چرا طراحی سایت با المنتور اشتباه است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13132

5/5 - (2 امتیاز)
ساخت سایت با المنتور

چرا طراحی سایت با المنتور اشتباه است؟

دنیا در حال دیجیتالی شدن است. خیلی از مردم برای انجام کارهای روزمره مانند انجام امور اداری، خرید، ارتباط برقرار کردن با دیگران و …. به سمت وب سایت ها و شبکه های مجازی می روند. به همین دلیل طراحی سایت محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است. بسیاری از مردم از طراحی سایت با وردپرس به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد استقبال زیادی می کنند. یکی از ویژگی های وردپرس افزونه های قدرتمندی است که طراحی سایت را ساده تر و سریع تر کرده است. یکی از این افزونه ها المنتور است. المنتور یک سایت ساز است که خیلی از طراحی سایت ها با این افزونه انجام می شود. تکنولوژی المنتور کشیدن و رها کردن است که انجام طراحی سایت را بسیار ساده کرده است. با این وجود خیلی ها معتقدند که طراحی سایت با المنتور اشتباه است! المنتور خطاهایی می دهد و همین باعث شده از محبوبیت آن کاسته شود!

المنتور چیست؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید المنتور چیست؟ المنتور یک پلاگین برای طراحی سایت در وردپرس است. گاهی از المنتور به عنوان سایت ساز یاد می کنند. با المنتور تمام المان های صفحه را می توان کنترل کرد. تکنولوژی استفاده شده در المنتور تکنولوژی کشیدن و رها کردن است. استفاده از المنتور نیاز به کدنویسی را رفع کرده است. اما المنتور با تمام ویژگی های خوبی که دارد گاهی دچار خطاهایی می شود که طراحی سایت را سخت می کند. از این رو خیلی از کاربران استفاده از المنتور را پیشنهاد نمی کنند.

چرا ساخت سایت با المنتور پیشنهاد نمی شود؟

خیلی از وب سایت ها با سایت ساز المنتور طراحی می شوند. با این وجود به دلیل برخی خطاها طراحی سایت با المنتور خوب نیست.

خطای بارگذاری

در ساخت سایت با المنتور، خطای بارگذاری هنگام غیر فعال کردن خود سایت ساز المنتور و یا غیر فعال سازی پنل ویجت های المنتور بروز می کند. وقتی ویجت ها بارگیری نمی شوند استفاده از المنتور غیر ممکن می شود. در این حالت امکان ویرایش محتوا گاهی وجود دارد اما امکان افزودن محتوای جدید به طراحی سایت وجود ندارد. خطای بارگذاری در المنتور به این دلیل است که حداقل سیستم مورد نیاز المنتور تأمین نشده است. حداقل سیستم مورد نیاز المنتور استفاده از وردپرس 5.2 و بالاتر، php7 و بالاتر، MySQL5.6 و بالاتر، حافظه 128 و بالاتر می باشد. دلیل دیگر بروز خطای بارگذاری در المنتور تناقض و ناسازگاری بین افزونه هاست.

پیدا نشدن ناحیه محتوا در المنتور

محتوا توسط تابع the content که در وردپرس وجود دارد فراخوانی می شود. در ساخت سایت با المنتور، محتوای المنتور جایگزین محتوای طراحی سایت می شوند. اگر تابعی که محتوا را در وردپرس فراخوانی می کند در قالب وردپرس وجود نداشته باشد و یا افزونه المنتور با ویرایشگر صفحه تداخل داشته باشد، این مشکل بروز می کند.

بروز خطای صفحه خاکستری

گاهی ساخت سایت با المنتور با خطای صفحه خاکستری مواجه مواجه می شود. اگر خطای صفحه خاکستری بروز کند دیگر امکان کار با المنتور وجود نخواهد داشت. وقتی افزونه المنتور با یک افزونه دیگر تداخل داشته باشد این خطا بروز می کند.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست. از وردپرس برای ساخت وب سایت و مدیریت طراحی سایت استفاده می شود. استفاده از وردپرس رایگان است. وردپرس افزونه ها و پلاگین های زیادی دارد که با استفاده از آنها می توان هر عملکردی را در طراحی وب سایت ها پیاده سازی نمود. ساخت وب سایت با وردپرس بسیار سریع انجام می شود. ساخت وب سایت با وردپرس ایمن است. در طراحی سایت با وردپرس نیاز به کدنویسی نیست. ساخت وب  سایت با وردپرس بسیار ارزان تر از کدنویسی است. امکان هر نوع طراحی سایتی با وردپرس وجود دارد. وردپرس قالب های فراوانی دارد که طراحی هر نوع سایتی را امکان پذیر کرده است.

قالب وردپرس چیست؟

قالب سایت ظاهر طراحی وب سایت شما را تشکیل می دهد. با قالب وردپرس می توانید جای هر المانی را در طراحی سایت خود مشخص کنید. وردپرس حاوی هزاران قالب وردپرس رایگان است. کاربران برای ساخت وب سایت خود هم می توانند از قالب وردپرس سفارشی استفاده کنند و هم قالب وردپرس رایگان. استفاده از قالب وردپرس سفارشی در خیلی موارد بهتر از قالب سایت رایگان است. قالب سایت رایگان امتیاز منحصر به فرد بودن طراحی وب سایت شما را از بین می برد. از طرف دیگر قالب سایت سفارشی امکانات بیشتری نسبت به قالب وردپرس رایگان دارد.

طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس این امکان را به شما می دهد که طراحی وب سایتی مطابق میل خودتان داشته باشید. ساخت وب سایت با طراحی قالب وردپرس بسیار منعطف تر خواهد بود. بسیاری از کاربران برای طراحی سایتشان ترجیح می دهند از خدمات طراحی قالب وردپرس استفاده کنند. برای طراحی قالب وردپرس کاملاً سئو شده و مطابق اهداف تجاری خود در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

آموزش طراحی وب

با آموزش طراحی وب شما می توانید خودتان اقدام به ساخت وب سایت مورد علاقه تان کنید. آموزش طراحی وب، ساده و جذاب است. بعلاوه با آموزش طراحی وب می توانید طراحی سایت را به عنوان یک حرفه برگزینید. آموزش طراحی وب مفاهیم مختلفی را دربر دارد. آموزش وردپرس و آموزش html و css از مفاهیم پایه ای آموزش طراحی وب هستند. بیکاری برای کسی که طراحی سایت بداند بی معنا است. طراحان وب سایت مورد تقاضای شرکت های زیادی هستند. بعلاوه برای یک طراح سایت، کار های پروژه ای زیادی وجود دارد. یک طراح وب سایت می تواند به صورت فریلنسری کار کند و درآمد خوبی کسب کند. اگر به طراحی وب سایت علاقه مند هستید با آموزش طراحی وب می توانید وارد دنیای کسب و کار طراحی سایت شوید. در آموزشگاه دارکوب می توانید طراحی وب سایت و سئو را به صورت حرفه ای آموزش ببینید.

آموزش وردپرس

آموزش وردپرس بخشی از آموزش طراحی وب است. با آموزش وردپرس می توانید از هزینه های طراحی سایت خود کاهش دهید. با آموزش وردپرس می توانید خیلی سریع طراحی وب سایت انجام دهید و مدیریت طراحی سایتتان را خودتان به عهده بگیرید.

آموزش html و css

بخش دیگر آموزش طراحی وب، آموزش html و css است. در واقع پایه طراحی وب html و css است. با آموزش html و css شما قادر خواهید بود ساختار و استایل طراحی سایت را طراحی کنید. آموزش html و css ساده است و فقط کمی نیاز به تمرین دارد.

بهترین قالب سایت چیست؟

پیش از خرید قالب سایت بایستی بهترین قالب سایت را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید. شاید انتخاب بهترین قالب سایت کمی چالش برانگیز باشد. اما با در نظر داشتن برخی نکات از چالش بهترین قالب سایت براحتی عبور خواهید کرد. برای انتخاب بهترین قالب سایت ابتدا اهداف خود از طراحی سایت را مشخص کنید. بهترین قالب سایت، قالبی است که بتواند نیاز های تجاری شما را برآورده کند. یعنی شامل امکاناتی باشد که با نیاز های تجاری شما تطابق دارد. بهترین قالب سایت بایستی با اصول سئو سازگار باشد. برای خرید بهترین قالب سایت می توانید نظرات مشتریانی که پیش از شما از قالبی استفاده کرده اند را نیز مشاهده کنید. بهترین قالب سایت سرعت بارگذاری خوبی دارد. برای انتخاب و خرید بهترین قالب سایت در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

چطور خرید قالب سایت انجام دهم؟

در طراحی سایت با وردپرس خرید قالب سایت وردپرس یکی از مهمترین بخش های ساخت وب سایت است. خرید قالب وردپرس اگر به درستی انجام نشود طراحی سایت شما را دچار مشکل می کند. برعکس با یک خرید قالب سایت خوب می توانید یک طراحی سایت موفق و پرسود داشته باشید. اما بهترین مکان برای خرید قالب سایت کجاست؟ در پاسخ به اینکه بهترین مکان برای خرید قالب سایت کجاست بایستی بگوییم سایت رسمی وردپرس و شرکت های معتبر. برای خرید قالب وردپرس هم می توانید از سایت رسمی وردپرس استفاده نمایید و هم می توانید از شرکت های طراحی سایت که خدمات خرید قالب سایت ارائه می دهند استفاده نمایید.

فروشگاه قالب دارکوب بهترین مکان برای خرید قالب سایت است. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت است که همگی به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و خدمات پشتیبانی دارند. در خرید قالب وردپرس دقت داشته باشید قالب سایتی تهیه کنید که بیشترین هماهنگی را با اهداف تجاری شما داشته باشد، ریسپانسیو باشد، سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد و ایمن باشد. خرید قالب وردپرس خوب به معنای متمایز شدن از رقبا و جذب کاربران بیشتر است.

بهترین روش طراحی سایت چیست؟

ساخت سایت یا به صورت کدنویسی و دستی انجام می شود و یا از سایت ساز هایی که در این زمینه وجود دارد. اینکه بهترین روش طراحی سایت چیست تا حد زیادی به اهداف شما از ساخت وب سایت بستگی دارد. اما طی سال های اخیر استفاده از سایت ساز ها برای طراحی سایت رواج زیادی پیدا کرده است. استفاده از سایت ساز ها روند طراحی سایت را سرعت می دهد، باعث طراحی سایت ارزان و کم هزینه می شود، ایمن است و قابلیت پیاده سازی تمام عملکرد های مورد نیاز کاربر را دارد. ساخت سایت با وردپرس رایگان است. مدیریت طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده است. وردپرس افزونه های بهینه سازی سایت خوبی دارد و …. برای اینکه بدانید بهترین روش ساخت وب سایت برای شما چیست بهتر است از یک شرکت طراحی سایت معتبر مشورت بگیرید. یک شرکت طراحی سایت معتبر به دلیل تجربه کار حرفه ای که دارد و با توجه به خواسته های شما از طراحی وبسایت می تواند بهترین راهنمایی ها را ارائه دهد. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات آنلاین و …. می باشد.

با وردپرس چه نوع طراحی سایتی می توان انجام داد؟

با وردپرس هر نوع طراحی سایتی از ساخت وب سایت شخصی و یا طراحی سایت شرکتی گرفته تا طراحی سایت فروشگاهی و پیچیده را می توان انجام داد. برای طراحی سایت شرکتی بایستی از قالب شرکتی وردپرس استفاده نمایید و برای طراحی سایت فروشگاهی از قالب فروشگاهی وردپرس. طراحی سایت شرکتی ساده تر از طراحی سایت فروشگاهی است. برای اینکه بتوانید یک طراحی سایت شرکتی را به طراحی سایت فروشگاهی تبدیل کنید بایستی افزونه ووکامرس را به قالب سایت شرکتی خود اضافه کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟

برای اینکه بدانید بهترین شرکت طراحی سایت کدام است چند فاکتور را در نظر داشته باشید.

کاربری آسان

طراحی سایت بایستی ساده و برای کاربر قابل درک باشد. با بررسی نمونه کار های یک شرکت طراحی سایت می توانید به این موضوع پی ببرید. بهترین شرکت طراحی سایت بایستی تجربه کاربری خوب را مد نظر داشته باشد.

موبایل فرندلی

موبایل فرندلی بودن هم باعث بهبود تجربه کاربر می شود و هم به افزایش رتبه ی طراحی سایت شما در موتور های جستجو کمک می کند. بهترین شرکت طراحی سایت بایستی قادر به ارائه ی خدمات طراحی سایت ریسپانسیو باشد.

طراحی سایت بهینه شده

طراحی سایت سئو شده در رشد کسب و کار و جذب ترافیک بیشتر بسیار مهم است. بهترین شرکت طراحی سایت بایستی قادر به طراحی سایت بهینه شده هم برای کاربران و هم برای موتور های جستجو باشد.

ارائه ی خدمات پشتیبانی قوی

ارائه ی خدمات پشتیبانی قوی از مهمترین فاکتور های بهترین شرکت طراحی سایت است. وقتی طراحی سایت شما خدمات پشتیبانی قوی داشته باشد در صورت بروز مشکل و یا ایجاد هر تغییری در طراحی وب سایتتان براحتی می توانید از خدمات پشتیبانی استفاده نمایید.

طراحی سایت ارزان

اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده اید و برای فروش آنلاین محصولات و خدمات خود نمی خواهید بودجه زیادی صرف کنید، بهترین راهکار طراحی سایت ارزان است. طراحی سایت ارزان به شما این امکان را می دهد تا با اندک هزینه ای بتوانید نتایج خوبی از فروش محصولات و خدمات آنلاین خود به دست آورید. اما در نظر داشته باشید در طراحی سایت ارزان تمام امکاناتی که می خواهید را پیاده سازی نمایید. طراحی سایت ارزان و کارآمد با سایت ساز هایی مانند وردپرس انجام می شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند است که امکان هر نوع ساخت وب سایتی را به کاربران می دهد.

طراحی سایت حرفه ای

اگر می خواهید بازار هدف خود را نشانه بگیرید و از طراحی سایتتان درآمد کلان داشته باشد طراحی سایت حرفه ای راهکار شماست. طراحی سایت حرفه ای باعث کسب اعتبار بیشتر برند تجاری شما می شود. با یک طراحی سایت حرفه ای می توانید تعاملات تجاری تان را با کاربران افزایش دهید. طراحی سایت حرفه ای شما را از رقبایتان متمایز می کند. با طراحی سایت حرفه ای می توانید خدمات بهتری به کاربرانتان بدهید و رضایت بیشتر کاربران را به دست آورید. برای داشتن طراحی سایت حرفه ای در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت ارزان، پشتیبانی سایت، خرید قالب سایت و ….. می باشد.

چرا پشتیبانی سایت مهم است؟

هر کسی که طراحی وبسایتی دارد باید خدمات پشتیبانی سایت نیز داشته باشد. نگهداری سایت برای هر کسی که طراحی سایت دارد باید مهم باشد. با خدمات پشتیبانی سایت می توانید صحت عملکرد بخش های مختلف سایتتان را به طور مستمر بررسی کنید و اگر مشکلی بروز کند براحتی می توانید آن را برطرف کنید. با پشتیبانی سایت و نگهداری سایت می توانید خسارات وارده از مشکلات را در طراحی سایت خود به حداقل برسانید. سئو سایت و بروزرسانی سایت نیز جرء خدمات پشتیبانی سایت و نگهداری سایت محسوب می شوند. گوگل و سایر موتور های جستجو به بروز بودن طراحی سایت ها اهمیت می دهند. با پشتیبانی سایت و نگهداری سایت، طراحی سایت شما می تواند اعتبار بیشتری نزد موتور های جستجو به دست آورد. برخی از خدمات پشتیبانی سایت و نگهداری سایت عبارتند از: بازطراحی سایت، پشتیبانی فنی، پشتیبانی محتوایی، پشتیبانی سئو سایت.

ایمنی وب سایت چیست و چرا مهم است؟

ایمنی وب سایت اقداماتی است که از طراحی سایت در مقابل حمله هکر ها مراقبت می کند. تأمین ایمنی وب سایت یک اقدام همیشگی و مستمر است و از مهمترین بخش های هر طراحی وب سایتی است. اگر ایمنی وب سایت به طور کامل تأمین شود در صورت حملات سایبری طراحی سایت با مشکلی روبرو نمی شود و می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. روش های هک بسیار متنوع هستند و تأمین ایمنی وب سایت در مقابل تمام روش های هک مستلزم صرف انرژی و زمان است.

چطور می توانم ایمنی وب سایت خود را تأمین کنم؟

برای تأمین ایمنی وب سایت بایستی موارد مختلفی را بررسی کنید. از جمله: طراحی سایت، ایمنی سرور، امنیت شبکه، امنیت سیستم عامل و نرم افزار ها و …. تمامی این موارد در تأمین ایمنی وب سایت نقش دارند. برای تأمین ایمنی وب سایت خود از هاست معتبر استفاده کنید. بخش زیادی از ایمنی وب سایت در هاست ایمن تأمین می شود. استفاده از سیستم های امنیتی مانند آنتی ویروس ها، آنتی اسپم ها، فایروال ها و ….. در ایمنی وب سایت نقش زیادی دارند.

امنیت وردپرس چگونه تأمین می شود؟

هک شدن سایت به معنای سرقت اطلاعات طراحی سایت شماست. گاهی هک شدن سایت آنقدر نامحسوس است که شاید شما حتی متوجه هک شدن طراحی وب سایت خود نشوید. برخی هکر ها با هک طراحی سایت شما و قرار دادن کد های مخرب میان طراحی وب سایت شما اطلاعات آن را به طور مستمر برداشت می کنند. بنابراین برای حفظ اطلاعات طراحی سایت خود بایستی از همان ابتدای کار ایمنی وب سایت خود را تأمین کنید. برای اینکه امنیت وردپرس را تأمین کنید اقدامات ذیل کمک کننده است:

بروزرسانی مرتب وردپرس

مهمترین اقدام امنیتی در طراحی سایت های مبتنی بر وردپرس بروزرسانی قالب ها و افزونه های وردپرس است. وردپرس دائماً در حال تکامل است. وقتی وردپرس آپدیت می شود شما نیز طراحی سایت وردپرس خود را بروزرسانی کنید.

بکاپ گیری

بخش دیگری از امنیت وردپرس، بکاپ گیری است. بکاپ گیری را خودتان به طور مرتب انجام دهید. اگر از طراحی سایتتان بکاپ داشته باشید، با از دست دادن یک فایل بلافاصله می توانید از فایل بکاپ استفاده کنید و به فعالیت طراحی سایتتان ادامه دهید.

استفاده از رمز های قوی

برای امنیت وردپرس طراحی سایت خود از رمز های قوی استفاده کنید. سالانه طراحی سایت های زیادی بخاطر رمز های سست مورد حمله هکر ها قرار می گیرند.

توسعه وب سایت چیست؟

شاید عبارت توسعه وب سایت را کمتر شنیده باشید. اغلب کاربران از عبارات طراحی سایت بیشتر از عبارت توسعه وب سایت استفاده می کنند. به عملکرد گسترش طراحی سایت شما در دنیای اینترنت توسعه وب سایت گفته می شود. توسعه وب سایت شامل موارد مختلفی مانند توسعه تجارت الکترونیک، طراحی وب سایت و … می باشد. در توسعه وب سایت موارد مختلفی کمک کننده هستند. برخی از این موارد عبارتند از: سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت ریسپانسیو، طراحی سایت ساده با رابط کاربری آسان و ….

سرعت وب سایت

در کنار طراحی سایت قابل درک و ساده، سرعت وب سایت در جذب کاربران نقش زیادی دارد. اگر سرعت وب سایت شما کم باشد کاربران علاقه خود را برای مرور طراحی وبسایت شما از دست می دهند. از سوی دیگر ارتقاء سرعت وب سایت به افزایش رتبه ی سایت شما کمک می کند. بالا بودن سرعت وب سایت یکی از فاکتور های سئو سایت است. برای بالا بردن سرعت وب سایت ترفند های مختلفی مانند بهینه سازی تصاویر، حذف افزونه های غیر ضروری و … وجود دارد.

طراحی سایت با php

طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی مختلفی انجام می شود. php یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی طراحی سایت است. با php می توان طراحی سایت های داینامیک انجام داد. اگر علاقه مند به طراحی سایت با php هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. همچنین برای آموزش طراحی سایت با php می توانید از دوره های آموزش طراحی سایت با php آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید.

قیمت ساخت سایت

اگر در مورد قیمت ساخت سایت در اینترنت سرچ کنید احتمالاً با قیمت ساخت سایت های متفاوتی روبرو می شوید. فاکتور های مختلفی در تعیین نهایی قیمت ساخت سایت مؤثرند. قیمت ساخت سایت با توجه به امکانات و بزرگی یا کوچکی وب سایت کاربر، اینکه چه کسی طراحی سایت را انجام می دهد، از قالب رایگان استفاده می شود یا پولی، ساخت وب سایت با برنامه نویسی انجام می شود یا سایت ساز …. تعیین می شود. قیمت ساخت سایت از چند میلیون تومان تا چندین میلیون تومان می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه و قیمت ساخت سایت در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

خلاصه

توسعه وب سایت این روز ها رواج زیادی پیدا کرده است. توسعه وب سایت هم با برنامه نویسی امکان پذیر است و هم با استفاده از سایت ساز ها. المنتور یک پلاگین در وردپرس است که برای ساخت وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. اما طراحی سایت با المنتور به دلیل خطاهایی که می دهد و اشتباهاتی که کاربران هنگام استفاده از المنتور مرتکب می شوند زیاد توصیه نمی شود. برای طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، خرید انواع قالب وردپرس از قبیل خرید قالب شرکتی وردپرس، قالب فروشگاهی وردپرس و … در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز