چرا داشتن وب سایت در ایران بسیار مهم تر از سایر کشورهاست؟

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14452

5/5 - (4 امتیاز)

این روز ها که بازار کسب و کار های آنلاین در سراسر جهان داغ است، در ایران دیجیتال مارکتینگ با مشکلات متعددی همراه می باشد. در این نوشتار ما سعی داریم به حل مشکلات کسب و کار های آنلاین که اخیرا به وجود آمده است بپردازیم.

بدون شک دنیای امروز، دنیای دیجیتال و اینترنت است، بطوری که اینترنت در عصر حاضر با زندگی انسان ها گره خورده است. کار با اینترنت و فعالیت در آن دیگر به سن و سال و قشر خاصی مربوط نیست و تقریبا تمامی افراد صاحب یک تلفن همراه هوشمند هستند که از طریق آن در اینترنت حضور و فعالیت دارند.

استفاده از اینترنت زمانی در سراسر جهان گسترش یافت که موبایل های هوشمند تولید و عرضه شدند و پس از آن نیز شبکه های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین پدید آمدند. امروزه آنلاین شاپ ها، رسانه های اجتماعی، سایت های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری و … بیشترین سهم از فضای اینترنت را به خود اختصاص داده اند.

به واسطه استفاده همگانی مردم از اینترنت، مشاغل جدیدی نیز پدید آمدند و همچنین شکل کسب و کار ها و فعالیت های تجاری نیز تغییر یافته است. در حال حاضر شما برای سفارش غذا نیاز به تماس با رستوران یا مراجعه به آنجا ندارید بلکه با استفاده از سایت رستوران مورد نظر می توانید منوی غذا را مشاهده کرده و به صورت آنلاین غذای مورد نظر خود را سفارش دهید و از طریق درگاه بانکی مبلغ آن را به صورت آنلاین واریز کنید.

اگر به کالای خاصی نیاز دارید بدون مراجعه به مرکز شهر می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. به اصطلاح می توان گفت که از جون آدمی تا شیر مرغ را می توان در اینترنت یافت و آن را به صورت آنلاین سفارش داد. این تغییرات باعث شده است که مشاغلی که هنوز به شیوه های قدیمی فعالیت دارند مشتریان خود را از دست بدهند و در مقابل کسب و کار های آنلاین بیشترین سهم بازار و مشتریان را به دست بیاورند.

این تغییرات شیوه بازاریابی و تبلیغات را نیز دچار تحول کرده است. بازاریابی سنتی و محیطی مانند گذشته تاثیر چندانی در افزایش مشتری ندارد و دیجیتال مارکتینگ جای بازاریابی که در گذشته انجام می شد را گرفته است. حال می خواهیم بدانیم که کدام شیوه ها در بازاریابی دیجیتالی در ایران برای کسب و کار ها کارآمد هستند و انتخاب کدام یک از آنها بازدهی کافی ندارد.

دیجیتال مارکتینگ

چند سالی است که اصطلاح دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing یا بازاریابی اینترنتی بسیار شنیده می شود. بازاریابی اینترنتی تمامی فعالیت های آنلاین که به واسطه اینترنت در جهت تبلیغ برند، خدمات و کالا های مختلف را شامل می گردد.  بستر اصلی دیجیتال مارکتینگ وب سایت ها است اما کانال های دیگری نیز برای این نوع بازاریابی مانند شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتور های جستجو و … وجود دارد.

البته نا گفته نماند که دیجیتال مارکتینگ را می توان هم به صورت آنلاین و آفلاین انجام داد. در واقع، هر دو نوع برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی جامع مهم هستند. شرکت ها در گذشته مبالغ بالایی را جهت رزرو تبلیغات بیلبورد در سطح شهر پرداخت می کردند این روش تبلیغات شاید در سال های قبل بازدهی بالایی داشت اما امروزه که اغلب افراد در تمامی ساعات روز و شب به اینترنت دسترسی دارند، کار آمد نخواهد بود چرا که آنها در طول استفاده از اینترنت بار ها با تبلیغات مختلف رو به رو خواهند شد اما ممکن است هیچ گاه تبلیغات شما در سطح شهر را مشاهده نکنند. به همین دلیل دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین برای ما بسیار ما پر اهمیت است.

بدون شک تجارت الکترونیک اکنون سهم بالایی از بازار های جهانی را به خود اختصاص داده است. دیگر مانند گذشته برای تجارت جهانی نیاز به سفر های طولانی نیست بلکه با چند کلیک ساده و طی زمانی کوتاه می توان به بازار های جهانی و تجار بین المللی دسترسی پیدا کرد. به واسطه دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار های مختلف می توانند فعالیت تجاری خود را تا سطح بین المللی و بازار های برون مرزی گسترش دهند. شما باید بدانید که چگونه از بازاریابی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار خود استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، آماده ارائه خدمات زیر به کسب و کار های مختلف می باشد:

تمامی خدمات ذکر شده در بالا را می توانید با قیمت های باور نکردنی و کیفیت عالی از ما دریافت نمایید. همچنین این خدمات دارای پشتیبانی رایگان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت درخواست خود می توانید به سایت دارکوب مراجعه کرده و درخواست خود را به صورت آنلانی ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس برقرار کنند.

از عمده ترین مزیت های بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی می توان دسترسی به داده های بیشتر ، تجزیه و تحلیل بازار و مشتریان عنوان نمود. شما در هر مرحله از دیجیتال مارکتینگ می توانید گزارشی جامع از عملکرد خود تهیه کنید تا ادامه راه را به درستی طی نمایید.

بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ

روش های مختلفی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد که شما می توانید بسته به نوع کسب و کار و بودجه ای که دارید هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. همانطور که در بالا گفته شد، وب سایت ها بستر اصلی دیجیتال مارکتینگ هستند و شما می توانید انواع بازاریابی اینترنتی را بر روی سایت خود انجام دهید، به این ترتیب می توانید نتیجه ای عالی و چشمگیر را برای کسب و کار خود رقم زنید.

پس در وهله اول باید تصمیم به ایجاد سایت بگیرید. وب سایت ها امکانات متعددی دارند که شما به واسطه آن می توانید یک کسب وکار آنلاین راه اندازی کنید. از مهمترین روش های دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهینه سازی موتور جستجو Search engine optimization (SEO)

حتما بار ها با کلمه SEO سئو برخورد داشته اید. Search engine optimization (SEO) به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. وقتی کلمه و عبارتی را در گوگل جستجو می کنید، این موتور جستجو وظیفه دارد وب سایت های مرتبط را در یک لیست چند صفحه ای به شما نمایش دهد.

شما نیز به احتمال بسیار زیاد از سایت های اول این لیست ها بازدید می کنید. اما چرا؟ همه کاربران می دانند که سایت های ابتدای لیست نتایج موتور جستجو، همیشه مرتبط ترین سایت ها با کلمات جستجو هستند. وظیفه این تشخیص در ابتدا با موتور جستجو می باشد.

ربات ها و الگوریتم های موتور جستجو، سایت ها را بر اساس قوانین و موارد مختلف رتبه بندی می کنند. بهینه سازی سایت ها و سئو هان قوانین هستند که باعث رتبه بندی سایت ها می شوند. وقتی وب سایت شما به درستی بهینه سازی شده باشد در صفحه اول نتایج مرتبط و به احتمال زیاد در صدر صفحه قرار خواهد گرفت به این ترتیب بیشترین ترافیک را به سایت خود هدایت خواهید کرد.

به همین دلیل بهینه سازی سایت، یکی از شیوه های دیجیتال مارکتینگ است که باعث افزایش مشتری و بازدیدکننده وب سایت می شود. سئو سایت شامل چند تکنیک مهم است:

موارد گفته شده تنها بخشی از ده ها تکنیک سئو است برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین بررسی سئو سایت خود می توانید درخواست خود را در سایت دارکوب ثبت نمایید.

بازاریابی محتوا Content marketing

محتوا اساس هر سایت و رسانه ای را تشکیل می دهد. شما با تولید محتوای مناسب می توانید مخاطبان خود را به راحتی به مشتریان وفادار تبدیل کنید. تولید محتوا در بازایابی اینترنتی بسیار مهم تلقی می گردد به طوری که یکی از روش های مهم در دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا است.

در بازاریابی محتوا در وهله اول ما به دنبال بر طرف کردن نیاز مشتری هستیم و در راستای آن به تبلیغ و تبدیل مخاطب به مشتری و افزایش نرخ کلیک می پردازیم. به عنوان مثال اگر سایت فروشگاهی مواد غذایی دارید، برای بازاریابی محتوا می توانید به تولید محتوای ویدئویی شامل آموزش آشپزی بپردازید و در ویدئو خود برای آشپزی از محصولات سایت استفاده کنید.

بازاریابی محتوایی شامل موارد مهمی است که برای آن باید استراتژی قوی همراه با برنامه ریزی داشته باشید. برگزاری کمپین های موفق و تبلیغات سراسری نیازمند تولید محتوای مناسب و قوی است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing

شبکه های اجتماعی جمعیت بالایی از کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده اند. فعالیت در شبکه های اجتماعی به یک کار روزمره برای اغلب ما تبدیل شده است. به همین دلیل از این فضا می توان بهترین استفاده برای کسب و کار های مختلف را داشت.

شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام در ایران کاربران بسیاری دارد با اصول و قوانین بازاریابی می توان از طریق این شبکه اجتماعی به مشتریان هدف دسترسی پیدا کرد. بازاریابی شبکه های اجتماعی شامل روش های زیر است:

  • ارسال پست طبق برنامه ریزی های انجام گرفته
  • تبلیغ به واسطه صفحات پربازدید
  • همکاری با بلاگر ها، اینفلوئنسر ها و سلبریتی ها
  • بازاریابی محتوا
  • انتشار تبلیغ در صفحات متعدد به صورت سراسری و با هدف

بازاریابی شبکه های اجتماعی در کنار فعالیت در وب سایت در سال های قبل در ایران بسیار کارآمد بود اما این روز ها به دلیل فیلترینگ این شبکه ها در داخل کشور، بازاریابی شبکه های اجتماعی آخرین شیوه ای از دیجیتال مارکتینگ است که به شما پیشنهاد می دهیم.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک Pay-per-click advertising (PPC)

تبلیغاتی کلیکی یکی از شیوه های بازاریابی موتور های جستجو می باشد. این شیوه از تبلیغات هزینه بالایی برای کسب و کار ها دارد. از مهمترین و معروف ترین تبلیغات کلیکی می توان به تبلیغ در گوگل اشاره نمود.

حتما در نتایج جستجوی خود در گوگل، عبارت ad را در کنار برخی از سایت ها دیده اید. با کلیک روی هر کدام از آنها مبلغی از سفارش دهنده تبلیغ کم خواهد شد. این مبلغ بر اساس فاکتور های مختلف و به صورت دلار محاسبه می گردد.

این شیوه از تبلیغات بسیار کارآمد است و بازدهی خوبی برای سایت ها دارد اما همانطور که گفته شد، هزینه ی بالایی را به همراه خواهد داشت و همچنین برای پرداخت این هزینه باید حساب بانکی بین المللی داشته باشید. البته شرکت طراحی وب سایت دارکوب آماده ارائه این خدمات به شما خواهد بود.

بازاریابی از طریق ایمیل Email marketing

یکی از قدیمی ترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی ایمیلی است. بازاریابی ایمیلی اگر با هدف و استراتژی مناسب انجام شود می توان نتیجه خوبی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

ارسال فراخوان، ارسال خبار های مهم سایت، ارسال کد های تخفیف، اطلاع فستیوال ها و جشنواره های، ارسال فاکتور خرید، ارسال کد تخفیف هدیه و … از مواردی هستند که شما می توانید به واسطه ارسال آنها از طریق ایمیل با مشتریان و مشترکین سایت خود در ارتباط باشید.

برای دریافت و ثبت ایمیل کاربران نیاز به دعوت به اقدام یا CAT: Call To Action دارید. دکمه های CAT بهتر است در صفحات مهم سایت قرار بگیرد. از طریق بازاریابی ایمیلی می توانید مشتریان خود را به بازگشت به سایت و بازدید چند باره ترغیب کنید.

ضرورت طراحی وب سایت در ایران

در بالا از روش های مختلف بازاریابی اینترنتی سخن گفتیم. اما بهتر است بدانید که بهترین روش برای دیجیتال مارکتینگ در ایران، طراحی وب سایت می باشد. ساخت سایت نه تنها برای دیجیتال مارکتینگ بهتر است بلکه به واسطه آن می توانید یک استارت آپ راه اندازی کنید.

خرید و فروش اینترنتی در ایران به واسطه شبکه های اجتماعی دیگر مانند دو سال گذشته بازدهی و بازار خوبی ندارد. لذا باید در این مورد فکری اندیشیده شود تا کسب و کار های آنلاین بتوانند مانند قبل به فعالیت تجاری خود ادامه دهند.

فروش آنلاین نیازمند یک بستر مناسب، امن، همیشگی، با ترافیک بالا و قابلیت های فروشگاهی است. شما می توانید تمامی موارد بالا را در سایت ها بیابید. وب سایت ها در انواع مختلف با قابلیت های متعدد طراحی می شوند برای هر نوع کسب و کاری می توان سایت طراحی کرد. وب سایت فروشگاهی و سایت شرکتی از نمونه های سایت ها هستند.

اما چرا راه اندازی وب سایت در ایران نسبت به سایر کشور ها از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ در این باره سه دلیل مهم وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • فیلترینگ شبکه های اجتماعی؛ بازدهی پایین بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • گران بودن تبلیغات پولی؛ بالا رفتن قیمت دلار و به صرفه نبودن گوگل ادوردز
  • هزینه بالای اجاره و خرید محل کسب و کار

فیلترینگ شبکه های اجتماعی

همانطور که در بالا گفته شد یکی از مهم ترین روش های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی از طریق شبکه ها یا رسانه های اجتماعی می باشد. فعالیت در شبکه های اجتماعی مهمترین دلیل است که مردم در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند. به طور میانگین کاربران شبکه های اجتماعی حدود یک ساعت در روز زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند.

این فعالیت ها شامل بازدید از صفحات مختلف، به اشتراک گذاری پست و تصویر، گفتگو، خرید از آنلاین شاپ ها و … می باشد. حال اگر شما یک صفحه در شبکه های اجتماعی پر بازدید نظیر اینستاگرام داشته باشید و بتوانید با فعالیت های مناسب، دنبال کنندگان بیشتری بدست بیاورید بدون شک به مشتریان هدف خود دست می یابید. البته این در حالی است که دسترسی به شبکه های اجتماعی به سهولت انجام گیرد.

متاسفانه در داخل ایران، شبکه های اجتماعی پر بازدید نظیر اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین و پینترست مسدود هستند و کاربران داخل ایران برای دستیابی به این شبکه ها باید از VPN های قوی استفاده نمایند.

پس می توان نتیجه گرفت که بازاریابی در شبکه های اجتماعی این روز ها به سختی قابل انجام است و شما نمی توانید به سهولت به مشتریان هدف خود دسترسی داشته باشید. البته نا گفته نماند که در گذشته که بحث فیلترینگ مطرح نبود، شبکه های اجتماعی فقط برای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین مناسب بودند و فروش آنلاین به واسطه آنها توصیه نمی شد. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که وب سایت ها نسبت به شبکه های اجتماعی مزیت های بسیار بیشتری دارند از جمله:

  • شبکه های اجتماعی فیلتر هستند و استفاده از آنها نیاز به VPN دارد، در صورتی که کمتر سایتی در ایران دچار فیلتر می شود مگر آنکه تخلفی از سوی سایت محرز شود.
  • شبکه های اجتماعی قابلیت های فروشگاه اینترنتی را ندارند.
  • برای پاسخگویی به مشتری در صفحات اجتماعی نیاز به یک یا چند ادمین 24 ساعته است. در وب سایت ها تمامی سفارش ها به صورت خودکار در هاست ثبت می گردد و مسئول مربوطه آنها را برای ارسال تامین می کند.
  • سبد خرید در شبکه های اجتماعی وجود ندارد و ادمین باید سفارش های مشتری را ثبت کند. سایت های فروشگاهی دارای سبد خرید هستند و مشتری هر زمان که بخواهد می تواند سفارشات خود را قبل از پرداخت ثبت، تغییر یا حذف کند.
  • نماد الکترونیکی برای شبکه های اجتماعی صادر نمی شود و به این دلیل امکان خرید امن وجود ندارد. برای راه اندازی سایت فروشگاهی باید از مراجع ذی ربط مجوز های مختلف اخذ گردد که این مجوز ها اعتماد مردم به خرید از سایت را افزایش خواهد داد.
  • در شبکه های اجتماعی درگاه پرداخت آنلاین تعبیه نشده است و مشتری برای پرداخت هزینه خرید خود باید از روش کارت به کارت استفاده کند. در صورتی که قابلیت اتصال به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین در سایت ها وجود دارد.
  • قابلیت مقایسه چند محصول مشابه در سایت

موارد گفته شده تنها بخشی از قابلیت های وب سایت ها و مزایای آنها نسبت به شبکه های اجتماعی می باشد. قابلیت هایی که باعث می گردد راه اندازی سایت به یک ضرورت در تاسیس یک کسب و کار آنلاین در ایران تبدیل گردد.

گران بودن تبلیغات پولی

همانطور که می دانید یکی از شیوه های تبلیغات آنلاین تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات کلیکی می باشد. این شیوه از تبلیغات یکی از روش های کارآمد در دیجیتال مارکتینگ است. که در سال های پیش انتخاب بسیاری از کسب و کار ها بوده است.

یکی از شیوه های تبلیغات کلیکی، تبلیغ در گوگل است. گوگل ادوردز یک سرویس غیر رایگان شرکت گوگل می باشد که در بالا در ارتباط با آن سخن گفتیم. برای رزرو تبلیغ در گوگل شما نیاز به حساب بانکی بین الملی و پرداخت هزینه به صورت دلار دارید.

ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب این سرویس گوگل را با محاسبه قیمت دلار روز ارائه می دهیم. اما با بالا رفتن قیمت دلار به کمتر کسب و کار هایی این شیوه از تبلیغات را پیشنهاد می دهیم. تبلیغات پولی با توجه به افزایش قیمت دلار در ایران به هیچ عنوان توصیه نمی شود مگر آنکه بودجه کافی و زیادی برای این کار در نظر بگیرید.

لذا این روش از بازاریابی اینترنتی نیز در ایران کارآمد نبوده و نمی توان به واسطه ی آن نتیجه خوبی را برای کسب و کار ها رقم زد.

طراحی سایت ارزان ترین روش برای شروع یک کسب و کار نوپا

اگر به فکر راه اندازی فعالیت تجاری هستید و ایده ای ناب برای آن دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که به فکر راه اندازی سایت نیز باشید. متاسفانه در سال های اخیر شاهد افزایش قیمت خرید و اجاره در شهر های مختلف ایران بوده ایم.

برای شروع کار شما حتما نیاز به یک مکان و محل مناسب جهت مراجعه مشتری یا ارائه خدمات به آنها خواهید داشت. این مکان می تواند مکان حضوری نباشد و خدمات خود را به صورت مجازی و آنلاین به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر قصد فروش آنلاین دارید، به جای اجاره مغازه و محل فروش، از سایت فروشگاهی استفاده نمایید. در شروع کار سایت فروشگاهی می تواند تا مدت زمان کوتاهی سود زیادی برای شما رقم بزند. هزینه طراحی سایت فروشگاهی نسبت به اجاره یک ماه مغازه بسیار کمتر است و شما با پرداخت هزینه کمی می توانید یک فروشگاه بزرگ با قابلیت های مختلف داشته باشید.

این روز ها اغلب افراد به جای مراجعه به سطح شهر ترجیح می دهند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. همچنین همانطور که در بالا گفته شد، سایت ها بستر اصلی و مهمی برای دیجیتال مارکتینگ هستند. با بهینه سازی سایت خود و کسب رتبه اول گوگل در بازه زمانی کوتاهی می توانید بازاری به وسعت تمامی شهر های ایران برای خود به وجود بیاورید.

طراحی سایت ارزان

از گفته های بالا می توان نتیجه گرفت که چرا طراحی سایت در ایران مهم است. با این حال شاید به دلیل هزینه های های بالای طراحی و راه اندازی سایت از این کار امتناع کنید. اما توجه داشته باشید که در شرکت طراحی سایت دارکوب، خدمات طراحی سایت ارزان نیز ارائه می گردد.

یکی از پر طرفدار ترین خدمات شرکت دارکوب، طراحی سایت ارزان می باشد. چندی است که طراحان شرکت دارکوب اقدام به طراحی قالب های آماده وردپرس در انواع مختلف کرده اند. این قالب ها در فروشگاه قالب شرکت دارکوب با ارزان ترین تعرفه و با کیفیت بالا عرضه می گردد. ویژگی این قالب ها عبارت است از:

  • طراحی شده توسط شرکت دارکوب
  • در انواع مختلف و دارای تنوع
  • قابلیت ارتقاع و توسعه توسط طراح
  • طراحی شده مطابق با اصول فنی سئو
  • ارزان قیمت
  • تحویل در مدت زمان بسیار کوتاه
  • دارای پشتیبانی یکساله
  • همراه با آموزش استفاده از پنل مدیریت

این موارد باعث متمایز شدن قالب سایت های این مجموعه نسبت به سایرین شده است. در جستجوی قالب آماده شما می توانید به میلیون ها قالب آماده دسترسی بیابید و با دانلود آنها سایت خود را راه اندازی کنید. اما این کار نتیجه مناسبی برای کسب و کار شما نخواهد داشت.

اغلب این قالب ها طراح مشخصی ندارند به همین دلیل توسعه آنها امکان پذیر نخواهد بود. همچنین قالب های داخلی اغلب ترجمه شده قالب های خارجی هستند که حاوی کد های اشتباه می باشند و باعث بروز خطا در کارکرد سایت می شوند.

این قالب های پشتیبانی نمی شوند و در صورت بروز خطا کسی پاسخگوی مشکل سایت نخواهد بود. همچنین در طراحی این قالب ها از پلاگین های مختلف استفاده شده است که باعث کاهش سرعت بارگذاری سایت خواهد شد و در آخر اینکه مطابق با اصول فنی سئو طراحی نشده اند و شما در بهینه سازی سایت خود با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد.

سخن آخر اینکه طراحی سایت بهترین شیوه از دیجیتال مارکتینگ در ایران است. اگر یک وب سایت مناسب همراه با قابلیت های لازم و جذاب طراحی کنید، با سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید به کسب و کار خود رونق دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز