چگونه وب سایت را به صورت سئو باز طراحی کنیم؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13979

5/5 - (5 امتیاز)
باز طراحی سایت و طراحی سایت جدید

چگونه وب سایت را به صورت سئو باز طراحی کنیم؟

فرآیند باز طراحی سایت مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد است. در فرآیند باز طراحی سایت احتمال اینکه استراتژی های سئو قبلی از بین برود خیلی زیاد است. باز طراحی وب سایت اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث کاهش رتبه سایت شود. اما چطور می توانیم بدون از بین بردن سئو قبلی، وب سایت را باز طراحی کنیم؟

لیست مطالب

آیا طراحی وب سایت شما واقعاً به باز طراحی نیاز دارد؟

پروسه طراحی وب سایت دائماً در حال تغییر و پیشرفت است. شاید آنچه که تا سال قبل یک مشکل بزرگ محسوب می شد امسال منسوخ شده باشد. اما این بدان معنا نیست که با هر تغییری که در صنعت طراحی سایت به وجود می آید، شما هم باید وبسایت خود را باز طراحی کنید. بایستی به این فکر کنید که آیا واقعاً طراحی سایت شما نیاز به باز طراحی دارد یا نه! باز طراحی وبسایت تحت شرایطی خوب است:

طراحی قدیمی وبسایت شما کاملاً مشهود باشد

مردم به طراحی وب سایت های جذاب علاقه نشان می دهند. بر اساس مطالعات، اگر طراحی سایتی قدیمی باشد 38% از کاربران خود را از دست می دهد. اگرچه سلایق مردم با یکدیگر متفاوت است. اما برخی موارد هستند که کمتر کسی می پسندد. به طور مثال اگر طراحی وب سایتی دارید که چندین سال بروز رسانی نشده است باید به فکر باز طراحی سایت خود باشید. صنعت طراحی وب سایت دائماً در حال تغییر است. به همین دلیل طراحی سایتی که سال ها پیش بسیار خوب و مطلوب بوده در سال 2023 دیگر منسوخ شده است. باز طراحی سایت های قدیمی باعث جذابیت دو چندان آنها می شود.

کاهش نرخ تبدیل سایت

اگر نرخ تبدیل در صنعت کاری شما پایین تر از حد متوسط است و یا اخیراً کاهش نرخ تبدیل سایت را تجربه کرده اید در صورتی که اشکالات دیگری مانند زمان طولانی بارگذاری و …. در طراحی وب سایت شما وجود ندارد، بایستی به فکر باز طراحی سایت خود باشید. باز طراحی سایت علت های کاهش نرخ تبدیل سایت را از بین می برد.

تجربه کاربری ضعیف

UX ضعیف باعث بالا رفتن نرخ ترک از صفحه، کاهش نرخ تبدیل سایت و سود طراحی سایت شما می شود. پاپ های زیاد در صفحه امتیاز core web vital را به طور غیر مستقیم کاهش می دهند. این موضوع می تواند به طور مستقیم بر رنک طراحی سایت شما در گوگل تأثیر بگذارد. برای اینکه ببینید آیا واقعاً UX طراحی سایت شما خوب است یا نه می توانید از ابزار های گوگل سرچ کنسول و یا Google Analytics استفاده کنید. اگر فاکتور های UX در طراحی سایت شما ضعیف باشد بایستی به فکر باز طراحی سایت خود باشید.

بروز رسانی وب سایت و یا تغییر پلتفرم طراحی سایت!

خیلی از کاربرانی که می خواهند تغییرات زیادی در طراحی وب سایت خود ایجاد کنند به فکر تغییر پلتفرم طراحی سایت خود می افتند. اما بهترین راه حل برای افرادی که می خواهند امکانات جدیدی به طراحی سایت خود اضافه کنند و یا ضریب امنیت طراحی سایتشان را ارتقاء دهند باز طراحی سایت است.

بهترین شیوه های سئو در طراحی سایت شما پیاده سازی نشده است

سئو دائماً در حال تکامل است. اگر طراحی سایت شما با آخرین بروز رسانی های الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو آپدیت نشده است و تغییرات سئو زیادی بایستی در وبسایت شما اعمال شود باز طراحی سایت ایده خوبی است.

برای باز طراحی سایت به صورت سئو چکار کنم؟

اگر واقعاً به این نتیجه رسیده اید که وبسایت شما نیاز به باز طراحی سایت دارد بایستی چند نکته را رعایت کنید تا سئو سایت شما حفظ شود.

پیش از ایجاد هر تغییری از طراحی وب سایت خود بکاپ بگیرید

قبل از اینکه تغییری در طراحی سایت خود ایجاد کنید حتماً یک نسخه پشتیبان از وبسایتتان تهیه کنید. تهیه نسخه بکاپ کمک می کند تا در صورت مواجهه با مشکلی بتوانید به نسخه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

بررسی وضعیت صفحات

با ابزار های مختلف مانند گوگل سرچ کنسول می توانید وضعیت صفحات را بررسی کنید و ببینید کدام صفحات بیشترین ترافیک را دارند. صفحاتی که وضعیت خوبی ندارند را در یک دسته قرار دهید و صفحات با کیفیت را در یک دسته دیگر. زمانی که برای باز طراحی یک صفحه شک دارید این فایل ها را چک کنید.

حفظ محتوای صفحات با کیفیت

محتوای صفحاتی که با کیفیت هستند را بایستی حفظ کنید و در باز طراحی سایت سعی کنید دوباره از همان محتوا استفاده کنید. زیرا این محتوا توانسته اند رتبه بندی شوند و ترافیک به دست آورند.

پیش از باز طراحی سایت موقعیت کلمات کلیدی را بررسی کنید

هدف از باز طراحی سایت بهبود عملکرد سایت است نه خرابتر کردن آن. بنابراین پیش از باز طراحی سایت بایستی موقعیت فعلی وبسایتتان را بررسی و ثبت کنید. ابزار های مفیدی برای بررسی موقعیت کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید مورد استفاده قرار دهید. بعد از مشخص کردن موقعیت های کلمات کلیدی آنها را تگ گذاری کنید، تا در صورت لزوم براحتی و سریع بتوانید آنها را مجدداً چک کنید.

پیاده سازی بهترین شیوه ها برای بهینه سازی سرعت سایت

استفاده از انواع تصاویر و ویدئو ها در طراحی سایت بسیار وسوسه برانگیز است. اما باید به بهینه سازی سرعت سایت نیز توجه داشته باشید. گاهی استفاده بیش از اندازه از تصاویر باعث کاهش سرعت بارگذاری طراحی سایت شما می شود. اگر می خواهید باز طراحی سایت شما به صورت سئو باشد از تصاویر پس زمینه سنگین کمتر استفاده کنید. تصاویر را فشرده کنید. محتوای http را فشرده کنید و ….

تغییر مسیر های 301 را تنظیم کنید

تا حد امکان سعی کنید URL صفحات خود را حفظ کنید. اما اگر در باز طراحی سایت مجبور به تغییر URL شدید از مسیر های 301 برای تغییر URL استفاده کنید تا کاربران قبلی طراحی سایت خود را به آدرس جدید هدایت کنید. علاوه بر موارد ذکر شده در باز طراحی سایت به صورت سئو بیس تکنیک های دیگری نیز مانند بررسی ساختار طراحی سایت جدید، ایجاد نقشه سایت جدید و ارسال آن به گوگل، بررسی عملکرد طراحی سایت جدید و …. بسیار کمک کننده هستند.

سئو وب سایت چیست؟

سئو وب سایت علم بهینه سازی وب سایت برای افزایش دید طراحی سایت هنگام جستجوی کاربران برای محصولات و خدمات آن می باشد. هر چه یک وب سایت در موتور های جستجو دید بیشتری داشته باشد کاربران بیشتری را جذب می کند. برای اینکه دید وب سایت شما بیشتر باشد بایستی رتبه بالاتری در موتور های جستجو داشته باشد. دارندگان وب سایت ها همیشه برای کسب رتبه اول با یکدیگر رقابت می کنند. رتبه اول گوگل و سایر موتور های جستجو بیشترین دید را دارد. هدف سئو وب سایت کسب رتبه ی اول موتور های جستجو و جذب ترافیک ارگانیک بیشتر است. ترافیک ارگانیک که از طریق سئو وب سایت به دست می آید ترافیک با کیفیتی است. زیرا این ترافیک افرادی است که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند. ترافیک ارگانیک به دست آمده از سئو وب سایت تعامل بهتری با برند تجاری شما دارد. بهینه سازی وب سایت به زمان زیادی نیاز دارد. بهینه سازی وب سایت یک پروژه طولانی مدت است که با فعالیت های روزانه و مداوم به نتیجه می رسد.

سئو وب سایت چگونه کار می کند؟

موتور های جستجو برای خزیدن به طراحی سایت های مختلف ربات هایی دارند. این ربات با خزیدن به صفحات مختلف، اطلاعات طراحی سایت ها را ذخیره و فهرست بندی می کنند. وقتی کاربری موضوعی را جستجو می کند ربات ها اطلاعات مربوطه در فهرست هایی که دارند جستجو می کنند و محتوای مرتبط را به کاربر باز می گردانند. الگوریتم های موتور های جستجو برای اینکه صفحات مختلف را در SERP رتبه بندی کنند اطلاعات طراحی سایت را تجزیه و تحلیل می کنند. اینجاست که بهینه سازی وب سایت باعث جلب اعتماد موتور های جستجو می شود و به کسب رنک بالاتر کمک می کند.

آموزش سئو سایت

آموزش سئو سایت به شما می آموزد چطور دید طراحی سایتتان را بیشتر کنید و ترافیک بیشتری از موتور های جستجو به دست آورید. سئو سایت یک تخصص است و نیاز به آموزش دارد. بازاریابان دیجیتالی با آموزش سئو سایت می توانند فرصت های فروش بالقوه ای به دست آورند. بازاریابی دیجیتالی بیش از پیش مورد نیاز مشاغل گوناگون شده است. بازاریابان آنلاین با آموزش سئو سایت می توانند فرصت های شغلی بیشتر و بهتری به دست آورند.

چرا از دوره آموزش سئو سایت استفاده کنم؟

اگر در اینترنت سرچ کنید احتمالاً مقالات زیادی برای سئو وب سایت پیدا می کنید. مهمترین دلیل برای استفاده از دوره سئو، سازماندهی کردن مطالب است. مطالب سئو بسیار زیاد هستند. ثبت نام در دوره آموزش سئو سایت زمان زیادی برای شما ذخیره می کند. با آموزش سئو وب سایت می توانید مطالب را به صورت سازماندهی شده و لایه به لایه دریافت کنید. در دوره سئو ابتدا مفاهیم پایه ای و ابتدایی را دریافت می کنید و بعد مفاهیم پیشرفته تر تدریس می شود. در پایان آموزش سئو وب سایت شما به یک کارشناس سئو تبدیل می شوید. برای ثبت نام در دوره آموزش سئو وب سایت در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزش سئو وب سایت آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی آموزش سئو وب سایت به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

انواع طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت انواع مختلفی مانند طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شخصی، طراحی مارکت پلیس و …. دارد. نوع طراحی سایت بر اساس هدف و نیاز های تجاری کاربر مشخص می شود. به طور مثال اگر فردی به دنبال فروش آنلاین باشد بایستی طراحی سایت فروشگاهی داشته باشد و اگر شخصی بخواهد اطلاعاتی به کاربران خود ارائه دهد و با آنها در ارتباط باشد طراحی سایت شرکتی راه حل خوبی است.

طراحی سایت شرکتی چیست و چه امکاناتی دارد؟

طراحی سایت شرکتی فاصله های جغرافیایی را از بین می برد، باعث بهبود تعاملات می شود و هزینه های تبلیغاتی را کاهش می دهد. طراحی سایت شرکتی یک تبلیغات همیشگی برای کسب و کار شما خواهد بود. طراحی سایت شرکتی برای معرفی محصولات و خدمات یک شرکت بسیار مفید است. مدیران سازمان ها با طراحی سایت شرکتی می توانند تعاملات دو سویه با کاربران خود داشته باشند. طراحی سایت شرکتی برای سازمان شما اعتبار آفرینی می کند. یک طراحی سایت شرکتی برای اینکه بهترین عملکرد و بازدهی را داشته باشد بایستی یکسری ویژگی ها داشته باشد. مانند:

  • قالب وب سایت ساده
  • اطلاعات تماس در صفحه ی اصلی طراحی وبسایت
  • بخشی که به توضیح خدمات شرکت شما پرداخته باشد
  • بخشی برای معرفی محصولات شرکت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • لینک به شبکه های اجتماعی
  • و ….

طراحی سایت شرکتی اغلب برای سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی کاربری دارد. شرکت شما چه کوچک و چه بزرگ باشد و یا دولتی یا خصوصی باشد در هر صورت طراحی سایت شرکتی از هر جهت به بهبود کسب و کار شما کمک می کند. برای طراحی سایت شرکتی در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت طراحی وب دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و منابع متنوع ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت، سئو وب سایت، باز طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و …. می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت فروشگاهی نوعی طراحی سایت است که از طریق آن می توانید فروش آنلاین و تراکنش های مالی آنلاین داشته باشید. برخی ویژگی های مهم در طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:

طراحی سایت فروشگاهی به صورت ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت فروشگاهی خیلی مهم است. استفاده از تلفن های همراه و تبلت ها برای انجام امورات مختلف آنلاین رواج زیادی پیدا کرده است. طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو باعث ایجاد تجربه کاربری خوب می شود و کاربر را برای مدت زمان بیشتری در طراحی سایت شما نگه می دارد. گوگل و سایر موتور های جستجو طراحی سایت ریسپانسیو را برای رتبه بندی در اولویت قرار می دهند.

طراحی سایت فروشگاهی به صورت سئو

پیاده سازی اصول سئو در طراحی سایت فروشگاهی باعث بهبود دید آن می شود. موتور های جستجو طراحی سایت سئو بیس را بیشتر می بینند و رتبه بهتری به آن می دهند. طراحی سایت فروشگاهی سئو فرندلی موقعیت های جذب ترافیک بیشتری دارد.

سبد خرید و صفحه پرداخت

سبد خرید در طراحی سایت فروشگاهی به کاربران امکان می دهد تا براحتی خرید خود را ثبت کنند و فرآیند خرید محصول را طی کنند. سبد خرید و اتصال به درگاه پرداخت بایستی در طراحی سایت فروشگاهی واضح باشد و کاربر مجبور به جستجو داخل طراحی سایت برای سبد خرید و درگاه پرداخت آنلاین نباشد.

ثبت نظرات

کاربران بایستی قادر به نظر دهی درباره محصولات در یک طراحی سایت فروشگاهی باشند. ثبت نظر و امکان خواندن نظرات دیگر کاربران درباره محصولات باعث جلب اعتماد کاربران می شود.

درج مشخصات محصولات

در طراحی سایت فروشگاهی مشخصات فنی محصولات بایستی درج شود و به کاربران امکان مقایسه چند محصول از برند های مختلف داده شود. اگر می خواهید طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، سئو وب سایت و …. می باشد.

قیمت طراحی وب سایت چگونه تعیین می شود؟

خیلی از کاربران می خواهند بدانند که قیمت طراحی وب سایت چگونه محاسبه می شود؟! فاکتور های مختلفی در قیمت طراحی وب سایت دخیل هستند. طراحی سایت با سایت ساز ها معمولاً ارزان تر از طراحی سایت به صورت کدنویسی تمام می شود. پیچیدگی و سادگی طراحی سایت، اینکه یک متخصص طراحی سایت را انجام می دهد یا یک فرد مبتدی و …. نیز در قیمت طراحی وب سایت مؤثرند. قالب وب سایت از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت است. اگر می خواهید طراحی سایت داشته باشید با استفاده از خدمات مشاوره طراحی سایت شرکت طراحی وب دارکوب می توانید برآورد خوبی از قیمت طراحی وب سایت مورد نظر خود داشته باشید.

آموزش طراحی وب سایت

بازار کار طراحی سایت خیلی خوب است. اگر شما هم جزء افراد علاقه مند به حوزه طراحی سایت هستید با آموزش طراحی وب سایت می توانید وارد بازار بسیار پر رونق کسب و کار طراحی سایت شوید. با آموزش طراحی وب سایت می توانید درآمد خوبی داشته باشید و با همکاری با شرکت های خارجی حتی فرصت درآمد دلاری داشته باشید. شرکت در دوره های آموزش طراحی وب سایت شما را به یک متخصص طراح سایت تبدیل می کند. با شرکت در دوره های آموزش طراحی وب سایت و انجام پروژه های مختلف تسلط کافی به طراحی سایت خواهید داشت. برای آموزش طراحی وب سایت در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات آموزش طراحی وب سایت آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی خدمات آموزش طراحی وب سایت، آموزش سئو سایت و …. می باشد.

در طراحی سایت جدید چه نکاتی را رعایت کنم؟

در طراحی سایت جدید قبل از هر چیزی بایستی هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید. هر طراحی سایت جدید مبتنی بر اهداف کاربران ویژگی های متفاوت دارد. در مرحله بعد رعایت برخی نکات در طراحی سایت جدید بسیار مفید است:

قالب وب سایت

قالب وب سایت بایستی متناسب با هدف شما از طراحی سایت باشد. قالب وب سایت های مختلفی در اینترنت وجود دارد. برخی از قالب وب سایت ها رایگان هستند و برای استفاده از برخی باید هزینه پرداخت کنید. قالب وب سایت های رایگان اگرچه شاید کیفیت خوبی داشته باشند اما ممکن است امکاناتی که شما می خواهید را نداشته باشند و یا اینکه امکانات دیگری داشته باشند که مورد نیاز شما نیست. وجود امکانات زیادی و غیر ضروری باعث سنگین شدن طراحی سایت شما می شود. طراحی سایت هایی که از قالب وب سایت های رایگان استفاده می کنند معمولاً نمونه های مشابه زیاد دارند. با طراحی قالب وب سایت می توانید از رقبا و همکاران خود متمایز شوید. طراحی قالب وب سایت منجر به طراحی سایتی با کیفیت و منطبق با خواسته های کاربر می شود. برای خرید قالب وب سایت در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب وب سایت است که همگی به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند. همچنین برای طراحی قالب وب سایت در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

گرافیک وب سایت

گرافیک وب سایت بایستی زیبا و جذاب باشد. گرافیک وب سایت اگر رنگ بندی، فونت و طراحی خوبی داشته باشد تأثیر فوق العاده ای در جذب کاربران دارد. انتخاب تم رنگی مناسب از اصول طراحی گرافیک سایت است. رنگ بندی و فونت مناسب در کل صفحات طراحی سایت باعث ایجاد هماهنگی و یکپارچگی می شود. رعایت همین نکته به ظاهر ساده تأثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. صفحه اول سایتتان را با عکس ها و مطالب زیادی شلوغ نکنید. کاربر را از صفحه اول به صفحات دیگر راهنمایی کنید. اصول طراحی وب سایت فقط محدود به ظاهر وب سایت و طراحی گرافیک وب سایت و یا طراحی قالب وب سایت نمی شود. بلکه پشتیبانی وب سایت و سئو سایت را نیز در بر دارد.

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت یکی از مهمترین اصول طراحی وب سایت است. هر وبسایتی بعد از راه اندازی نیاز به پشتیبانی دارد. بروز رسانی وب سایت به اندازه طراحی سایت مهم است. بروز رسانی وب سایت برای توسعه کسب و کار شما و رفع خطاهای احتمالی در طراحی سایت ضروری است. پشتیبانی وب سایت جنبه های مختلفی دارد. برخی از خدمات پشتیبانی وب سایت عبارتند از:

رفع خطاهای افزونه ها

رفع خطاهای کدنویسی

رفع خطاهای سئو وب سایت

بهینه سازی سرعت وب سایت

و ….

چرا باید به صورت مرتب بروز رسانی وب سایت داشته باشم؟

بروز رسانی وب سایت باید به صورت مرتب و همیشگی انجام شود. عدم بروز رسانی وب سایت به صورت مرتب باعث دلزدگی کاربران می شود. محتوا و مطالب وب سایت بایستی مرتباً آپدیت شوند تا برای کاربران جذابیت داشته باشد. از سوی دیگر بروز رسانی وب سایت در رنک وبسایت مؤثر است.

پشتیبانی وب سایت به چه صورتی انجام می شود؟

وب سایت های بزرگتر و پیچیده تر نیاز به پشتیبانی وب سایت بیشتری نسبت به طراحی سایت های کوچکتر دارند. بروز رسانی وب سایت فعالیت های مختلفی را شامل می شود. از جمله:

عملکرد وب سایت

در پشتیبانی وب سایت عملکرد سایت بررسی می شود. بررسی عملکرد طراحی سایت با ابزار های مختلفی مانند گوگل وبمستر، google analytics و …. انجام می شود.

بررسی پیشنهادات و انتقادات

یکی از اصول پشتیبانی وب سایت برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان طراحی سایت است. اعمال سلیقه بازدیدکنندگان، بررسی ایمیل ها و پاسخگویی به کاربران و …. یکی از فعالیت های پشتیبانی وب سایت است.

بررسی کیفیت وب سایت

در بررسی کیفیت وب سایت کیفیت کدنویسی سایت و سرعت بارگذاری سایت بررسی می شود و در صورت بروز خطا، اقدامات لازم برای رفع خطا انجام می شود.

بهینه سازی سرعت سایت

یکی دیگر از اصول طراحی وب سایت بهینه سازی سرعت سایت است. بر اساس مطالعات اگر بارگذاری وب سایتی بیش از سه ثانیه طول بکشد نیمی از کاربران خود را از دست می دهد. برای بهینه سازی سرعت سایت خود بایستی از هاست پر سرعت استفاده کنید. استفاده از قالب سایت مناسب در بهینه سازی سرعت سایت تأثیر قابل توجهی دارد. از دیگر اقدامات بهینه سازی سرعت سایت بهینه سازی تصاویر وبسایت است. استفاده از کش مرورگر باعث بهینه سازی سرعت سایت می شود.

تولید محتوا

یکی دیگر از اصول طراحی سایت و سئو وب سایت تولید محتوا و بهینه سازی محتوای سایت است. کاربران برای محتوا سایت ها به آنها مراجعه می کنند. تولید محتوا سئو بیس باعث جلب اعتماد موتور های جستجو و جذب کاربران می شود. برای بهینه سازی محتوای سایت حتماً بایستی از کلمات کلیدی مرتبط و به اندازه استفاده کنید. تولید محتوا بایستی به صورت مرتب و در بازه های زمانی مشخص انجام شود. بهینه سازی محتوای سایت هم برای کاربران و هم موتور های جستجو مهم است. بهینه سازی محتوای سایت در تمام قسمت های سایت مانند صفحه محصولات، اینفوگرافیک ها، وبلاگ و مقالات، ویدئو ها و …. باید انجام شود.

الگوریتم های گوگل چیست؟

هدف تمام الگوریتم های گوگل یافتن با کیفیت ترین وب سایت هاست. گوگل می خواهد که کاربرانش در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنند. الگوریتم های گوگل می خواهند که صاحبین وبسایت ها از اصول سئو کلاه سفید پیروی کنند. الگوریتم های گوگل طوری طراحی شده اند که وبسایت هایی که قوانین و اصول سئو کلاه سفید را زیر پا می گذارند، جریمه می شوند. برخی از مهمترین الگوریتم های گوگل عبارتند از: الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم مرغ مگس خوار و ….

تست لایت هاوس چیست؟

گوگل برای بررسی و آنالیز وب سایت ها از ابزار های گوناگونی استفاده می کند. یکی از این ابزار ها لایت هاوس است. با تست لایت هاوس می توان عملکرد وب سایت را بررسی کرد. تست لایت هاوس وبسایت ها را از چند جهت بررسی می کند:

قابلیت اجرا

بهترین فعالیت ها

سئو

دسترسی پذیری

اپلیکیشن های وب در حال توسعه

کاربران در تست لایت هاوس می توانند تمامی این موارد و یا برخی از آنها را برای بررسی انتخاب کنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با توسعه کسب و کار های اینترنتی دیجیتال مارکتینگ نیز گسترش زیادی پیدا کرده است. دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از رسانه های اجتماعی و اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات. دیجیتال مارکتینگ از طرق مختلفی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، طراحی وب سایت و …. انجام می شود. بازاریابی اینترنتی در کنار سئو وب سایت باعث جذب کاربران می شود. دیجیتال مارکتینگ به توسعه ی کسب و کار ها کمک می کند. با تحلیل رفتار کاربران و با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توان تبلیغات را در زمان های درستی برای طیف وسیعی از کاربران انجام داد. با بازاریابی اینترنتی می توان خیلی سریع و راحت به کاربران هدف دسترسی داشت.

بهترین شرکت طراحی وب سایت کدام است؟

خیلی از کاربران به دنبال بهترین کیفیت طراحی سایت هستند. به همین جهت می خواهند بهترین شرکت طراحی وب سایت را استخدام کنند. جستجو در اینترنت برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت شما را با گزینه های زیادی روبرو می کند که شاید انتخاب را برایتان سخت کند. اما برای اینکه بهترین شرکت طراحی سایت را شناسایی کنید در نظر گرفتن برخی نکات مفید است:

تعامل مستمر

بهترین شرکت طراحی سایت برای اینکه بتواند ایده و نظر کاربر خود را به بهترین نحو در طراحی سایت پیاده سازی کند دائماً با او در ارتباط است.

بررسی رزومه کاری

برای استخدام بهترین شرکت طراحی سایت حتماً رزومه کاری شرکت مربوطه را بررسی کنید. بهترین شرکت طراحی سایت رزومه کاری قوی دارد

کار با صنایع مختلف

بهترین شرکت طراحی سایت در حوزه های مختلف طراحی سایت انجام داده است و با مشاغل مختلف آشنایی دارد. چنین شرکتی بهتر می تواند خواسته های تجاری شما را پیاده سازی نماید.

راهکار های افزایش نرخ تبدیل سایت چیست؟

منظور از نرخ تبدیل این است که چند درصد از کاربرانی که وارد سایت شما شده اند خواسته شما را انجام داده اند. برای افزایش نرخ تبدیل سایت راهکار های زیادی وجود دارد. مانند:

استفاده از تصاویر و ویدئو های با کیفیت

این موضوع به خصوص در طراحی سایت فروشگاهی مهم است. استفاده از تصاویر و ویدئو های با کیفیت باعث جلب اعتماد کاربران و افزایش نرخ تبدیل سایت می شود.

Call to action

اگر از call to avction ها در قسمت های مختلف وبسایت خود و به درستی استفاده کنید افزایش نرخ تبدیل سایت را تجربه خواهید کرد.

قابلیت جستجو

قابلیت جستجو قوی و سریع در طراحی سایت منجر به افزایش نرخ تبدیل سایت می شود.

کد های تخفیف

کد های تخفیف برای بسیاری از کاربران جذابیت دارد. کد های تخفیف می تواند باعث افزایش نرخ تبدیل سایت شما شود.

راهکار های دیگر افزایش بازدید سایت چیست؟

علاوه بر راهکار های ذکر شده برخی راهکار های دیگر نیز در افزایش بازدید وب سایت مؤثر است:

ایجاد بک لینک

بک لینک سازی یکی از راهکار های قدرتمند افزایش بازدید وب سایت است. هر چه وب سایتی که به طراحی سایت شما لینک می زند معتبر تر باشد و بازدید کننده بیشتری داشته باشد برای افزایش بازدید وب سایت شما بهتر است.

استفاده از شبکه های اجتماعی

با فعالیت در شبکه های اجتماعی و نشر مطالب در این شبکه ها می توانید بازدید سایتتان را افزایش دهید. شبکه های اجتماعی کاربران زیادی دارد. با هدایت این دسته از کاربران به طراحی وب سایت خود افزایش بازدید وب سایت را تجربه کنید.

پست های مهمان

ارسال پست مهمان یکی دیگر از راهکار های افزایش بازدید وب سایت است. با ارسال پست های مهمان و درج لینک طراحی سایت خود در این پست ها می توانید ترافیک خوبی برای طراحی سایت خود به دست آورید.

خلاصه

اگر به این نتیجه رسیده اید که طراحی سایت فعلی شما نیاز به باز طراحی دارد برای اینکه سئو سایت قبلی را حفظ کنید راهکار ها و ابزار های مختلفی وجود دارد که می توانید مورد استفاده قرار دهید. باز طراحی سایت به صورت سئو ضمن حفظ کاربران قبلی ترافیک جدید با حجم بیشتری به دست می آورد. برای باز طراحی سایت خود و ایجاد یک طراحی سایت جدید سئو بیس در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت طراحی وب دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت، باز طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ و …. برای صنایع مختلف می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز