جریمه گوگل برای سئو کلاه سیاه

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13282

5/5 - (1 امتیاز)
سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، سئو کلاه خاکستری

جریمه گوگل برای سئو کلاه سیاه

بر اساس مطالعات، بیش از 86% از سهم موتور های جستجو مربوط به گوگل است. حضور در نتایج گوگل می تواند به معنای رشد و ترقی کسب و کار های آنلاین باشد. هر دارنده ی سایتی که یک کسب و کار پایدار و برند سازی می خواهد باید به دنبال پیاده سازی اصول سئو کلاه سفید و مورد تأیید گوگل باشد. گوگل طراحی وب سایت هایی که از ترفند های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می کند. جبران پنالتی شدن وب سایت بخاطر پیاده سازی سئو کلاه سیاه خیلی سخت و حتی گاهی جبران ناپذیر است. سئو کلاه سیاه بخاطر زود بازدهی که دارد خیلی وسوسه انگیز است. اما استفاده از ترفند هایی که بر خلاف اصول و قواعد موتور های جستجو است می تواند باعث جریمه شدن طراحی وب سایت شما شود.

سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو یعنی پیاده سازی ترفند هایی در طراحی وب سایت که موجب بهینه سازی آن برای موتور های جستجو و کاربران می شود. سئو باعث می شود تا طراحی وب سایت شما از میان میلیون ها وب سایتی که در اینترنت وجود به کاربر نمایش داده شود. سئو باعث رتبه بندی طراحی وب سایت ها در نتایج موتور های جستجو می شود. وقتی شما برای سئو سایت خود سرمایه گذاری کنید شانس بیشتری برای جذب ترافیک ارگانیک و کسب اعتبار بیشتر دارید. موفقیت در سئو وب سایت باعث سبقت شما از رقبایتان می شود. هزینه سئو سایت به مراتب از هزینه تبلیغات کمتر است. سرمایه گذاری برای سئو وب سایت باعث برند سازی کسب و کار آنلاین شما و شناخت بیشتر آن میان کاربرانتان می شود. سئو وب سایت می تواند اعتماد کاربران را جلب کند. سئو انواع مختلفی دارد. برخی از استراتژی های سئو مربوط به سئو کلاه سفید، برخی مربوط به سئو کلاه سیاه و برخی مربوط به سئو کلاه خاکستری هستند.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید با استفاده از قوانین درست سئو سعی می کند رتبه ی طراحی وب سایت شما را در SERP ارتقاء دهد. سئو کلاه سفید راه درست کسب رنک های بالاتر موتور های جستجو است. سئو کلاه سفید مطابق الگوریتم های گوگل است. بهینه سازی سایت از طریق سئو کلاه سفید شاید کمی زمانبر باشد اما در عوض یک راه مطمئن و قابل اعتماد است. زیرا هیچگونه جریمه و پنالتی از سمت موتور های جستجو متوجه طراحی وب سایت شما نخواهد شد.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه ترفند هایی از سئو وب سایت است که مخالف قواعد موتور های جستجو است. گوگل، طراحی وب سایت هایی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می کند. استفاده از سئو کلاه سیاه به معنای نقض قوانین موتور های جستجو است. ترفند هایی مانند استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی، بک لینک سازی های غیر طبیعی، پنهان کردن بخشی از محتوا و …. جزء سئو کلاه سیاه محسوب می شوند. استفاده از سئو کلاه سیاه گاهی می تواند باعث حذف کامل طراحی وب سایت شما از نتایج گوگل شود.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری ترکیبی از استراتژی های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است. استفاده از سئو کلاه خاکستری برای طراحی وب سایت ها به طور قطع از طرف گوگل منع نشده است اما استفاده نادرست آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شود. استفاده از تکنیک های سئو کلاه خاکستری معمولاً توصیه نمی شود. اما اگر بدانید که چطور از ترفند های سئو کلاه خاکستری استفاده کنید می توانید در یک مدت زمان کوتاه رتبه طراحی وب سایت خود را افزایش دهید.

جریمه گوگل

طراحی وب سایت هایی که قوانین الگوریتم های گوگل را زیر پا می گذارند مورد جریمه گوگل قرار می گیرند. الگوریتم های گوگل به طور مرتب بروز رسانی می شوند. الگوریتم های گوگل براحتی می توانند تشخیص دهند که چه وب سایت هایی از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند. عوارض ناشی از پنالتی شدن وب سایت خیلی بد و گاهی غیر قابل جبران است. پنالتی شدن وب سایت می تواند رتبه ی طراحی وب سایت شما را تا حد زیادی کاهش دهد. این کاهش رتبه باعث از دست رفتن کاربران، افت اعتبار کسب و کار شما و از بین رفتن هزینه هایی می شود که شما برای کسب رتبه های بالاتر صرف کرده بودید. بخش اعظمی از آنالیز های گوگل برای ارزیابی وب سایت ها به صورت اتوماتیک انجام می شود. اگر گوگل متوجه شود که سایتی از سئو کلاه سیاه استفاده می کند قطعاً مورد جریمه گوگل قرار می گیرد.

الگوریتم گوگل چیست؟

گوگل برای تجزیه و تحلیل وب سایت الگوریتم های مختلفی دارد. الگوریتم های گوگل برای سئو و بهینه سازی سایت ها مورد استفاده قرار می گیرند. الگوریتم های گوگل محتویات وب سایت ها رتبه بندی می کنند و زمانی که یک کاربر موضوعی را جستجو می کند مرتبط ترین نتایج را به وی بازمی گردانند. هر کدام از الگوریتم های گوگل برخی موارد را در طراحی وب سایت ها ارزیابی می کنند. الگوریتم های گوگل دائماً در حال پیشرفت و تکامل هستند. برخی از مهمترین الگوریتم های گوگل عبارتند از الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم پنگوئن و …. زمانی که یک الگوریتم گوگل بروز رسانی شود و دیگر نیاز به تغییر خاصی نداشته باشد به الگوریتم هسته گوگل اضافه می شود. یک الگوریتم گوگل که به الگوریتم هسته گوگل تبدیل شده است الگوریتم پانداست. دارندگان وب سایت ها برای اینکه بتوانند اعتماد الگوریتم گوگل را به طراحی سایت خود جلب کنند بایستی اصول سئو کلاه سفید را در طراحی سایت خود پیاده سازی نمایند.

آموزش سئو وب سایت

آموزش سئو وب سایت می تواند کمک کند خودتان بر روی سئو سایتتان بدون صرف هزینه کار کنید. با آموزش سئو وب سایت می توانید ترفند های سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید را تشخیص دهید و اصول سئو کلاه خاکستری را به درستی در طراحی سایت خود پیاده سازی کنید. آموزش سئو وب سایت آسان است. کسانی که علاقه مند با کار در حوزه سئو هستند با آموزش سئو وب سایت می توانند وارد این بازار کار هستند. بازار کار سئو سایت خیلی خوب است. متخصصین سئو مورد نیاز خیلی از شرکت ها هستند. اگر علاقه مند به آموزش سئو وب سایت هستید در صورت علاقه مندی می توانید از کلاس های آموزش سئو وب سایت آموزشگاه دارکوب استفاده کنید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده دوره های آموزش سئو وب سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش وردپرس، آموزش html و css و …. می باشد.

بک لینک سازی

بک لینک سازی برای وب سایت یکی از ترفند های سئو کلاه سفید است. وقتی یک طراحی وب سایت دیگر به سایت شما لینک می زند بک لینک سازی انجام شده است. بک لینک سازی باعث بهبود سئو وب سایت می شود. بک لینک ها مانند یک رأی اعتماد هستند. ساخت بک لینک ها باعث افزایش اعتبار طراحی وب سایت شما نزد موتور های جستجو می شود. موتور های جستجو از بک لینک ها اینطور متوجه می شوند که طراحی وب سایت شما محتوا خوب و ارزشمندی دارد که سایت های دیگر به طراحی سایت شما لینک زده اند. هر چه طراحی سایت شما در ساخت بک لینک های با کیفیت موفق تر باشید شانس بیشتری برای به دست آوردن رتبه های بالاتر موتور های جستجو دارید. منظور از ساخت بک لینک با کیفیت این است که بک لینک ها از طراحی سایت های معتبر و مرتبط به دست آمده باشند. یک بک لینک با کیفیت به چندین بک لینک بی کیفیت می ارزد. ساخت بک لینک های با کیفیت نه تنها باعث افزایش اعتبار طراحی سایت شما می شوند بلکه در جذب ترافیک مرتبط و افزایش درآمد کسب و کار آنلاین شما نیز بسیار مؤثرند. ساخت بک لینک موضوع جدیدی در سئو سایت نیست. بک لینک سازی یکی از قواعد قدیمی الگوریتم های گوگل است و مدت هاست که مورد توجه موتور های جستجو است.

خرید بک لینک

خرید بک لینک برای وب سایت یکی از ترفند هایی است که اگر به درستی انجام شود می تواند رتبه طراحی سایت شما را ارتقاء دهد. اما اگر خرید بک لینک اشتباه انجام شود می تواند باعث صدمات جدی به سایت و اعتبار کسب و کار آنلاین شما وارد کند. خرید بک لینک از نظر الگوریتم های گوگل اشتباه است. گوگل می خواهد که بک لینک ها به طور طبیعی به دست آیند. اگر وب سایتی خرید بک لینک انجام دهد مورد جریمه گوگل قرار می گیرد. خرید بک لینک اگر برای تبلیغات و با شرایط خاصی انجام شود می تواند سودمند باشد.

روش های ساخت بک لینک بدون جریمه گوگل

ساخت بک لینک اصلاً کار ساده ای نیست. برای ساخت بک لینک های با کیفیت بایستی طراحی وب سایت های معتبر را بیابید. ساخت بک لینک با کیفیت نیاز به صرف زمان و انرژی دارد.

ساخت بک لینک از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی

دارندگان وب سایت ها با فعالیت در شبکه های اجتماعی نه تنها می توانند روابطشان را کاربران را افزایش دهند، بلکه می توانند اقدام به ساخت بک لینک رایگان نیز کنند. می توانید ساخت بک لینک را برای یکی از صفحات داخلی و با یک عبارت کلیدی طولانی انجام دهید.

ساخت بک لینک از طریق ارسال پست مهمان

افراد زیادی هستند که به شما اجازه می دهند تا تولید محتوای ارزشمند خود را در طراحی سایت آنها قرار دهید. با تولید محتوا با کیفیت و ارسال پست مهمان می توانید اقدام به ساخت بک لینک برای طراحی سایت خود کنید. برای ساخت بک لینک و به دست آوردن ترافیک ارگانیگ از طریق ارسال پست مهمان بایستی لینک سایت خود را در محتوایی که تولید و ارسال می کنید قرار دهید. ارسال پست مهمان یکی از ترفند های سئو خارجی است.

خرید رپورتاژ

خرید رپورتاژ یکی دیگر از راهکار های ساخت بک لینک است. خرید رپورتاژ یعنی شما فضایی از یک طراحی سایت دیگر را برای ارسال یک مقاله با هدف تبلیغات می خرید. با خرید رپورتاژ می توانید بک لینک سازی کنید. خرید رپورتاژ به معرفی بیشتر محصولات و خدمات شما کمک می کند و می تواند ترافیک خوبی برای طراحی سایت شما به دست آورد.

تولید محتوا

تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند یکی از تکنیک های سئو کلاه سفید است که در بک لینک سازی معتبر و سئو سایت بسیار مؤثر است. کاربران برای محتوا یک طراحی سایت به آن مراجعه می کنند. تولید محتوا ارزشمند برای کاربران ایجاد انگیزه می کند تا بیشتر در یک طراحی سایت بمانند. تولید محتوا با کیفیت باعث جذب کاربران می شود. بعلاوه بازاریابی محتوایی در تولید محتوا می تواند میزان فروش و کسب درآمد شما را افزایش دهد. در بازاریابی محتوایی هدف این است که کاربران را خیلی ضمنی و بدون تبلیغات مستقیم ترغیب به خرید کنید. بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از اینترنت و رسانه های آنلاین برای تبلیغات محصولات و خدمات. بازاریابی اینترنتی برای دسترسی به موقع به کاربران هدف سودمند است. این روز ها افراد زیادی در اینترنت وقت می گذرانند. بازاریابی اینترنتی به دارندگان وب سایت ها این امکان را می دهد که به این کاربران دسترسی پیدا کنند. دیجیتال مارکتینگ یک مفهوم قدیمی است. اولین بار دیجیتال مارکتینگ از طریق رادیو و حدود 100 سال پیش انجام شد. بازاریابی اینترنتی کانال های مختلفی دارد. مشاغل از طریق کانال های بازاریابی اینترنتی مانند موتور های جستجو، طراحی وب سایت، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و … می توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند. بازاریابی اینترنتی کاملاً به صورت آنلاین انجام می شود. در دیجیتال مارکتینگ خبری از چاپ و پرینت نیست. در بازاریابی اینترنتی سطح دسترسی به کاربران هدف خیلی بیشتر است. دیجیتال مارکتینگ یک راه حل بسیار خوب برای برند سازی است. بازاریابی اینترنتی می تواند باعث سبقت شما از رقبایتان شود. دیجیتال مارکتینگ ابزار های مختلفی دارد که با استفاده از آنها می توانید بر موفقیت و بازگشت سرمایه خود نظارت داشته باشید.

سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال

در یک دسته بندی دیگر سئو وب سایت به سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم بندی می شود. سئو داخلی به اصول سئو که در داخل سایت انجام می شود، گفته می شود. برخی از ترفند های سئو داخلی عبارتند از استفاده از کلمات کلیدی مناسب، تولید محتوا با کیفیت، استفاده از تگ های h1، h2 و … سئو خارجی یعنی بهینه سازی سایت از طریق ترفند هایی که در بیرون از سایت انجام می شود. برخی از استراتژی های سئو خارجی عبارتند از بک لینک سازی، ارسال پست مهمان، فعالیت در شبکه های اجتماعی و …. سئو تکنیکال یا سئو فنی به ترفند های سئو که در زیرساخت طراحی سایت انجام می شود اشاره دارد. برخی از ترفند های سئو تکنیکال عبارتند از بهینه سازی کد های طراحی سایت، بهبود سرعت وب سایت و …. مجموع سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال می تواند باعث بهبود رتبه ی طراحی سایت شما شود.

شرکت سئو سایت

دارندگان وب سایت ها با استخدام یک شرکت سئو سایت معتبر و استفاده از خدمات سئو وب سایت می توانند بهترین نتایج سئو را به دست آورند. استفاده از خدمات سئو وب سایت به معنای رسیدن به بهترین نتایج در صفحه نتایج موتور های جستجو است. یک شرکت سئو سایت با فعالیت های حرفه ای که دارد می تواند بیشترین میزان کیفیت را ارائه دهد. اگر طراحی سایتی دارید و می خواهید در سریعترین زمان ممکن به بیشترین میزان فروش آنلاین خود برسید بهتر است یک شرکت سئو سایت معتبر استخدام کنید. پیاده سازی اصول سئو نیازمند صبر و حوصله است. با استفاده از خدمات سئو وب سایت می توانید زمان و انرژی خود را برای انجام کار های دیگر ذخیره کنید.

یک شرکت سئو سایت معتبر تیمی از متخصصین سئو دارد و هر بخش از سئو سایت شما را به تیم مربوطه واگذار می کند. این کار باعث بهبود و تسریع پیاده سازی اصول سئو در طراحی سایت شما می شود. خدمات سئو وب سایت موارد گوناگونی را شامل می شود. برای آگاهی و استفاده از خدمات سئو وب سایت در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت سئو سایت دارکوب با برخورداری از کادری مجرب و ابزار و منابع گوناگون ارائه دهنده ی خدمات سئو وب سایت، طراحی وب سایت، بازاریابی اینترنتی، آموزش سئو وب سایت و … می باشد.

خلاصه

سئو باعث بهبود رتبه طراحی وب سایت شما در موتور های جستجو می شود. برخی راهکار های سئو مربوط به سئو کلاه سفید، برخی مربوط به سئو کلاه سیاه و برخی مربوط به سئو کلاه خاکستری است. اگر به دنبال یک کسب و کار آنلاین پایدار هستید بایستی از سئو کلاه سفید در طراحی وب سایت خود استفاده کنید. گوگل وب سایت هایی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می کند. جریمه گوگل باعث افت رتبه و صدمه به اعتبار طراحی سایت شما می شود. پنالتی شدن وب سایت بخاطر استفاده از سئو کلاه سیاه می تواند گاهی باعث حذف آن از نتایج موتور های جستجو شود. سئو بسیار زمانبر است. دارندگان وب سایت ها با استفاده از خدمات سئو وب سایت یک شرکت سئو معتبر می توانند ضمن ذخیره زمان، بیشترین میزان کیفیت را دریافت کنند. اگر به دنبال بهینه سازی سایت خود با بالاترین کیفیت هستید در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات سئو وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز