افزایش رنک گوگل به چه صورت است ؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

افزایش رنک گوگل به چه صورت است ؟

امروزه در فضای اینترنت میلیون ها وب سایت موجود است که هر کدام از آنها برای درخشش بیشتر و افزایش کلیک و بازدید کاربران در تلاش هستند و هدف آنها قرار گرفتن در رتبه بهتر لیست جست و جو گوگل است زیرا بر طبق ارزیابی ها بیش از 70 درصد از کاربران در جست و جوی خود فقط از 5 سایت اول لیست جست و جو بازدید می کنند . در این میان وب سایت ها با یکدیگر در رقابت هستند تا در صدر قرار بگیرند .

این کار بسیار دشوار می باشد که فقط کسانی موفق می شوند که اطلاعات کافی در زمینه عملکرد موتور های جست و جو داشته باشند . معیار رنکینگ گوگل بر اساس اعتبار و بازدید کاربران و کلمات کلیدی و لینک های شما نزد دیگر وب سایت ها است .رتبه سایت ها در گوگل ثابت نمی ماند بلکه هر چند ماه یکبار گوگل در اینترنت جست و جو Surf می کند تا وضعیت وب سایت ها را بررسی نماید که امکان دارد که رنک وب سایت ها در این جست و جو تغییر کند .وقتی رنک وبسایت شما خوب باشد این امکان هست که در رتبه های اول لیست جست و جو قرار بگیرید .

Page Rank :

منظور از page rank رتبه صفحه می باشد و امتیازی است که گوگل به وب سایت ها می دهد برای فهمیدن رتبه هر صفحه باید Google Toolbar را دانلود کنید و روی مرورگر خود نصب نمایید تا هر صفحه ای از وب را باز میکنید رتبه آن را ببینید مانند تصویر :

افزایش رنک گوگل به چه صورت است ؟

امتیاز بندی این صفحات اینگونه است که لینک یک وب سایت در یک وب سایت دیگر امتیاز به حساب می آید البته برای صفحه مقصد .زیرا وب مستر ها فقط لینک وب سایت هایی که مناسب و با کیفیت هستند را در سایت خود برای کاربران قرار می دهند . بسیاری از وب سایت ها هستند که به شما میگویند چه سایت هایی به شما لینک کرده اند یکی از این وب سایت ها http://www.backlinkwatch.com/index.php می باشد که شما با وارد کردن آدرس سایت خود می توانید مشاهده کنید چه وب سایت هایی به شما لینک زده اند . محاسبه رنک صفحه بر اساس ارزش لینک های ورودی از وب سایت های مبدا است بدین معنا که اگر ده ها صفحه با رنک های بی ارزش وب سایتی را لینک کنند هیچ ارزشی ندارد اما اگرفقط یک پیج با رنک خوب شما را لینک کند بسیار ارزشمندتر است پس تعداد صفحات لینک برای افزایش رنک مهم نیست بلکه مهم این است وب سایت مورد نظر چه رنکی داشته باشد .برای اینکه وب سایت شما در رتبه های برتر قرار بگیرد راه های زیادی وجود دارد که مهمترین آنها سئو و تبلیغات در گوگل است . در مقاله های پیشین در مورد این روش ها مطالبی گفته شد . بسیاری از مدیران وب سایت ها کار افزایش رنک خود را به دست شرکت های طراحی وب سایت میسپارند در برخی از این شرکت ها وب سایت ها را در عرض مدت زمان کوتاهی بهرنک خوبی می رسانند اما بعد از چندی وب سایت های مورد نظر پنالتی میشود .پس باید توجه داشته باشید که رسیدن به رنک های کم نیازمند مدت زمان زیادی است و برای رسیدن به رنک های خوب باید صبور باشید . قصد داریم در این مقاله به نکاتی بپردازیم که کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب به وسیله آنها وب سایت های مختلف را رتبه دار میکنند . اگر قصد دارید به وسیله گوگل ادوردز رتبه حاظ اهمیتی برای خود بیاورید باید در نظر داشته باشید که فقط برای مدتی جایگاه خود را میتوانید حفظ کنید . به یاد داشته باشید که رنک گوگل با رتبه در لیست جست و جوی گوگل متفاوت است اما بر هم تاثیر میگذارند . در زیر نکاتی را ذکر میکنیم که به وسیله آنها میتوان رنک خوبی به دست آورد.

افزایش رنک گوگل

افزایش رنک گوگل

راه های افزایش رنک گوگل :

برای افزایش رنک خود راه های مختلفی وجود دارد اما اساس کار بر این است که اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید وبرسایت هایی که اعتبار دارند لینک های بیشتری به آنها زده میشود و همچنین گوگل میتواند اعتبار شما را تشخیص دهد . بهترین روش بهبود رنک وب سایت استفاده از سئو سایت است . در ذیل ما نکاتی را برای شما آورده ایم که کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب از آنها برای بهبود رنک وب سایت ها استفاده می کنند . البته اگر شما تخصصی در این زمینه ندارید بهتر است آن را به دست کارشناسا ما بسپارید تا به بهترین نحو برای شما انجام دهند .ما در این مقاله سعی داریم به برخی از راه کارهای سئو بپردازیم باید توجه داشت سئو پیوسته در حال پیشرفت هست همچنین الگوریتم های گوگل نیز در حال به روزرسانی هستند پس باید دقت لازم را کرد تا اشتباهی رخ ندهد که باعث پنالتی شما شود

Link :

لینک ها یکی از مهمترین عوامل در رنکینگ هستند. لینک گذاری اصطلاحی است که برای گذاشتن لینک در صفحات میگویند . برای لینک گذاری نباید عجول بود و به سرعت انجام داد زیرا این کار باعث می شود که گوگل فکر کند شما ترافیک جعلی دارید و شما را اسپم تلقی کند . برای لینک گذاری از هر وب سایتی استفاده نکنید سعی شود که فقط در وب سایت های حوزه کاری خودتان این کار را انجام دهید . همچنین در سایت های معتبر که فیلتر نیستند این کار را انجام دهید . لینک را آهسته انجام دهید تا گوگل شما را جریمه نکند . تعداد لینک بالا هدف نیست بلکه باید در وب سایت های لینک بگذارید که رنک خوبی دارند . به یاد داشته باشید که برخی از وب سایت ها هستند که خرید و فروش لینک میکنند همانطور که بالا گفته شد اگر تعداد زیادی لینک تهیه کنید گوگل ترافیک شما را جعلی تصور میکند . همانطور که گفته شد لینک خود را در سایت های معتبر بگذارید منظور از سایت معتبر سایت هایی می باشند که دارای سئو خوبی باشند .لینک گذاری نباید یک سویه باشد شما نیز باید لینک صفحات معتبر را استفاده کنید همچنین توجه داشته باشید که لینک داخلی نیز بگذارید برای لینک گذاری روش های مختلفی را انتخاب کنید به طور مثال می توانید از anchor texts استفاده کنید لدین معنا که روی کلمات و تصاویر لینک صفحات داخلی و یا خارجی قرار بدهید . برای لینک گذاری در وب سایت خود تنوع طلب باشید بدین معنا که هم آدرس URL را به تنهایی استفاده کنید و هم اینکه روی تصاویر و کلمات لینک بگذارید . اخبار مربوط به سایت خود را همراه با لینک خود به سایت های خبری ارسال نمایید این وب سایت ها معمولا رنک های خوبی دارند . به یاد داشته باشید ممکن است برخی از وب سایت ها لینک های خود را تغییر دهیند هر از گاهی لینک هایی که در صفحه خود گذاشته اید را ارزیابی نمایید تا اشتباه نباشند .

محتوا و کلمات کلیدی :

هرچقدر هم که شما به خوبی لینک دهی و لینک گذاری کند اگر وب سایت شما بی محتوا و بی کیفیت باشد گوگل این موضوع را تشخیص می دهد به یاد داشته باشید متن وب سایت شما کپی از سایت های دیگر نباشد که گوگل سخت با این کار برخورد می کند . محتوای شما باید با وب سایتتان مرتبط باشد از تصاویر جذاب استفاده نمایید تا مخاطب را جذب کند و اورا ترغیب به خواند متن شما کند . محتوای خود را باید مدام به روز کنید و مطالب قدیمی را حذف نمایید در درج محتوا از call to action استفاده کنید تا کاربر تشویق به خرید محصولات و خدمات شما شود . توجه داشته باشید که محتوای با کیفیت و خوب و مناسب ، است که کاربر را جذب میکند و بازدید سایت را افزایش می دهد . زیرا در صورتی که محتوای شما جامع باشد نیمی از کاربران آن را برای دیگران به اشتراک میگذارند و بدین ترتیب بازدید شما افزایش می یابد . محتوای شما حداقل باید 300 کلمه باشد در متن محتوا به درستی از کلمات کلیدی استفاده کنید ، استفاده بی رویه از کلمات کلیدی ممکن است نتیجه منفی داشته باشذد . کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود را پیدا کنید و در تمامی صفحات وب سایت خود و هم چنین در عناوین از آنها استفاده کنید . اگر در وب سایت خود تصاویر و ویدئو استفاده میکنید بهتر است حجم آنها را کاهش دهید این کار را می توانید با نرم افزار های مربوطه انجام دهید بدون آنکه از کیفیت آن کاسته شود . حجم بالای تصاویر سرعت سایت را کم میکند که این تاثیر بسیار منفی بر سئو سایت می باشد .

متا تگ ها :

ما در وب سایت از چند متا تگ استفاده می کنیم که بایددر نگارش آنها دقت لازم را داشته باشید . یکی از این متا تگ ها عنوان می باشد ؛ موتور جست و جوی گوگل صفحات وب سایت را از بالا به پایین ارزیابی می کند پس عنوان صفحه از اهمیت بالایی بر خوردار است بهتر است در نگارش عنوان از کلمه کلیدی مرتبط با وب سایت خود استفاده نمایید .توضیحات متا یکی دیگر از تگ های مهم میباشد این توضیحات همان نوشته هایسی هستند که وقتی کلمه ای را در گوگل جست و جو می کنید زیر عناوین وب سایت ها ظاهر می شود ؛ در واقع این توضیحات خلاصه ای از مطالب سایت ها هستند پس در نگارش آن باید نهایت دقت را داشت همچنین استفاده از کلمات کلیدی فراموش نشود . تگ بعدی تگ alt است هر چند این تگ اهمیت زیادی ندارد اما به یاد داشته باشید که وقتی کاربری کلمه ای را جست و جو می کند گوگل بر اساس alt ها تصاویر را نمایش می دهد پس وقتی تصویری در وب سایت خود درج میکنید فراموش نشود برای آن تگ alt بگذارید ترجیحا از کلمات کلیدی یا عناوین استفاده شود .

اشتراک گذاری :

می توان گفت اشتراک گذاری در صفحات مجازی نوع دیگری از لینک گذاری است . امروزه اکثر کاربران از شبکه های مجازی استفاده میکنند پس بهتر است شما نیز محتوای وب سایت خود را به طور مختصر در این شبکه ها قرار دهید تا به نوعی تبلیغ کرده باشید . می توان نتیجه گرفت که تعداد قابل توجهی به بازدید کنندگان وب سایت شما افزوده می شود .

ریسپانسیو :

وب سایت خود را سازگار کنید . بدین معنا که سایت شما در تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز قابل رویت باشد و کاربر بتواند به راحتی از سایت شما به وسیله دستگاه های دیگر استفاده نماید . ریسپانسیو بودن وب سایت امتیاز مثبتی محسوب می شود . بیش از 70 درصد از کاربران فضای اینترنت به وسیله تلفن همراه و تبلت از وب سایت ها استفاده میکنند . پس در نتیجه بهتر است وب سایت خود را ریسپانسیو کنید تا بازدید وب سایت شما افزایش یابد .

 افزایش رنک گوگل

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز