قیمت طراحی سایت با قالب آماده

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=17179

4.5/5 - (15 امتیاز)

زمانی که می خواهید یک وب سایت را طراحی نمایید به دانش کدنویسی مربوط به طراحی سایت و یا آشنایی با نحوه ی طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا نیاز دارید.

بسیاری از افراد تمایل دارند طراحی سایت خود را به افراد طراح سایت و یا شرکت های معتبر طراحی سایت بسپارند. طراحی سایت به دو صورت قابل انجام شدن است یکی با استفاده از کدنویسی و دیگری با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا. در طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا به یک قالب سایت نیاز دارید.

قیمت طراحی سایت با قالب آماده

در صورتی که قالب سایت را خودتان طراحی کنید هزینه ای برایتان ندارد ولی اگر می خواهید از قالب های آماده استفاده نمایید لازم است بابت خرید قالب های آماده هزینه ی آن ها را پرداخت نمایید. در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت طراحی سایت با قالب آماده صحبت کنیم.

طراحی سایت ارزان

امروزه همه ی کسب و کارها نیاز دارند که یک وب سایت داشته باشند. برای داشتن یک سایت در صورتی که خودشان بتوانند آن را طراحی نمایند هزینه ی زیادی برای آن ها ندارد به جز هزینه ای که برای خرید دامنه و هاست باید پرداخت نمایند. اما افرادی که می خواهد وب سایت مورد نظر خود را سفارش دهند باید بابت آن هزینه ای را بپردازند. افراد معمولا به دنبال روشی برای طراحی سایت ارزان هستند بنابراین ابتدا بهتر است شما را با انواع روش های طراحی سایت آشنا نماییم. طراحی سایت دارای دو روش است. یکی روش طراحی سایت با استفاده از کدنویسی و دیگری طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا. روش اول که طراحی سایت با استفاده از کدنویسی ست روش پر هزینه ای ست طراحی سایت با استفاده از این روش هم به زمان زیادی نیاز دارد هم این که قیمت آن بالاست. اما روش طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا به نسبت ارزان تر می باشد و طرفدار بیشتری دارد لذا این گونه است که اکثر وب سایت ها با استفاده از سیستم مدیریت محتوا به خصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته می شوند. بهتر است بگوییم علاوه بر این که روش ساخت وب سایت در قیمت گذاری آن تاثیر دارد امکانات استفاده شده در وب سایت نیز در قیمت طراحی سایت موثر است. در ادامه هزینه ی طراحی سایت در هر دو روش طراحی سایت را بررسی می کنیم.

هزینه ی طراحی سایت با کدنویسی

قیمت طراحی سایت با کدنویسی به عوامل مختلفی بستگی دارد و این میزان هزینه می تواند متغییر باشد. این عوامل عبارتند از:

  • هزینه خرید هاست: هزینه ی هاست به فضا و منابع مورد سفارش شما بستگی دارد. هاست ها خود دارای انواعی هستند که قیمت آن ها با توجه به نوعشان تعیین می شود. هاست اشتراکی نوعی از هاست است که شرکت هاستینگ منابع مورد نیاز برای وب سایتتان را در کنار سایر وب سایت ها به اشتراک می گذارد. قیمت این نوع هاست تا دو میلیون تومان متغییر است. نوع دیگر از هاست مربوط به هاست خصوصی مجازی ست این نوع هاست گران تر از هاست اشتراکی ست. در این نوع هاست ها منابع مربوط به یک سرور بزرگ بین چند وب سایت به اشتراک گذاشته می شود. در این نوع هاست مدیریت بهتری وجود دارد و شما همواره می توانید به میزان منابع مستقلی دسترسی داشته باشید. هزینه ی این نوع هاست تا دو میلیون تومان متغییر است. هاست اختصاصی نیز نوعی دیگر از انواع هاست است که قیمت آن از همه بیشتر هاست ها بیشتر است. با استفاده از این نوع هاست وب سایت به منابع یک سرور دسترسی دارد این هاست ها برای وب سایت هایی مناسبند که دارای ترافیک زیادی در ماه هستند.
  • هزینه دامنه: هزینه ی مربوط به دامنه به صورت سالانه تعیین می شود. دامنه در واقع نام وب سایت شما می باشد به همراه آدرس آن که در قسمت URL نمایش داده می شود. اگر می خواهید دامنه ای را خریداری نمایید که که متعلق به فرد دیگری ست لازم است با صاحب آن سایت در این مورد صحبت نمایید.
  • اندازه سایت: وب سایت های بزرگ پیچیده نیز هستند و زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارند بنابراین هزینه ی آن ها نیز بیشتر است.
  • ویژگی ها و عملکرد سایت: در صورتی که یک وب سایت به ویژگی ها و عملکرد خاصی نیاز داشته باشد به یک کدنویسی خاص نیز نیاز دارد بنابراین گران تر می باشد.
  • نوع زبان برنامه نویسی: عامل دیگری که در قیمت سایت تاثیرگذار است انتخاب پلتفرم و زبان برنامه نویسی برای توسعه ی سایت می باشد. این پلتفرم ها شامل ربان های برنامه نویسی پایتون، پی اچ پی، جاوا و … می باشند.
  • تجربه و مهارت برنامه نویس: برنامه نویسانی که تجربه ی بیشتری دارد و همینطور دارای مهارت های برنامه نویسی بیشتری هستند هزینه ی بیشتری را برای سایتی که طراحی می کنند در نظر می گیرند.
  • نوع قالب: یکی از مهم ترین مرحله پس از شروه به طراحی وب سایت طراحی قالب سایت است. در صورتی که خودتان قالب را طراحی نمایید هزینه ای برای شما ندارد اما اگر بخواهید از قالب های آماده استفاده کنید لازم است آن ها را خریداری نمایید هزینه ی هر قالب نیز با توجه به نوع و امکانات آن تعیین می شود یکی از پر استفاده ترین نوع قالب ها قالب وردپرس است.

هزینه ی طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که کاربران به راحتی و بدون دانستن دانش کدنویسی می توانند از آن برای ساخت وب سایت های خود استفاده نمایند. اما بهتر است بدانید ساخت سایت با استفاده از این سیستم دارای یک سری هزینه های جانبی نیز می باشد. بنابراین قیمت طراحی سایت با وردپرس شامل هزینه برای خرید هاست، دامنه، قالب و افزونه های مورد نیاز است. در واقع هزینه ی طراحی سایت با وردپرس برای سایت های مختلف مانند سایت های شرکتی، خبری، فروشگاهی و … متفاوت است. زیرا هر وب سایت دارای امکانات متفاوتی می باشد. با توجه به این که امروزه اکثر کسب و کار ها در کنار کار فیزیکی خود برای رسیدن به درآمد بیشتر اقدام به طراحی سایت نموده اند یکی از مسائل مهم برای این افراد محاسبه آنلاین هزینه ی طراحی سایت وردپرس است. با توجه به این که هزینه ی طراحی هر نوع سایت با انواع دیگر سایت ها متفاوت است محاسبه آنلاین هزینه ی طراحی سایت وردپرس برای هر سایت متفاوت می باشد. در ادامه برخی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در محاسبه ی آنلاین هزینه ی طراحی سایت وردپرس را بیان می کنیم:

  • افزونه های مختلف وردپرس: در صورتی که در وب سایت از افزونه های مختلف و زیاد استفاده نمایید هزینه ی طراحی سایت اختصاصی شما بیشتر می شود. در واقع با توجه به نیاز مشتری در وب سایت از افزونه ها استفاده می شود بنابراین با توجه به تعداد و نوع افزونه های استفاده شده در سایت هزینه ی طراحی سایت تعیین می شود.
  • قالب های آماده یا اختصاصی: یکی از اصلی ترین بخش در طراحی سایت که حتی قبل از تعیین دامنه سایت لازم است به فکر آن باشید قالب وب سایت است. در روش طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس از دو روش برای قالب سایت خود می توانید استفاده نمایید یکی استفاده از انواع قالب آماده سایت که بعضی به صورت رایگان هستند و دیگری استفاده از قالب های اختصاصی است. هزینه ی طراحی سایت با استفاده از قالب های اختصاصی با توجه به نیاز و سلیقه ی شما تفاوت دارد.
  • ظاهر سایت: در صورتی که سایت شما دارای ظاهر زیبایی باشد می تواند نظر مشتری های زیادی را جلب نماید. بنابراین ظاهر زیبای سایت می تواند در افزایش قیمت آن تاثیرگذار باشد. بهتر است سعی کنید سایت های با ظاهر زیبا و کاربرپسند بسازید.

قالب وردپرس

یکی از بهترین و پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس می باشد. اکثر وب سایت ها با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا ساخته شده اند. شما می توانید از قالب های ودردپرس آماده برای سایت خود استفاده نمایید. خرید قالب وردپرس و سفارشی سازی آن راحت می باشد. با استفاده از قالب وردپرس می توانید بدون دانستن دانش کدنویسی همه ی بخش های قالب را سفارشی سازی نمایید.

طراحی سایت شرکتی

یکی از بهترین روش های برای معرفی برند و خدمات یک شرکت به مردم تبلیغات در اینترنت است. کاربرانی که از تلفن های همراه خود برای جست و جو در اینترنت استفاده می کنند رو به افرایش است بنابراین شما با داشتن یک وب سایت شرکتی می توانید در کسب و کار خود موفق شوید. در صورتی که وب سایت شرکتی شما چند زبانه باشد می توانید در سطح بازارهای بین الملل نیز فعالیت داشته باشید. داشتن یک وب سایت شرکتی برای پیشی گرفتن از رقبایتان ضروری است. یکی از مهم ترین مسائل هزینه ی طراحی سایت شرکتی ست. در واقع طراحان سایت با توجه به توانایی هایی که در زمینه ی طراحی سایت دارند قیمت های مختلفی را برای سایت های خود تعیین می نمایند. بنابراین در صورتی که برنامه نویس از زبان های برنامه نویسی مانند: php, html, css, …  در طراحی سایت خود استفاده کرده باشد هزینه ی طراحی سایت شرکتی او بیشتر می شود. در ادامه برخی از عوامل تاثیرگذار در هزینه ی طراحی سایت شرکتی را بیان می کنیم:

  • امکانات سایت: یکی از عواملی که در هزینه ی طراحی سایت شرکتی تاثیرگذار است امکانات سایت می باشد. در صورتی که امکانات سایت شرکتی زیاد باشد هزینه ی آن نیز بیشتر است. زیرا در این صورت طراح سایت می بایست برای طراحی و هماهنگی بخش های مختلف سایت زمان بیشتری را اختصاص دهد. همچنین برای اضافه نمودن بسیاری از امکانات لازم است افزونه تهیه شده و بر روی سایت تنظیم شود.
  • تکنولوژی سایت: یکی دیگر از عواملی که در تعیین هزینه ی طراحی سایت شرکتی تاثیرگذار است تکنولوژی استفاده شده در سایت می باشد. یکی از ارزان ترین روش های طراحی سایت هزینه ی طراحی سایت با وردپرس می باشد. روش های دیگر طراحی سایت با استفاده از کدنویسی هستند که هم به زمان زیادی احتیاج دارند هم این که هزینه ی آن ها بالاست. بنابراین برای ساخت سایت رایگان یا خیلی ارزان می توانید ساخت سایت با استفاده از وردپرس را سفارش دهید.
  • مهارت طراح سایت: از دیگر عواملی که در تعیین هزینه ی طراحی سایت موثر است مهارت طراح سایت می باشد. در صورتی که طراح سایت مهارت کمی داشته باشد هزینه ی کمتری را از شما دریافت می کند. اما طراحان سایتی که دارای تجربه و مهارت خوبی هستند بابت سایت هایی که طراحی می کنند هزینه ی بیشتری را از شما دریافت می کنند. در واقع وب سایت های شرکتی را که این برنامه نویسان طراحی می کنند دارای کیفیت بیشتری هستند.
  • دامنه و هاست: دامنه و هاست دارای انواعی هستند وشرکت ها نیز هزینه های مختلفی را برای هر کدام تعیین می کنند. هاستی که برای سایت خود انتخاب می کنید در سرعت سایت، میزان محدودیت مراجعه کنندگان، حافظه هاست، پهنای باند و کش سایت تاثیر گذار است.

طراحی سایت تک صفحه ای

قیمت طراحی سایت تک صفحه ای مانند هر نوع سایت دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه برخی از این عوامل را شرح می دهیم:

  • استفاده از قالب های آماده یا اختصاصی: برای سایت تک صفحه ای می توانید از قالب های آماده استفاده نمایید به این شکل که اقدام به خرید قالب سایت نمایید. در صورتی که در میان قالب های آماده قالب مد نظر شما وجود ندارد می توانید قالبی را که می خواهید سفارش دهید. این کار باعث می شود هزینه ی طراحی تغییر نماید. همچنین هر چه قالب زیباتر و پیچیده تر باشد هزینه ی آن نیز بیشتر می شود.
  • امکانات اضافه شده به سایت: یک سایت تک صفحه ای می تواند ساده باشد تنها با تعدادی متن و پاراگراف شروع شود اما در مقابل یک سایت تک صفحه ای حرفه ای می تواند حاوی گالری، ویدئو، پادکست و یا … باشد. همه ی امکاناتی که در وب سایتتان استفاده می کنید در قیمت سایتتان تاثیرگذار است.
  • دامنه و هاست: نوع دامنه و هاستی که برای سایت خودتان انتخاب می کنید در هزینه ی طراحی سایتتان موثر است. بهتر است بدانید که برای سایت تک صفحه ای به هزینه ی زیادی نیاز ندارید مگر تحت شرایطی خاص.
  • طرح و گرافیک سایت: در صورتی که سایت تک صفحه ای ساده باشد قیمت آن ارزان تر است و همینطور هر چه گرافیک آن زیباتر باشد برای طراحی آن به صرف زمان بیشتری نیاز دارید که طبیعتا هزینه ی آن نیز بیشتر می شود.
  • پنل مدیریتی: در بعضی از سایت های تک صفحه ای پنل مدیریتی وجود ندارد و در واقع طراح برای آن ها پنل مدیریتی طراحی نمی کند. گاهی اوقات نیز فرم های تک صفحه ای مانند فرم های جمع آوری اطلاعات به پنل مدیریتی نیاز دارند که هر چه امکانات این پنل بیشتر و پیچیده تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

سایت فروشگاهی

یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به درآمد بیشتر و موفق شدن در رقابت با سایر رقبا در حوزه ی کاری خود داشتن سایت فروشگاهی ست. در واقع افراد بیشتر نیازمندی خود را در موتورهای جست و جو سرچ می کنند. به همین دلیل ساخت سایت فروشگاهی می تواند باعث موفقیت شما شود. در ادامه برخی از نکات مهم مربوط به افزایش فروش در فروشگاه های اینترنتی را بیان می کنیم. برای این که سایت اینترنتی شما دیده شود لازم است برای بازاریابی کارهایی را انجام دهید. یکی از این کارها شامل بهینه سازی سرعت وب سایت برای موتورهای جست و جو یا همان سئو است. روش هایی مانند استفاده از تبلیغات کلیکی یا رپورتاژ آگهی و سیگنال های شبکه های اجتماعی انواعی از روش های بازاریابی هستند.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی یا سئو سایت به مجموعه کارهایی گفته می شود که بر روی سایت انجام می شوند و باعث می شود رتبه ی سایت در موتورهای جست و جو بالا رود. نوعی دیگر از بهینه سازی سایت مربوط به بهینه سازی تست لایت هاوس است. روش های مربوط به بهینه سازی لایت هاوس باعث می شوند که به سادگی و بدون داشتن دانشی بتوانید نقاط ضعف و قدرت سایت خود را شناسایی نمایید. برای محافظت از داده ها و اطلاعات مشتری ها لازم است به ایمن سازی وب سایت بیشتر اهمیت دهید. همچنین برای ایمن سازی وب سایتتان در برابر هکرها لازم است اقدامات پیشگیرانه ای را انجام دهید. در ادامه برخی از کارهایی را که برای بهینه سازی سایت باید انجام دهید معرفی می کنیم:

  • گواهی ssl بر روی سایت خود نصب نمایید.
  • لازم است حتما سایت خود را به طور منظم به روز رسانی نمایید.
  • بهتر است به صورت منظم از سایت خودتان نسخه پشتیبان تهیه نمایید.
  • بهتر است از رمزهای قوی در سایت استفاده نمایید.
  • از ابزارهای امنیتی استفاده نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد قیمت طراحی سایت با قالب آماده صحبت نمودیم. همانطور که می دانید قیمت طراحی سایت برای کاربران مساله ی مهمی است. اکثرا به دنبال راه هایی برای طراحی سایت ارزان هستند. در واقع در جدول قیمت طراحی سایت می توانید هزینه ی طراحی سایت ارزان را مشاهده نمایید. شما می توانید سفارشات مربوط به طراحی سایت خود را از جمله ساخت سایت فروشگاهی به شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز