طراحی وب سایت شرکتی برای نمایش نمونه کارها

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

شاید شما هم به دلایلی یه سایت ساخته باشید که تجارت کاریتونو روش به نمایش بذارید. اگه به صورت آزاد کار میکنید، نیاز به یه سایت دارید که کارهاتونو روش به معرض نمایش بذارید تا و مردم بتونن باهاتون تماس بگیرن. اگه دانشجو یا بیکار هستید، یه سایت میخواهید که روش نقاط قوت و کارهایی که میتونید انجام بدید رو نمایش بدید و بگید چه کارهایی میتونید انجام بدید تا یه نفر استخدامتون کنه. اگه عضو استودیو هستید میتونید با ساخت یه وبلاگ درباره زندگی هنریتون به مردم نشون بدید که دارید چی کار میکنید و خودتونو چهره کنید.


هدف سایتی که برای نمایش تجارب کاری ساخته میشه، تبلیغ کردن شماست. اینجا شما برند هستید و اسمتون میشه اسم برند. هیچ کس درباره برند شما سرچ نمیکنه مگر اینکه خودتون اونجا حضور داشته باشید؛ و اگه یه طراح، توسعه دهنده، نویسنده، گیمر هستید یا هر نوع خلاقیتی دارید باید یه سایت خوب برای خودتون بسازید.
به نظرتون چه عواملی باعث میشن سایتی که به قصد نمایش تجارب کاری ساخته شده، خوب محسوب شه؟

وب سایت شرکتی چیست؟

وب سایت شرکتی، سایتی است که به عنوان نماینده شرکت در اینترنت عمل می کند. این شامل اطلاعاتی در مورد فعالیت های شرکت، مخاطبین و آدرس ها، لیستی از خدمات یا کاتالوگ محصولات، لیست قیمت ها می باشد. یک فرم بازخورد وجود دارد. این سایت برای مخاطبانی مانند شرکای تجاری، مشتریان و مطبوعات طراحی شده است.

عناصر اجباری طراحی سایت شرکتی

1. لوگو

لوگوی سایت شما معمولا اولین چیزیه که کاربر میبینه. چون ما ایرانی ها از راست به چپ و از بالا به پایین میخونیم، بهترین مکان برای قرار دادن لوگو گوشه سمت راست بالای سایته تا کاربرها فورا بعد از ورود چشمشون بهش بخوره.
لوگو الزاما نباید اسم خودتون باشه، اما اگه میخواهید خودتونو تبلیغ کنید بهتره که اسم خودتونو بذارید. و یادتون نره که همیشه لوگو رو به صفحه اصلی سایتتون لینک کنید. این کار تبدیل به یه رسم معمول تو دنیای آنلاین شده و دیگه کاربرها هم توقع دارن وقتی روی لوگو کلیک میکنن به صفحه اصلی منتقل بشن.

2. برچسب توضیح (برجسب توضیح)

وقتی کاربر ببینه سایت مال کیه، دوست داره با کارش آشنا بشه. اینجاست که باید با برچسب توضیح کارتونو توضیح بدید. برچسب توضیح باید کوتاه و خلاصه باشه.
موقع نوشتن برچسب توضیح باید این چیزها رو از خودتون بپرسید:
1- شما چی کاره اید؟ طراح؟ نویسنده؟ توسعه دهنده؟
2- چی کار میکنید؟ وبسایت طراحی میکنید؟ بازی میسازید؟
3- اهل کجایید؟ چه کشور و چه شهری؟
4- آزاد کار میکنید یا برای یه استودیو؟ دنبال کار میگردید؟

3. تجارب کاری

هرچی باشه این سایت قراره تجارب کاری شما رو نمایش بده، بنابراین این تجارب کاری شماست که میتونه جذابیت سایتتونو تعیین کنه. مردم میخوان کارهای قبلی شما رو ببینن تا راجع بهشون نظر بدن و ببینن تا حالا چی کارها کردید.
بسته به نوع شغلتون، باید تصاویر بزرگ باکیفیتی از کارهای قبلیتون بذارید و برای کاربر براحتی در دسترس باشه. همیشه یه لینک به نسخه زنده سایتی که روش کار کردید و یه لینک به تصویر صفحه (اسکرین شات) نسخه زنده بدید (این هم یکی از اون رسومات آنلاینه که مردم بهش عادت کردند و توقع دارند). یه توضیح کوتاه برای هر کار بنویسید و مهارتهای مختلفی رو که برای تکمیل اون کار نیاز داشتید ذکر کنید.
بد نیست همیشه از مشتریهاتون یه رضایتنامه بگیرید. بازدیدکننده ها هم تمایل دارن مراحل پیشرفت پروژه هاتونو بببینن و بدونن چطور به اینجا رسیدید.

4. خدمات

برچسب توضیحتون خلاصه ای از کاریه که انجام میدید، اما باید یه مقدار جزئی تر وارد بشید و تک تک خدماتی رو که ارائه میدید توضیح بدید. توقع نداشته باشید مشتری از روی تجارت کاریتون خودش حدس بزنه که چه کارهایی انجام میدید، یا سر درگم بمونه که بالاخره اون کار خاصی رو که نیاز داره شما انجام میدید یا نه.
باید همه چیز رو شفاف توضیح بدید تا شبهه ای باقی نمونه. طراحی وب سایت ارزان، توسعه، ساخت ویدئو، کپی رایت، برندسازی و غیره. حتی میتونید جزئی تر بگید: برندسازی برای شرکت ها، طراحی سایت مذهبی، تبلیغات بنر فلش و غیره.

5. درباره من

اینجا همه چیز درباره شماست و شمایید که اهمیت دارید. بذارید مردم زن یا مردی رو که پشت اون نقابه  ببینن (منظورم سایتتونه). گذشته خودتونو با مردم در میون بذارید. اهل کجایید، چند سال تو این کار بودید و .... هرچی جزئیات بیشتری ارائه بدید، کاربرها بهتر باهاتون ارتباط برقرار میکنن و بهتون اعتماد میکنند.
اگه با دوربین مشکلی ندارید یه عکس از خودتون بذارید. این کار باعث میشه مشتریها احساس آرامش بیشتری داشته باشن چون میبینن با کی دارن معامله میکنن و این هم به حس اعتمادشون اضافه میکنه.
از نمایش دادن جوایز و تقدیرنامه هاتون نترسید. میخواهید مردم بدونن چقدر تو کارتون خوب و حرفه ای هستید.

6. تماس

این یکی از مهمترین عناصر هر نوع سایتیه که متاسفانه معمولا هم ازش غافل میشن و بهش کم توجهی میشه. مشتری تا اینجا سایتتونو گشته و تحت تأثیر قرار گرفته و خلاقیت و مهارتهاتون به چشمش اومده. حالا میخواد استخدامتون کنه.
باید اطلاعات تماستون واضح و براحتی در دسترس باشه: این اطلاعات رو تو فوتر مخفی نکنید. بذارید مردم ببینن چطوری میتونن با شما تماس بگیرن و باهاتون صحبت کنن. میتونید برای راحت کردن برقراری ارتباط از فرم کمک بگیرید تا نیازی نباشه آدرس ایمیلتون رو وارد کنند و ایمیل خودشونو باز کنند. بعلاوه وقتی از فرم استفاده میکنید، اطلاعات خاصی مثل اسم، آدرس ایمیل، آدرس سایت و .. رو میپرسید.

7. وبلاگ

وبلاگ همیشه چیز خوبیه. درباره حوزه تخصصی خودتون وبلاگ بنویسید؛ نشون بدید که کارتونو بلدید. این کار براتون یه تبلیغ میشه و به علاوه نمیذاره سایتتون بی تحرک یه جا بخوابه.
بذارید مردم شما رو دنبال کنند و با خوراک RSS عضو سایتتون بشن. یه قسمت برای محبوبترین پستهای وبلاگتون بذارید تا خواننده های جدید بتونن مطالعه کنن.
اطمینان حاصل کنید که کاربرها میتونن برای مطالبتون نظر بدن، اما کاربرهارو مجبور نکنید برای نظر دادن عضو سایتتون بشن و ضمنا از نرم افزار کپچای ضد اسپم هم استفاده نکنید. مردم با دیدن این دردسرها از نظر دادن منصرف میشن. افزونه های ضد اسپم زیادی وجود داره که کار اضافی هم به کاربر تحمیل نمیکنند. میتونید از اونها استفاده کنید.

8. درخواست برای اقدام

از خودتون بپرسید میخواهید با این سایت به چی برسید. میخواهید استخدام بشید؟ خواننده جذب کنید؟ فقط میخواهید مردم بدونن کی هستید و شناخته بشید؟
هر صفحه باید یه درخواست برای اقدام داشته باشه که در واقع برای خواننده قدم بعدی محسوب میشه. یعنی باید از خواننده بخواهید حالا که این متن رو خوند، فلان اقدام رو انجام بده. میتونید برای این کار یه دکمه تعبیه کنید که واضح باشه و از بقیه صفحه متمایز باشه. اون دکمه رو به قسمت مربوطه لینک کنید، بر اساس چیزی که روش نوشته مثلا به وبلاگتون، به نمونه کارهاتون، به صفحه تماستون. ضمنا به خاطر داشته باشید که از لحن مناسبی استفاده کنید (مثلا "من را استخدام کنید"، "سفارش دهید"، "از نمونه کارها دیدن فرمایید").

9. شبکه های اجتماعی

حالا که مردم به شما و کارهاتون علاقمند شدند، تشویقشون کنید که شما رو روی سایتهای دیگه دنبال کنن. شفاف و روشن توضیح بدید که میتونن شما رو روی توئیتر، فیسبوک، فلیکر، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام ... دنبال کنن. از بیشترین شبکه هایی که میتونید استفاده کنید و اگه فکر میکنید نیازه یه گروه از دوستان راه بندازید.

10. گفتگو و برقراری ارتباط

خیلی مهمه که خودتونو چطور نشون میدید. به خاطر داشته باشید که این یه سایت شخصیه، پس باید شخصی باشه. لازم نیست شبیه یه برند شرکتی بی احساس به نظر بیایید. دوستانه و صمیمی باشید و در عین حال دقیق و شفاف صحبت کنید. هدفمند رفتار کنید. وقتی همه متن سایتتونو نوشتید یه بار دیگه بخونیدش و ببینید میتونید کمترش کنید یا نه.

سایر نکات

1-  اجازه بدید مردم بدونن اهل کجایید. اینجور اطلاعات برای مردم جالبن و بعضی از مشتریها هم ترجیح میدن با هم شهریهای خودشون کار کنن.
2- اعتبار مسئله مهمیه، به خصوص برای طراح های سایت. اگه قراره برای مشتریهاتون سایت حرفه ای بسازید، حداقل باید سایت خودتون معتبر باشه.
3- علاوه بر نوشته ها، تصاویر رو هم لینک کنید. بیشتر مردم روی تصاویر کلیک میکنند و توقع دارن به یه جای دیگه منتقل بشن.
4- اگه قبلا مشتری ای نداشتید که رو سایتتون بذارید، یه تم وردپرس بسازید، یه سری آیکون طراحی کنید، یه افزونه درست کنید و از این دست کارها. شما قابلیت های زیادی دارید و داشتن این نمونه کارها میتونه تفاوت خیلی زیادی نسبت به وقتی که هیچی نداشته باشید ایجاد کنه.

6 نکته برای ساخت یک وب سایت نمونه کار طراحی وب

1. تعداد پروژه هایی را که نمایش می دهید محدود کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به مجموعه خود مانند رزومه فکر کنید و بهترین کار را به کار بگیرید. آیا واقعاً می خواهید کاری را که در اولین دوره کارآموزی طراحی خود انجام دادید یا برای اولین مشتری خود در 8 سال پیش برجسته کنید؟ احتمالا نه. شما از آن زمان به بعد راه درازی را پیموده اید (حداقل امیدواریم اینطور باشد).

هنگامی که یک بازدیدکننده برای دیدن 20 طرح مختلف وب، قدیمی و جدید وارد صفحه نمونه کار شما می شود، برای او آسان است که:

  • غرق شوید، ندانید توجه خود را به کجا متمرکز کنید
  • بر اساس طرح‌های قدیمی یا ضعیف‌تر، در مورد مهارت‌های خود نظر بدهید

برای ارائه بهترین تجربه کاربری که می توانید در سایت خود به آن ها بدهید و اولین تاثیر را داشته باشید، نمونه کارها را به 3 تا 5 طرح برتر وب سایت خود محدود کنید و آن را رها کنید. بنابراین، به تمام پروژه های خود نگاهی بیندازید و آنها را به آنچه که بهترین آنها می دانید محدود کنید. و درست همانطور که یک رزومه را به روز می کنید، همیشه باید این 3-5 طرح را تنظیم کنید زیرا کار بهتری ایجاد می کنید.

2. دسترسی را آسان کنید

بیش از یک دهه است که به فریلنسرها نحوه موفقیت را آموزش می دهد. هنگامی که نوبت به ساختن یک نمونه سایت ساده برای طراحی خوب می رسد، او در موعظه اهمیت این که سفر خریدار پس از ورود بازدیدکننده به وب سایت شما اهمیت دارد، کار بسیار خوبی انجام داده است. مدتی قبل با او در پادکست بزرگراه آژانس گپ زدیم، جایی که او این توصیه را به اشتراک گذاشت، یک نمونه کار خوب مشتریان را جذب می کند. از زمانی که به سایت شما می رسند تا زمانی که تبدیل می کنند، روی آنها تمرکز می کند. اما در اصل، برای خلاصه کردن بحث، اگر هدف شما تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری است، باید این فرآیند را برای آنها واقعا آسان کنید! در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود سفر مشتری انجام دهید:

  • تعداد قدم هایی که باید بردارند را به حداقل برسانید
  • گام های خیلی زیاد و به سرعت افراد را از دست می دهید.

وقتی با چشمانی تازه به وب سایت خود نگاه می کنید، از خود بپرسید:

  • ناوبری در منوها؟
  • اگر آنچه را که می بینند دوست دارند، باید چند صفحه را مرور کنند تا بتوانند فرم تماس را پیدا کنند؟
  • آیا آدرس ایمیل شما قابل کلیک است یا برای دسترسی به آن باید دردسر کپی پیست دستی یا تایپ آن را تحمل کنند؟
  • اکنون که چند ایده دارید، تمام مسیرها و اقدامات ممکن را در وب سایت خود مرور کنید و به دنبال راه هایی باشید که بتوانید آنها را آسان تر کنید.

شامل فراخوان های واضح برای اقدام

اگر شما بخواهید، یا به آنها بگویید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آنچه را که شما می خواهید انجام دهند. ما نمی‌توانیم تاکید کنیم که چقدر مهم است که برخی از فراخوان‌ها به اقدامات (CTA) قوی در سایت نمونه کار شما وجود دارد. برخی از ایده ها برای کپی عبارتند از:

  • من را استخدام کن
  • با من تماس بگیر
  • یک تماس مشاوره رایگان رزرو کنید (ما این یکی را دوست داریم!)
  • بیا حرف بزنیم
  • یک نقل قول دریافت کنید
  • تخمین بزنید

برای بازدیدکنندگان سایت آسان است که یک نمونه کار زیبا را مرور کنند و اگر مجبور به انجام کاری نشدند، از آنجا دور شوند. فرم های تماس مانند این زیر یک راه عالی برای گرفتن اطلاعات بازدیدکنندگان در هنگام مرور سایت شما هستند. اما یک توصیه بسیار مهم، فقط با پرسیدن نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن، فرم را برای آنها نیز آسان کنید. سوالات بسیار زیاد است و احتمال ارسال آنها کمتر است.

از بن بست های بی دست و پا خلاص شوید

بن‌بست‌ها صفحاتی در وب‌ سایت معرفی شما هستند که به نوعی به جایی برای بازدیدکننده ختم نمی‌شوند، اما از سایت شما دور می‌شوند. و شما این را نمی خواهید! برای جلوگیری از خروج آنها از سایت یا فشار دادن دکمه بازگشت، مطمئن شوید که هر صفحه در سایت شما به صفحه دیگری در سایت شما منتهی می شود. در اینجا چند نمونه وجود دارد که ما دوست داشتیم که این کار را به خوبی انجام می دهند.

3. برای مخاطب خوب بنویسید نه برای خودتان

از میان تمام مکالماتی که با پرستون در قسمت کارشناسان دارکوب داشتیم، برخی از توصیه‌های مورد علاقه ما این بود که نگاهی طولانی و سخت به نوشته‌های خود بیندازید تا مطمئن شوید که برای بازدیدکنندگان خود می‌نویسید، نه برای خودتان. اغلب اوقات، وب‌سایت‌های آژانس پورتفولیو مانند «من، من، من» یا «ما، ما، ما» به نظر می‌رسند. ... زمانی که تنها چیزی که همیشه در مورد آن صحبت می کنیم این است که چقدر در قرار دادن خود به جای مشتری عالی هستیم، تکان دهنده است.

پس چرا آنچه را که موعظه می کنیم عمل نمی کنیم؟

بیایید فرض کنیم که شما صاحب کسب و کار یک شرکت هستید که به دنبال شخصی برای طراحی وب سایت شما هستید، زیرا می دانید که خودتان این کار را انجام نمی دهید. کدام یک از این دو عبارت باعث می شود احساس کنید آژانس طراحی وب می تواند بیشتر به شما کمک کند؟

1. ما وب سایت های زیبایی شناختی، کاربردی و کاربرپسند را برای مشتریان در سراسر صنایع ایجاد می کنیم.

2. ظاهر برند خود را تقویت کنید، عقب بنشینید و فروش خود را سریعتر از گذشته مشاهده کنید.

دومی به وضوح برنده است.

چرا؟

آنچه عبارت B در آن موفق است این است که به خواننده این احساس را بدهد که شرکت اهداف، ناامیدی‌ها و آنچه را که به آن نیاز دارد را درک می‌کند. به عبارت دیگر، نشان می دهد که آژانس واقعاً مشتری را "به دست می آورد". این مثال را هنگام مرور کپی در وب سایت خود در نظر داشته باشید. به طور مکرر از خود بپرسید این جمله درباره من است یا درباره آنها؟ ممکن است واقعاً از تعداد جملات "من/ما" که واقعاً پیدا کرده اید شگفت زده شوید.

4. از معیارهای تبدیل برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید

پلتفرم های مختلفی وجود دارد که می توانید نمونه کار طراحی وب خود را بر روی آنها میزبانی کنید، و عوامل زیادی را قبل از انتخاب باید در نظر بگیرید. هر چیزی که انتخاب می کنید، باید سایت خود را با ابزارهایی مانند Google Analytics متصل کنید تا بینش مبتنی بر داده را در مورد نحوه رفتار افراد در سایت خود به دست آورید. اگر شما هم مثل ما بداخلاق هستید، این واقعا عالی است! برخی از داده هایی که می توانید به آنها نگاه کنید عبارتند از:

  • زمان صرف شده در هر صفحه: آیا آنها 10 دقیقه به پروژه های شما نگاه می کنند یا به سرعت روی آنها کلیک می کنند؟
  • نرخ پرش: آیا آنها در سایت شما باقی می مانند یا به سرعت از بین می روند؟
  • نرخ‌های کلیک (CTR) روی CTAها و دکمه‌های شما: آیا آنها برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک می‌کنند یا واقعاً اقدامی انجام نمی‌دهند؟

 است. ما عاشق نقشه‌های حرارتی این ابزار هستیم که به صورت بصری به شما نشان می‌دهد که بازدیدکنندگان سایت شما در کجای سایت شما بیشتر کلیک می‌کنند، ضربه می‌زنند، و در آن جا بیشتر پیمایش می‌کنند. ابزارهایی مانند این به شما کمک می‌کنند تا بفهمید چه بخش‌هایی از وب‌ سایت شما بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند و چه بخش‌هایی به اندازه کافی برای بازدیدکنندگان معمولی شما جذاب نیستند. به عنوان مثال، اگر نقشه‌های راه شما به شما می‌گویند که بازدیدکنندگان فقط تا حدی پایین سایت شما را می‌چرخانند، می‌تواند به این معنی باشد که باید کپی خود را جذاب‌تر کنید تا آنها را علاقه مند نگه دارید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد بازدیدکنندگان در سایت خود داشته باشید، بهتر می توانید طراحی، کپی و CTAS خود را بهینه سازی کنید تا آنها را به سمت هدف خود در ارتباط با شما حرکت دهید.

5. زمینه را بیان کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج شرکت ها و طراحان این است که نمونه کارها را به اشتراک می گذارند که به نظر می رسد یک دسته از کارها بدون ارزش افزوده زیادی باشد.

  • ممکن است تصاویر صفحات مختلف طراحی وب سایت خود را به اشتراک بگذارید، اما داستان کجاست؟
  • چرا آن پروژه چشمگیر است؟

چند دقیقه وقت بگذارید و یک قطعه کوتاه برای هر قطعه بنویسید و اطلاعاتی در مورد مشتری و چند داستان پس‌زمینه درج کنید.

  • مشتری وقتی پیش شما آمد چه مشکلی داشت؟
  • دردشان چه بود؟
  • چگونه با طراحی خود مشکل آنها را حل کردید و تجارت آنها را بهتر کردید؟
  • چه ویژگی هایی را می توانید مطرح کنید که به خصوص به آن افتخار می کنید؟

6. کمی شفاف باشید!

آخرین توصیه این است که با شفاف بودن در مورد پیشنهادات خود به بازدیدکنندگان وب سایت خود کمک کنید. همانطور که طراحی های سایت خود را در نمونه کار خود نشان می دهید، ایده بدی نیست که طیف وسیعی از قیمت ها را برای هزینه هایی که چنین پروژه هایی ممکن است برای آنها به عنوان مشتری تمام می کند به اشتراک بگذارید. البته، مشخص بودن سخت است، به همین دلیل است که ما محدوده ای را با گفتن جمله ای مانند "پروژه هایی مانند این معمولا بین 7 تا 14 میلیون تومان هزینه دارند" توصیه می کنیم. نه تنها به بازدیدکنندگان کمک می‌کنید که قدم‌هایی را بردارید که آنها باید برای جستجوی اطلاعات بیشتر از شما تماس بگیرند، بلکه با واجد شرایط کردن سرنخ‌هایتان به خود کمک می‌کنید. وقتی محدوده قیمتی را از قبل ارائه می دهید، می دانید که هر کسی که با شما تماس می گیرد بودجه خدمات شما را در اختیار دارد. این در نهایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود که در مذاکرات نیز به عقب برگردید!

بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی در تهران

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت حرفه ای شرکتی، فروشگاهی و آموزشی، خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. دارکوب پکیج های طراحی سایت ارزان را به شما کابران گرامی ارائه می دهد که شما با کمترین هزینه بتوانید طراحی سایت عالی انجام دهید. شما می توانید هم پکیج طراحی سایت شرکتی که شامل موارید زیر می شود انجام دهید.

  • خرید قالب (ریسپانسیو)
  • نصب قالب
  • ایمن سازی سایت
  • بهینه سازی سایت
  • آموزش کنترل پانل
  • یکسال پشتیبانی

یا می توانید قالب های تولید شده دارکوب را از فروشگاه قالب وردپرس دارکوب تهیه کنید با یک هزینه ناچیز خریداری کنید. دارکوب طراحی سایت شرکتی با وردپرس و طراحی سایت شرکتی با php برایتان انجام می دهد که شما می توانید قبل شروع پروژه طراحی سایت خود از مشاوره رایگان طراحی سایت استفاده کنید و به صورت کاملا رایگان با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.

آموزش طراحی سایت شرکتی

اگر به دنبال یادگیری طراحی سایت هستید می توانید در کلاس های صفر تا صد طراحی سایت آموزشگاه دارکوب شرکت کنید. آموزشگاه دارکوب به شما دوره های طراحی سایت ارزان را با بالاترین کیفیت ارائهمی دهد که همه شما بتوانید در کلاس ها شرکت کنید و پس از اتمام دوره سایت خود را طراحی کنید. تمامی کلاس های طراحی سایت دارکوب پروژه محور هستند. شما میتوانید طراحی سایت با سایت ساز در کلاس های وردپرس آموزش ببینید.

چند نمونه از وب سایت های نمونه کار طراحی سایت شرکتی دارکوب

1. قالب وب سایت شرکتی سازه

قالب شرکتی سازه برای معرفی نمودن شرکت ها ، افراد و خدمات مناسب می باشد. قالب سازه دارای ویژگی های زیر می باشد:

  •  با آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است
  • ریسپانسیو (سازگار با موبایل)
  • زبان قالب فارسی بوده و قابلیت اضافه نمودن زبان های دیگر را دارا می باشد
  • این قالب دارای فرم تماس بوده و قابلیت ساختن فرم های دیگر را دارد
  • به دلیل داشتن پنل مدیریتی، مدیر سایت می تواند مطالب و عکس های سایت را به راحتی تغییر دهد
  • تعرفه خرید این قالب به همراه نصب بر روی سرور، ایمن سازی، آموزش پانل کاربری وب سایت و بهینه سازی سرعت، بسیار ارزان می باشد.

(درج اطلاعات بر عهده خریدار می باشد و در صورت نیاز به درج اطلاعات وب سایت توسط طراح تعرفه درج اطلاعات جداگانه محاسبه می گردد)
(تعرفه ثبت دامنه و هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد)

2. قالب وب سایت وردپرس صادرات و واردات

امکانات وب سایت:

  1. امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود
  2. امکان ایجاد زیر منو به تعداد دلخواه
  3. دارای یکسال پشتیبانی رایگان می باشد
  4. آموزش کار با پنل مدیریت
  5. شبکه های اجتماعی
  6. اسلایدر در بالای صفحه اصلی
  7. فرم تماس باما و نقشه جهت نمایش موقعیت شرکت
  8. دو زبانه بودن سایت(فارسی و انگلیسی)
  9. امکان اضافه نمودن سایر زبان ها به این قالب
  10. دارای بخش اخبار و مقالات

3. قالب وردپرس حرفه ای مهاجرتی

همینطور که از اسم این قالب (قالب وردپرس حرفه ای مهاجرتی) مشخص هست، این قالب وردپرس برای شرکت های مهاجرتی طراحی شده است. اما به دلیل چندمنظوره بودن قالب، می توان از آن برای دیگر شرکت ها و موسسات مشاوره استفاده کرد.

4. قالب وردپرس کلینیک پوست و زیبایی

قالب وردپرس کلینیک پوست و زیبایی به صورت اختصاصی برای کلینیک های زیبایی و پزشکی طراحی شده است و همچنین در صفحه اصلی آن قسمتی جداگانه برای معرفی پزشکان و درمانگران وجود دارد

5. قالب وردپرس عمران و سازه

قالب وب سایت شرکتی عمران و سازه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است و برای مشاغل عمران ، سازه و معماری مناسب بوده و همچنین برای سایت های شرکتی دیگر در حوزه های مختلف مناسب می باشد.

6. قالب وردپرس خبری

قالب وردپرس خبری امکان ایجاد دسته بندی های مختلف را دارد.

قالب وب سایت وردپرسی خبری، ریسپانسیو بوده یعنی دارای نسخه موبایلی(واکنشگرا) هست. این قالب به صورت تک زبانه انگلیسی می باشد و امکان اضافه نمودن زبان های دیگر را دارد.

امکان فارسی سازی این قالب نیز وجود دارد.

این قالب خبری وردپرس به صورت کاملا داینامیک طراحی شده و شما به عنوان ادمین وب سایت از طریق پنل مدیریت به راحتی می توانید محتوای خود را در سایت درج نمایید.

  1. امکان ایجاد دسته بندی به تعداد نامحدود
  2. امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود
  3. امکان ایجاد زیر منو به تعداد دلخواه
  4. دارای یکسال پشتیبانی رایگان می باشد
  5. آموزش کار با پنل مدیریت
  6. شبکه های اجتماعی
  7. فرم تماس با ما
  8. امکان اضافه نمودن سایر زبان ها به این قالب
  9. دارای بخش مقالات

7. قالب سایت معرفی املاک

  • طراحی شده با آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوای وردپرس.
  • سازگار با موبایل(ریسپانسیو).
  • این قالب مناسب برای معرفی ملک، ویلا و باغ ویلا و … می باشد.
  • این قالب امکان این را دارد که هم ادمین سایت و هم افراد مختلف ملک خود را جهت فروش در سایت معرفی نمایند.
  • این قالب تک زبانه فارسی می باشد و امکان اضافه نمودن زبان های دیگر را دارا می باشد.
  • دارای بخش وبلاگ یا مقالات می باشد که برای سئو سایت نیاز است.
  • داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
  • کار با پنل سایت آموزش داده می شود تا بتوانید محتویات سایت را به سادگی عوض نمایید.

8. قالب سایت وردپرس وکیل مهاجرت

قالب وردپرسی وکیل مهاجرت قالب شرکتی می باشد که می توان آنرا به یک سایت فروشگاهی نیز تبدیل کرد.

قالب وردپرسی وکیل مهاجرت واکنشگرا یعنی دارای نسخه موبایلی(ریسپانسیو) میباشد که در هر دستگاهی مانند موبایل و … مرتب نمایش داده می شود. این قالب به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) طراحی شده و این امکان را دارد که زبان های دیگر هم به آن اضافه شوند.

از این قالب شرکتی وردپرس می توانید برای معرفی خودتان و یا خدمات، فعالیت ها و محصولات خود در هر زمینه شغلی استفاده نمایید.

این قالب شرکتی وردپرس به صورت کاملا داینامیک طراحی شده و کار با پنل آن بسیار ساده می باشد و نحوه کار با پنل به شما آموزش داده می شود و شما به راحتی می توانید تمام محتویات آنرا با عکس ها و مطالب خود جایگزین نمایید.

امکانات وب سایت:

  1. امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود
  2. امکان ایجاد زیر منو به تعداد دلخواه
  3. دارای یکسال پشتیبانی رایگان می باشد
  4. آموزش کار با پنل مدیریت
  5. شبکه های اجتماعی
  6. اسلایدر در بالای صفحه اصلی
  7. فرم تماس باما و نقشه جهت نمایش موقعیت شرکت
  8. دو زبانه بودن سایت(فارسی و انگلیسی)
  9. امکان اضافه نمودن سایر زبان ها به این قالب
  10. دارای بخش اخبار و مقالات

9. قالب وردپرس حرفه‌‌ای صنعتی (2)

قالب وردپرس صنعتی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است و ریسپانسیو (سازگار با موبایل) می باشد. این قالب دارای صفحات تماس با ما ، درباره ما ، خدمات ، گالری تصاویر و مقالات می باشد و قابلیت اضافه شدن صفحات دیگر را نیز دارد.

صفحه مقالات برای سئوی سایت در نظر گرفته شده است و در این صفحه نوشته های متعددی قرار می گیرد. این قالب به صورت تک زبانه طراحی شده است و امکان دو زبانه شدن یا چند زبانه شدن را نیز دارد. در ابتدای سایت اسلایدر قرار گرفته که می توان بنرهای متعددی را در آن قرار داد. همچنین در صفحه تماس با ما فرم تماس وجود دارد که کاربران می توانند اطلاعات خود را از طریق این فرم برای ادمین سایت ارسال نمایند.

قالب وردپرس صنعتی قالبی شرکتی است که برای مشاغل مختلف از جمله صنعتی ، معدن ، خدماتی و غیره مناسب می باشد.

10. قالب وب سایت معرفی و شرکتی عکاس

قالب شرکتی عکاس  متناسب برای کسانی که در زمینه عکاسی فعالیت میکنند،کسانی که شخصی یا به صورت شرکتی یا آتلیه ای فعالیت میکنند میتوانند از این قالب بیشترین استفاده را ببرند.

کاملا واکنش گرا(ریسپانسیو) و به صورت تک زبانه موجوده و بنا به درخواست شما قابلیت ترجمه و تبدیل به زبان فارسی یا هر زبان دیگه ای یا به صورت چند زبانه را داراست.

امکانات وبسایت :

  1. امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود
  2. امکان ساخت دسته و زیر دسته به تعداد نامحدود
  3. نمایش تصاویر به صورت دسته بندی و اسلایدری
  4. امکان اضافه کردن توضیحات و عکسهای بیشتر به تصاویر شما
  5. فرم تماس باما
  6. دارای بخش اخبار و مقالات
  7. امکان اضافه نمودن سایر زبان ها به این قالب
  8. نمایش دسته بندی های عکاسی مثل عروسی ، طبیعت یا…
  9. نمایش شبکه های اجتماعی
  10. امکان نمایش نظر مشتریان
  11. امکان نمایش سوالات متداول
  12. داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
  13. کار با پنل سایت آموزش داده می شود تا بتوانید محتویات سایت را به سادگی عوض نمایید.
  14. نوشته (I am photographer) و (welcome to my site) در صفحات داخلی به صورت حرف به حرف با انمیشن ظاهر میشوند

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز