سئو تضمینی دروغ محض است

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13111

5/5 - (2 امتیاز)
سئو سایت منخصص سئو

سئو تضمینی دروغ محض است

شاید تا بحال از خیلی ها عبارات سئو تضمینی، کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو به صورت تضمین شده، بهینه سازی وب سایت به صورت تضمینی و از این دست وعده ها را شنیده باشید. اگرچه شنیدن این جملات بسیار شیرین و وسوسه کننده است اما واقعیت این است که هیچ کدام درست نیست. بنا بر گفته های گوگل رسیدن به جایگاه های برتر موتور های جستجو بخاطر تغییرات الگوریتم های موتور های جستجو و شرایط احتمالی که ممکن است برای طراحی وب سایت ها پیش آید، اصلاً تضمینی ندارد. اگرچه می توان به طور حدودی رسیدن به رتبه های بالاتر موتور های جستجو را حدس زد اما هیچ تضمین و قطعیتی برای این موضوع وجود ندارد. حقیقت این است که سئو تضمینی دروغ محض است.

با تمام این احوالات صاحبین وب سایت ها بایستی برای رسیدن به رتبه های بالاتر موتور های جستجو تمام تلاش خود را بکنند و حتی برای بهینه سازی سایتشان دو چندان وقت و انرژی بگذارند. اگر دارنده ی طراحی سایتی به سئو سایتش اهمیت ندهد قطعاً در رقابت های آنلاین عقب خواهد افتاد. دنیای تجارت الکترونیک به شدت رقابتی است. صاحبین کسب و کار های آنلاین برای پابرجا ماندن در این سیستم رقابتی بیش از پیش بایستی به سئو سایتشان اهمیت دهند و از هر روش ممکن و البته درستی برای بهینه سازی سایتشان استفاده کنند.

سئو چیست و چرا مهم است؟

شاید برای خیلی از کاربران سؤال باشد که اصلاً سئو چیست؟ و چرا مهم است؟ سئو به معنای پیاده سازی استراتژی های بهینه سازی سایت است. سئو سایت باعث می شود تا یک طراحی وب سایت بتواند رتبه های بالاتر موتور های جستجو را به دست آورد. وقتی دارنده ی طراحی سایتی بر سئو سایت خود بیشتر کار می کند، هنگام جستجوی کاربر احتمال نمایش آن طراحی سایت برای یک سری کلمات کلیدی خاص افزایش می یابد. به عبارت ساده تر سئو احتمال دیده شدن طراحی وب سایت شما را افزایش می دهد. بهینه سازی سایت یک فرآیند همیشگی و مستمر است. اینطور نیست که یکبار برای همیشه سایتتان را بهینه سازی کنید و دیگر سئو را کنار بگذارید.

الگوریتم های موتور های جستجو دائماً در حال تغییر هستند. بنابراین هر وقت این الگوریتم ها تغییر می کنند شما هم باید سایتتان را بر اساس معیار های الگوریتم های موتور های جستجو تغییر دهید. از سوی دیگر رقبای شما برای پیروزی در رقابت با شما به سئو سایتشان اهمیت می دهند. پس شما هم برای اینکه بتوانید از آنها سبقت بگیرید باید برای بهینه سازی طراحی وب سایت خود وقت و انرژی بگذارید. استراتژی های سئو در یک نوع دسته بندی به سه دسته ی سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری تقسیم می شوند. در یک نوع دسته بندی دیگر، سئو سایت را می توان سئو داخل سایت و سئو خارج سایت تقسیم بندی کرد.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید به مجموعه ای از اصول سئو گفته می شود که مطابق با قواعد موتور های جستجو است. پیاده سازی ترفند سئو کلاه سفید منجر به یک سئو معتبر و ماندگار می شود. سئو کلاه سفید می تواند اعتماد موتور های جستجو را جلب کند. سئو کلاه سفید یکم دیر به نتیجه می رسد اما در عوض ماندگار و معتبر است. برای رسیدن به نتایج سئو کلاه سفید بایستی صبور باشید. برخی از استراتژی های سئو کلاه سفید عبارتند از:

تولید محتوا با کیفیت

تولید محتوا پادشاه است. این جمله ایست که شاید بار ها و بار ها شنیده باشید و البته حقیقت هم هست. کاربران برای مشاهده ی محتوای طراحی سایت شما به آن مراجعه می کنند. بنابراین اگر می خواهید کاربران بیشتری را به طراحی سایت خود جذب کنید و آنها را مدت زمان بیشتری در طراحی وب سایت خود نگه دارید بایستی به تولید محتوا با کیفیت طراحی وب سایت خود اهمیت دهید. تولید محتوا به صورت متنی، تصویری، ویدئویی، اینفوگرافیک، پادکست و … می تواند باشد. تولید محتوا یک ترفند سئو داخل سایت و سئو کلاه سفید است. اگر در تولید محتوا با کیفیت موفق باشید هم می توانید رضایت کاربران را به دست آورید و هم اعتماد موتور های جستجو را به طراحی وب سایت خود جلب کنید.

بک لینک سازی

یکی دیگر از  ترفند  های سئو کلاه سفید و البته سئو خارج سایت، بک لینک سازی است. برای بک لینک سازی بایستی تولید محتوای خوب و ارزشمند داشته باشید. بک لینک سازی های قوی و معتبر می تواند رتبه طراحی سایت شما را ارتقاء دهد. برای بک لینک سازی ترفند های مختلفی مانند ارسال پست مهمان و …. وجود دارد. بک لینک سازی مانند یک رأی مثبت برای طراحی سایت شما نزد موتور های جستجو می باشد. بدین معنا که هر چه طراحی سایت شما بک لینک سازی بیشتر و قوی تری داشته باشد موتور های جستجو به آن بیشتر اعتماد می کنند.

کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب مهمترین ترفند سئو است. کلمات کلیدی باید مرتبط به طراحی سایت شما باشند. برای انتخاب کلمات کلیدی ابزار های مختلفی وجود دارد که می توانید مورد استفاده قرار دهید. برای انتخاب کلمات کلیدی بایستی نیاز کاربران را تشخیص دهید و بر اساس آن کلمات کلیدی را انتخاب کنید.

بک لینک چیست؟

شاید برایتان سؤال شده باشد اصلاً بک لینک چیست؟ بک لینک پیوندی است که یک طراحی وب سایت دیگر به طراحی سایت شما می زند. بک لینک ها بهتر است از طراحی سایت های معتبر و مرتبط به دست آیند. وقتی بک لینک سازی های مرتبط در طراحی سایت شما ایجاد شود ترافیکی که به دست می آید نیز مرتبط است. در ترافیک مرتبط احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران به مشتریان دائمی تبدیل شوند.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه یک ترفند سئو است که بر خلاف قواعد موتور های جستجو است. سئو کلاه سیاه برای کسب رتبه های بالاتر سعی در فریب موتور های جستجو دارد. استفاده بیش از اندازه کلمات کلیدی در مقالات و محتوای سایت، استفاده از متن پنهان، خرید بک لینک و … برخی از ترفند های سئو کلاه سیاه هستند. پیاده سازی ترفند سئو کلاه سیاه اگرچه در کوتاه مدت می تواند رتبه سایت شما را بالا ببرد اما در بلند مدت به ضرر طراحی وب سایت شماست. سئو کلاه سیاه اعتبار طراحی سایت شما را کاهش می دهد. موتور های جستجو اگر متوجه پیاده سازی اصول سئو کلاه سیاه در طراحی وب سایت شما شوند طراحی سایت شما را جریمه می کنند. جریمه موتور های جستجو باعث افت رتبه طراحی سایت و گاهی حذف طراحی وب سایت شما از نتایج موتور های جستجو می شود.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری ترکیبی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است. سئو کلاه خاکستری برخی از قواعد موتور های جستجو را عایت می کند و برخی را نه! سئو کلاه خاکستری اغلب توسط سئو کار های حرفه ای پیاده سازی می شود. سئو کلاه خاکستری اگر به درستی پیاده سازی نشود می تواند باعث جریمه شدن طراحی وب سایت شما شود. برخی از تکنیک های سئو کلاه خاکستری عبارتند از:

ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی

ساخت چندین اکانت در شبکه های اجتماعی کار اشتباهی نیست. اما هدف از ساخت چندین اکانت در رسانه های اجتماعی به دست آوردن بک لینک برای طراحی سایت خودمان است. یعنی شما خودتان چندین اکانت در رسانه های اجتماعی می سازید و به طراحی سایت خودتان لینک می زنید. این موضوع به نحوی فریب دادن موتور های جستجو است.

کامنت گذاشتن

کامنت گذاشتن در دیگر وب سایت ها یکی دیگر از ترفند های سئو کلاه خاکستری است. کامنت گذاشتن به طور معمول اشکالی ندارد. اما اگر این کار را زیاد انجام دهید و به خصوص اگر مدیر سایت کامنت های شما را اسپم اعلام کند می تواند جریمه گوگل را در پی داشته باشد.

سئو تضمینی

خیلی از کاربران سئو تضمینی می خواهند. سئو تضمینی به معنای یک قول 100% برای رسیدن به رتبه های برتر موتور های جستجو وجود ندارد. اما سئو تضمینی به معنای پیاده سازی اصول سئو مطابق آنچه که شرکت ها با کاربران قرارداد می بندند یک موضوع دیگر است. خیلی از شرکت ها در قرارداد سئو تضمینی، تضمین می کنند که کدام استراتژی های بهینه سازی سایت را پیاده می کنند. با چنین تعریفی از سئو تضمینی بهتر است یک سئو کار حرفه ای استخدام کنید تا بتواند بهینه سازی سایتتان را با بالاترین کیفیت انجام دهد. یک سئو کار حرفه ای با دانش، تخصص و تجربه کار حرفه ای که دارد می تواند اصول سئو را به درستی و مطابق با قواعد موتور های جستجو در طراحی سایت شما پیاده سازی نماید. پیاده سازی اصول درست سئو منجر به کسب رتبه های بالاتر، بازدید و کسب درآمد بیشتر خواهد شد.

الگوریتم های گوگل چیست؟

الگوریتم های گوگل برنامه های پیچیده ای هستند که در پیدا کردن طراحی سایت ها و رتبه بندی آنها مؤثرند. الگوریتم های گوگل فاکتور های متعددی را برای رتبه بندی طراحی وب سایت ها در نظر می گیرند. الگوریتم های گوگل به طور مرتب بروزرسانی می شوند. هدف گوگل از این بروزرسانی ها ارائه با کیفیت ترین طراحی وب سایت ها به کاربران است. سئو کار های حرفه ای برای اینکه بتوانند بهترین سئو سایت را پیاده سازی کنند بایستی از آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل مطلع باشند.

افزایش سئو سایت چگونه است؟

افزایش سئو سایت با رعایت چندین نکته ساده حاصل می شود. افزایش سئو سایت منجر به افزایش رتبه سایت و اعتبار بیشتر طراحی سایت می شود. برای افزایش سئو سایت سعی کنید استراتژی های سئو کلاه سفید را پیاده سازی کنید.

بهینه سازی تصاویر در طراحی وب سایت

یکی از ترفند های افزایش سئو سایت، بهینه سازی تصاویر است. از برچسب alt در تصاویر استفاده کنید. برچسب alt حتماً باید شامل کلمات کلیدی و مرتبط به تصویر باشد. گوگل برای درک محتوای تصویری از برچسب  altاستفاده می کند.

اصلاح کردن لینک های خراب در طراحی سایت

یکی دیگر از راهکار های افزایش سئو سایت اصلاح کردن لینک های خراب در طراحی وب سایت است. لینک های خراب در طراحی سایت باعث تجربه کاربری منفی و از بین رفتن اعتبار طراحی سایت شما نزد موتور های جستجو می شود. طراحی سایت خود را به طور مرتب چک کنید تا لینک خرابی نداشته باشد.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی اگر به درستی انجام شود منجر به افزایش سئو سایت می شود. لینک سازی داخلی به موتور های جستجو این فرصت را می دهد تا طراحی سایت شما برای رتبه دهی بررسی کنند. لینک سازی داخلی نباید بیش از اندازه انجام شود.

ریسپانسیو سازی

ریسپانسیو سازی باعث بهبود تجربه کاربری و اعتبار بیشتر وبسایت شما می شود. ریسپانسیو سازی از عوامل مهم افزایش سئو سایت است. طراحی سایت شما بایستی موبایل فرندلی باشد و از هر موبایلی قابل مشاهده باشد. برای افزایش سئو سایت خود بهتر است یک شرکت سئو و طراحی سایت معتبر استخدام کنید. در صورت علاقه مندی با ثبت سفارش سئو سایت خود در شرکت سئو دارکوب می توانید از خدمات سئو سایت با بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

چرا آموزش سئو مهم است؟

سئو یکی از راهکار های بازاریابی آنلاین است. سئو کارها فرصت های شغلی بسیار خوب و زیادی دارند. با آموزش سئو می توان فرصت های کسب درآمد خوبی به دست آورد. آموزش سئو به درک نیاز کاربران کمک می کند. آموزش سئو به معنای یک سرمایه گذاری است. با آموزش سئو و پیاده سازی اصول سئو می توانید به طور رایگان برای کسب و کار خود تبلیغات داشته باشید. با آموزش سئو از آخرین تغییرات الگوریتم های موتور های جستجو آگاه خواهید شد.

چرا متخصص سئو استخدام کنیم و چطور سفارش سئو انجام دهیم؟

سئو یک فرآیند طولانی مدت است. به نتیجه رسیدن سئو شش تا یک سال طول می کشد. به همین دلیل سفارش سئو به یک کارشناس سئو حرفه ای و یا شرکت سئو طراحی سایت معتبر بار زیادی را از روی دوش صاحبین طراحی سایت ها برمی دارد. سفارش سئو به یک شرکت سئو و طراحی سایت معتبر بهترین راهکار برای کسانی است که می خواهند بدون صرف زمان بیشترین میزان بهره بری از سایت خود را داشته باشند. یک کارشناس سئو با بررسی اهداف تجاری شما بهترین استراتژی را پیش روی شما می گذارد. یک کارشناس سئو حرفه ای رقبای شما را آنالیز می کند و بهترین تصمیم را برای افزایش سئو سایتتان می گیرد. یک متخصص سئو به خوبی می داند که چطور از چالش های تولید محتوا و بازاریابی آنلاین عبور کند. برای افزایش سئو سایت خود کافیست سفارش سئو خود را در شرکت سئو و طراحی سایت دارکوب ثبت کنید. شرکت سئو دارکوب با برخورداری از تیم متخصص سئو ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، طراحی سایت، بازاریابی آنلاین و …. می باشد.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو به معنای بهینه سازی سایت از طریق پیاده سازی اصول و قواعدی است که مطابق الگوریتم های موتور های جستجو است. برخی از مهمترین خدمات سئو عبارتند از ریسپانسیو سازی سایت، بهینه سازی سرعت سایت، تولید محتوا و …. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات سئو سایت در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت سئو دارکوب استفاده نمایید.

تعرفه سئو سایت چقدر است؟

برای داشتن سئو حرفه ای بهتر است یک کارشناس سئو حرفه ای استخدام کنید. استفاده از خدمات سئو حرفه ای در واقع نوعی سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری برای سئو حرفه ای طراحی سایت شما را متمایز از رقبایتان می کند. تعرفه سئو در بازار سئو سایت بسیار متفاوت است. تعرفه سئو به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. مثلاً اینکه چقدر می خواهید بر روی سئو سایتتان کار کنید و یا چه استراتژی هایی را می خواهید پیاده کنید بر تعرفه سئو سایت شما مؤثر است. برای کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه سئو شرکت سئو و طراحی سایت دارکوب در صورت علاقه مندی می توانید از وب سایت رسمی دارکوب دیدن نمایید.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

به مجموعه ترفند هایی که برای جذب کاربران و افزایش فروش با استفاده از ابزار های دیجیتالی انجام می شود، بازاریابی اینترنتی گفته می شود. هدف دیجیتال مارکتینگ تبلیغ محصولات و خدمات و افزایش سطح فروش است. برخی از کانال های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از: طراحی وب سایت، رسانه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، ارسال پیامک و …. بازاریابان آنلاین در بازاریابی اینترنتی با تحلیل رفتار کاربران سعی دارند در بهترین زمان تبلیغات اینترنتی را برای طیف وسیعی از کاربران انجام دهند تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.

خرید رپورتاژ

خرید رپورتاژ یکی از راهکار های بازاریابی اینترنتی است. خرید رپورتاژ نسبت به تبلیغات مستقیم تأثیر بیشتری دارد. در خرید رپورتاژ بایستی مقاله ای بنویسید و به طور غیر مستقیم محصولات و برند تجاری خود را تبلیغ کنید.

خلاصه

بر اساس گفته های گوگل سئو تضمینی بخاطر تغییرات الگوریتم های گوگل و شرایط احتمالی که ممکن است هر طراحی سایتی تجربه کند یک ادعا دروغ است. اما این بدان معنا نیست که رسیدن به جایگاه های برتر گوگل غیر قابل دستیابی است. سئو حرفه ای سایت می تواند منجر به رتبه های بالاتر موتور های جستجو شود. برای برخورداری از خدمات سئو کلاه سفید بهترین راهکار استخدام متخصص سئو است. یک شرکت سئو و طراحی سایت معتبر با داشتن کادری حرفه ای می تواند بهترین خدمات سئو را با بهترین تعرفه سئو ارائه دهد. شرکت سئو و طراحی سایت دارکوب ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و …. می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز