ساخت سایت فروشگاهی در گوگل

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13099

4.3/5 - (20 امتیاز)

این روز ها به دنبال فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام، بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی وب سایت فروشگاهی هستند. همانطور که می دانید از سال ها قبل این رسانه اجتماعی به یک بازار آنلاین برای فروش محصولات و یا معرفی خدمات به صورت آنلاین تبدیل شده است. اما با اعمال فیلترینگ روی آن و دسترسی دشوار، بسیاری از افراد مشتریان خود را از دست داده اند.

اغلب کسب و کار ها که در اینستاگرام فعالیت دارند، کسب و کار های کوچک و یا خانگی هستند. با توجه به این نکته اغلب این افراد بودجه کافی و لازم برای ایجاد یک سایت کامل و با کیفیت را ندارند به همین دلیل است که اغلب مشاغل فعال در این شبکه این روز ها به طور کامل از دست رفته اند.

قبل از پرداختن به موضوع این مقاله بهتر است بدانید که کسب و کار آنلاین با استفاده از سایت ها بهترین و مطمئن ترین روش در بازاریابی دیجیتالی است. طراحی وب سایت اگر به خوبی انجام شود می تواند منبعی پر سود و به صرفه برای راه اندازی یک کسب و کار باشد. با استفاده از سایت ها شما می توانید هم کالا های مورد نظر خود را به راحتی به فروش برسانید و هم می توانید فعالیت خود را به مردم معرفی نمایید.

حال با توجه به شرایط پیش آمده برای احیای بسیاری از مشاغل فعال در اینستاگرام بهترین و سریع ترین راهکار برای شروع دوباره، راه اندازی سایت است. اگر مشتریان زیادی در این شبکه اجتماعی دارید با معرفی وب سایت خود می توانید آنها را دعوت به خرید از سایت خود کنید. پس نباید نگران از دست داده مشتریان بالقوه خود باشید. راهکار های بسیاری برای افزایش بازدید سایت، افزایش فروش و افزایش مشتری سایت وجود دارد.

با توجه به اینکه هزینه طراحی سایت برای بسیاری از افراد زیاد می باشد، ما در این مقاله سعی داریم تا روش هایی را برای طراحی سایت ارزان معرفی نماییم. امید است که با یاری ما بتوانید کسب و کار از دست رفته خود را دوباره احیا کنید و یا اگر به دنبال راه اندازی شغلی هستید به آسانی و با کمترین هزینه ممکن اقدام نمایید.

ساخت سایت رایگان

روش های مختلفی برای راه اندازی وب سایت های مختلف وجود دارد. شما با چند جستجوی ساده در گوگل می توانید به طراحی سایت رایگان بپردازید. اگر با سیستم مدیریت محتوا وردپرس Content Management System آشنایی داشته باشید، می توانید با مراجعه به وب سایت wordpress این پلتفرم سایت ساز را دانلود نموده و با استفاده از قالب های آماده موجود در سایت های مختلف سایت خود را راه اندازی نمایید. برای ساخت سایت به این روش ویدئو های مختلفی برای آموزش موجود است. اما با این حال نباید انتظار داشت که بدون دانش طراحی سایت و تنها با چند ویدئو آموزشی بتوانید یک سایت کامل و بدون نقص را طراحی کنید. همچنین استفاده از قالب های آماده که به صورت رایگان موجود هستند مشکلات مختلفی را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که ایجاد سایت با قالب آماده و در سایت وردپرس، تا حدودی رایگان است. یعنی اگر بخواهید به صورت کاملا رایگان از این روش استفاده نمایید، نمی توانید نام دامنه و هاست اختصاصی داشته باشید. برای این کار باید هزینه ای را پرداخت نمایید.

به بیانی دیگر برای آنکه نام دامنه اختصاصی باشد باید با پرداخت هزینه نام دامنه خود را ثبت نموده و با پرداخت مبلغی دیگر یک هاست برای سایت خود خریداری نمایید. که در این صورت دیگر نیازی به استفاده از سایت وردپرس نیست.

با آنکه طراحی سایت رایگان برای بسیاری از افراد مورد پسند است، اما مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت که در مجموع باعث پرداخت هزینه های دیگر می شود. پلتفرم های سایت ساز دیگری نیز وجود دارند که می توان با استفاده از آنها وب سایت طراحی نمود. همچنین برخی از سایت ها از جمله شرکت گوگل این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت در گوگل

ساخت وب سایت در گوگل یکی دیگر از روش های طراحی وب سایت رایگان است که می توان با استفاده از آن یک سایت طراحی نمود. شما با استفاده از ابزار های گوگل به راحتی می توانید وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنید.

Google Sites ابزاری از شرکت گوگل است که با استفاده از آن می توان به ایجاد سایت پرداخت. این روش کاملا رایگان است و فقط نیازمند حساب کاربری گوگل ( جیمیل) می باشد. البته اگر بخواهید دامنه مخصوص به خود را داشته باشید، باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

طراحی سایت در گوگل بسیار آسان و رایگان است و در هر مرحله شما راهنمایی می شوید. البته نباید انتظار داشت که با این روش بتوانید یک سایت کامل و با قابلیت های متنوع را طراحی کنید. طراحی سایت فروشگاهی در گوگل مختص به فروشگاه های کوچک است.

این سرویس به هیچ عنوان برای کسب درآمد و سودآوری از فروش کالا ها مناسب نیست و فقط از آن می توانید برای معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید. وقتی سایت خود را در گوگل طراحی کنید، گوگل اجازه نشر تبلیغات مختلف در سایت شما را خواهد داشت و این یکی از ایرادات بزرگ طراحی سایت فروشگاهی در گوگل می باشد.

همچنین این سایت فونت های محدودی دارد و برای ساخت سایت های فارسی مناسب نیست. امکان بارگذاری فایل فقط از ویدئو های یوتیوب در آن امکانپذیر است و شما فایل دیگری را نمی توانید در آن آپلود نمایید. امکانات سایت بسیار محدود و در حد وب سایت های ساده است. تنها مزیت طراحی سایت با این روش، طراحی سایت آسان و رایگان بودن آن است. این روش به هیچ عنوان برای فروش محصول پیشنهاد نمی شود.

ناگفته نماند که بسیاری از سرویس های شرکت گوگل در ایران در حال فیلتر شدن هستند و استفاده از آنها توصیه نمی شود.

مشکلات طراحی سایت رایگان

در بالا چند روش برای ایجاد سایت به صورت رایگان عنوان شد. همانطور که گفتیم، طراحی سایت رایگان می تواند مشکلات مختلفی به همراه داشته باشد. اگر از طریق یک سایت، وب سایت ایجاد می کنید باید بدانید که با بسته شدن آن وب سایت ممکن است سایت خود را از دست بدهید.

اگر از سایت ها و پلتفرم های سایت ساز، وب سایت خود را طراحی کنید برای افزودن امکانات اضافی مانند سبد خرید، جستجوی پیشرفته و … نیاز است مبالغی را پرداخت نمایید.

همچنین در بحث سئو و بهینه سازی وب سایت به صورت فنی به سورس کد ها و دستورالعمل ها نیاز است که این امکان برای شما وجود نخواهد داشت.

اگر از قالب آماده برای طراحی سایت استفاده می کنید باید بدانید که این قالب ها مشکلات مختلفی از جمله موارد زیر را به همراه خواهند داشت:

  • امنیت پایین؛ اغلب این قالب ها از نظر امنیت و دسترسی، ایمن سازی نشده اند.
  • سرعت لود سایت؛ سرعت بارگذاری وب سایت با استفاده از قالب های آماده بسیار کند است که این مشکل نه تنها باعث از دست رفتن مخاطب می شود بلکه برای سئو سایت نیز به شدت مضر است.
  • استفاده از پلاگین های مختلف؛ قالب های آماده اغلب توسط افراد آماتور طراحی شده اند، آنها برای افزودن امکانات اضافی برنامه نویسی تخصصی نکرده اند به همین دلیل از تعداد زیادی افزونه روی قالب نصب است که این خود دلیلی بر کندی سرعت سایت می باشد.
  • غیر قابل توسعه؛ قالب های آماده طراح مشخصی ندارند و به همین دلیل توسعه پذیری سایت بسیار مشکل و در بسیاری از مواقع غیر قابل انجام است.
  • پشتیبانی ندارند؛ بدون شک هر سایت بعد از طراحی ممکن است دچار معدود مشکلاتی شود که شرکت طراح موظف به پشتیبانی است. اما این مورد در خصوص قالب های آماده صدق نمی کند.
  • بر اساس اصول فنی سئو طراحی نشده اند.
  • در آنها از منابع سرور یعنی رم و سی پی یو به شدت استفاده می شود.

همانطور که دریافتید، طراحی سایت رایگان مشکلات متعددی را به همراه خواهد داشت که در اصل باعث می شود کسب و کار شما نه تنها به سهولت انجام شود بلکه دچار مشکلات متعددی نیز شود. لذا ما به شما پیشنهاد می کنیم برای راه اندازی سایت از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب در ارائه خدمات طراحی سایت دارای بیش از دو دهه سابقه با صد ها نمونه کار در حوزه های مختلف کسب و کار است. از مهمترین ویژگی های این شرکت که باعث برجسته شدن آن نه تنها در سطح کشور شده است، ارائه خدمات ارزان و متنوع با بالاترین کیفیت می باشد.

شرکت طراحی سایت دارکوب برای طراحی سایت ارزان، طرح های متنوعی را ارائه می دهد که در ادامه به بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

طراحی سایت ارزان

برای طراحی سایت فروشگاهی و همچنین طراحی سایت شرکتی خدمات ما شامل موارد زیر می گردد:

طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان

با استفاده از این روش شما به سرعت و در کمترین زمان ممکن می توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید. در این روش تنها کافیست به سایت sellfree که متعلق به شرکت طراحی سایت دارکوب می باشد مراجعه نمایید. با بارگذاری اطلاعات کسب و کار خود و افزودن کالا ها و یا خدمات می توانید به فروش آنلاین خود بپردازید.

استفاده از این فروشگاه کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه می باشد. اما در ازای فروش هر محصول باید مبلغ بسیار کمی را به عنوان حق کمیسیون به سایت پرداخت نمایید. با استفاده از این روش شما نه تنها می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید بلکه می توانید خدمات خود را نیز به مشتریان ارائه دهید.

این فروشگاه ریسپانسیو و سازگار با موبایل است. با استفاده از آن دیگر نیازی به اخذ مجوز، نماد و درگاه اینترنتی برای فروش آنلاین ندارید. این فروشگاه مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگری دارای درگاه اینترنتی می باشد. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی شامل پشتیبانی شرکت می شود.

استفاده از قالب های تولید شده دارکوب

در خدمتی نوین، شرکت دارکوب با همکاری طراحان خود قالب های آماده متعددی را در سایت خود با قیمت بسیار کمی عرضه می کند. این قالب ها تماما از پایه توسط طراحان این مجموعه طراحی و تولید شده اند به همین دلیل قابلیت توسعه دارند و شما هر زمان که بخواهید می توانید سایت خود را توسط طراح آن توسعه دهید. شامل پشتیبانی یکساله شرکت می باشد.

همچنین بر اساس اصول فنی سئو طراحی شده است و بهینه سازی آن بسیار ساده می باشد. روی آنها افزونه های متعددی نصب نشده است و تمامی قابلیت های آنها برنامه نویسی شده اند.

سرعت لود سایت و مواردی که بر سرعت سایت تاثیر می گذارند در همه آنها بررسی و کنترل شده اند. این قالب ها قبل از عرضه توسط تیم کنترل کیفی از تمامی ابعاد بررسی و ارزیابی شده اند با این حال در صورت بروز مشکل، شامل پشتیبانی سایت می گردد.

تمامی قالب ها ریسپانسیو و قالب های فروشگاهی دارای درگاه پرداخت آنلاین هستند و مهمترین نکته اینکه، این قالب ها ایمن سازی شده اند. موارد گفته شده و تنوع بسیار بالای این قالب ها باعث تمایز قالب های آماده شرکت دارکوب از سایرین شده است.

شما ا حداقل هزینه و در مدت زمان بسیاری کمی (حداقل سه روز) می توانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید. این روش بهترین روش برای افرادی است که بودجه لازم برای طراحی سایت را ندارند. ساخت فروشگاه اینترنتی با این روش بهترین راه می باشد.

استفاده از فروشگاه قالب

همانطور که می دانید وردپرس دارای میلیون ها قالب و تم به صورت نمونه است. این قالب ها در انواع مختلف و با توجه به رنگ و نوع کسب و کار در فروشگاه قالب شرکت دارکوب جمع آوری شده اند. شما با مراجعه به این فروشگاه می توانید قالب مورد نظر خود را به صورت دمو مشاهده و انتخاب نمایید.

پس از انتخاب هر قالب، طراح و گرافیست موظف است آن قالب را از پایه برای شما طراحی و به اجرا در بیاورد. این قالب ها هم برای طراحی فروشگاه اینترنتی و هم برای طراحی سایت شرکتی مناسب هستند. هزینه طراحی سایت با این روش نسبت به استفاده از قالب آماده کمی بیشتر می باشد اما با این حال نسبتا ارزان است. زمان تحویل وب سایت نیز معمولا سه هفته می باشد.

طراحی سایت اختصاصی

اگر بودجه کافی برای طراحی وب سایت دارید و به دنبال طراحی سایت سفارشی و خاصی هستید، باید این روش را انتخاب نمایید. در این روش طراح مطابق با نظر و سلیقه شما به طراحی قالب سایت و افزودن قابلیت های مختلف می پردازد.

با توجه به قابلیت ها و ویژگی های قالب های اختصاصی، هزینه طراحی سایت سفارشی نسبتا بیشتر از سایر روش ها است. همچنین بسته به وسعت سایت معمولا زمان تحویل سایت از یک ماه آغاز می گردد.

طراحی سایت اختصاصی دارکوب

در این روش علاوه بر طراحی سایت اختصاصی و سفارشی، طراحی صفحات داخلی، تست Lighthouse و طراحی اپلیکیشن PWA (Android و IOS) نیز انجام خواهد گرفت. هزینه طراحی سایت با استفاده از این روش نسبتا گران است.

زمان تحویل سایت نیز از یک ماه آغاز می گردد. این نوع طراحی، طراحی سایت حرفه ای است.

در تمامی روش های گفته شده در بالا، ایمن سازی وب سایت، پشتیبانی یکساله، آموزش پنل سایت، بهینه سازی قالب سایت و دیگر موارد اضافی مشترک هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برآورد هزینه طراحی سایت می توانید به صورت آنلاین درخواست خود را در سامانه تیکت شرکت دارکوب ثبت نمایید.

کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان در خصوص انتخاب هر کدام از روش های بالا به شما مشاوره حضوری و یا تلفنی و آنلاین خواهند داد.

آموزش طراحی وب

یکی دیگر از راه هایی که می توانید با پرداخت هزینه کمتری یک سایت طراحی نمایید، آموزش طراحی سایت است. شما می توانید به صورت تخصصی طراحی وب سایت را آموزش ببینید و سپس به طراحی سایت خود بپردازید. این شیوه همچنین می تواند باعث کسب درآمد بیشتر با طراحی سایت برای دیگران شود.

خبر خوب اینکه، شرکت طراحی سایت داکوب علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت، آموزش طراحی سایت و سئو به صورت تخصصی نیز ارائه می دهد. آموزشگاه طراحی سایت دارکوب با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای مدتی است که فعالیت خود را با اساتید مجرب و طراحان شرکت دارکوب آغاز نموده است.

برگزاری دوره های مختلف طراحی سایت و همچنین بهینه سازی وب سایت به صورت حضوری و آنلاین در آموزشگاه دارکوب انجام می شود. بعد از پایان دوره نیز به دانش آموختگان مدرک رسمی صادره از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال از ما می توانید همه روزه در ساعات اداری با کارشناسان شرکت دارکوب تماس حاصل نمایید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز