دلايل اهمیت سئو بر اساس برند چیست؟

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=20983

اهمیت سئو در برندسازی
4.4/5 - (12 امتیاز)

پس از راه اندازی و طراحی یک وب سایت موضوع قابل اهمیتی که صاحبان کسب و کار و مشاغل مختلف به آن می پردازند سئو است، در واقع می توان این گونه بیان کرد پس از آن که متوجه این موضوع شدند که سئو چیست، به دنبال آن هستند که بهترین روش ها و کارآمد ترین آن ها را در جهت بهبود جایگاه و رتبه وب سایت خود به کار بگیرند.

زمانی که صحبت سئو و بهینه سازی یک وب سایت مطرح می شود، باید بدانید که معیارها و فاکتورهای بسیاری وجود دارند که در رتبه بندی وب سایت شما تاثیر گذار هستند، رعایت هرکدام از این فاکتور ها از نظر الگوریتم گوگل بسیار با اهمیت است و رعایت هریک از آن ها منجر به نتیجه بهتری برای وب سایت شما در فهرست جستجوی گوگل خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم شما را از دلایلی که منجر به اهمیت سئو وب سایت، براساس برند و به طور کلی سئو برند می شود را مطرح کنیم و از جایگاه ویژه ای که با داشتن برند در فهرست جستجوی موتورهای جستجو پیدا می کنید به طور کامل آشنا کنیم، پس تا انتهای این مقاله همراه شرکت دارکوب باشید.

برند سازی چیست؟

برند سازی یا نام دیگر آن برندینگ در واقع مجموعه اقدامات و فرآیندی است که برای یک شخص و کسب و کار انجام می دهند تا به شناخت موثر و مثبتی از خدمات، محصولات و یا آن شخص در ذهن کاربران و مشتریان برسند، برند سازی یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند و مهمی است که باعث ثبت خدمات و محصولات شما در ذهن مخاطبین می شود. فرآیند برند سازی با استفاده از نام منحصر به فرد، لوگو، رنگ، فونت نوشتاری و شعار به نمایش گذاشته می شود.

اهمیت سئو برند

مشاغل کوچک و تازه راه اندازی شده همانطور که می دانید در ابتدای مسیر برای این که بتوانند مخاطبین و مشتریان زیادی را داشته باشند لازم است که اعتبار و شهرت مطلوبی را در بین مخاطبین خود داشته باشند که این موضوع تنها با برند سازی و سئو برند به وجود می آید و به بیانی روان تر می توان گفت اگر به دنبال کسب ترافیک ارگانیک برای وب سایت خود هستید قطعا برند سازی به شما کمک می کند.

در گذشته بسیاری از سئو کاران و متخصصین این حوزه استفاده از برند سازی و سئو برند را به عنوان یکی از فاکتورهای بازاریابی سئو در نظر نمی گرفتند و همین موضوع باعث می شد که فرصت بهبود سئو و افزایش ترافیک وب سایت را از دست بدهند، چرا که کاربران و مخاطبین از فهرست نتایج گوگل تنها برای خرید محصولات و به دست آوردن اطلاعات استفاده نمی کنند بلکه بسیاری از آن ها به دنبال کشف برند های جدید هستند.

به همین دلیل است که لازم است صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف از تیم سئو و متخصصین این زمینه بخواهند تا با تمرکز کافی بر نحوه نمایش نام تجاری خود با استفاده از اصول برند سازی و سئو برند بر کاربران و مخاطبین خود تاثیر بگذارند. درک و اجرای برند سازی و سئو برند با استفاده از اصول آن می تواند باعث ایجاد یک رابطه طولانی مدت با کسب و کار و مخاطبان شما شود و آن ها را به مشتریان وفاداری تبدیل کند.

نکته قابل ذکر دیگری که لازم است در تاثیر سئو برند آگاهی پیدا کنید این است که بسیاری از کاربران، مخاطبین و حتی خود من در نوار جستجوهای گوگل علاقه مند هستیم که مستقیما نام تجاری و برند یک محصول و خدمات را جستجو کنیم به همین دلیل است که نام برند شما در تحقیق کلمات کلیدی جایگاه ویژه ای را باید داشته باشد.

کاربران ایرانی و در داخل کشور زمانی که به دنبال خرید مسکن، ماشین و وسایل نو و دسته دوم هستند و یا این که قصد فروش این محصولات را دارند با جستجوی نام دیوار و یا شیپور به سادگی به وب سایت مورد نظر خود می رسند و برای رفع این دست از نیاز های خود با استفاده از این وب سایت ها فعالیت های خود را انجام می دهند و چیزی که باعث استفاده از این وب سایت ها می شود برندی است که در ذهن مخاطبین ثبت شده است. و نمونه ای از سئو برند هستند.

همچنین این که سئوکاران بر نحوه نمایش محتوا در موتورهای جستجوی گوگل تاثیر گذار هستند، وظیفه موتورهای جستجوی گوگل این است که نیاز و خواسته های کاربران را با محتوایی که مناسب نیاز آن هاست مطابقت بدهند و هنگام استفاده از سئو با هوش مصنوعی توجه به این مورد توسط هوش مصنوعی انجام می شود، به همین دلیل است که یک سئو کار تنها وظیفه درک نیاز ها و خواسته های کاربران را ندارد بلکه او وظیفه دارد که درک درستی از نحوه کار موتور های جستجوی گوگل نیز داشته باشد.

موتور های جستجو و الگوریتم گوگل میزان قدرت و تاثیر سئو برند و به طور کلی برند آن را اندازه گیری می کنند و سیگنال هایی که از این اندازه گیری را به دست آورده اند در فهرست نتایج جستجو قرار می دهند، این مقیاس و اندازه گیری به 3 روش زیر انجام می شود.

  • سنجش میزان جستجوی یک برند
  • سنجش معیارهای تعامل با یک برند
  • شناخت و سنجش ماهیت یک برند

به همین دلایل است که اگر الگوریتم گوگل و موتور های جستجوی آن برند سازی، سئو برند و اهمیت آن را به عنوان یکی از فاکتور های خود در نظر بگیرند لازم است که متخصصان و کارشناسان سئو به دنبال راهی باشند تا بتوانند تاثیر به سزایی را بر روی معیارهای سنجش موتور های جستجوی گوگل بگذارند. در ادامه به توضیح هریک از مقیاس ها و معیار های اندازه گیری می پردازیم.

سنجش میزان جستجوی یک برند

راز های لو رفته گوگل و اسنادی که از آن فاش شده است نشان می دهد که سئو برند به عنوان یکی از فاکتور های مهم و حیاتی به حساب می آید تا جایی که چشم پوشی از آن لطمه هایی به وب سایت و سئو آن وارد می کند چرا که قدرت یک نام تجاری و به طور کلی برند سازی تاثیر ویژه و قابل توجهی را بر روی رتبه وب سایت می گذارد.

این موضوع و میزان اهمیت آن را می توانیم از روی یکی از فاکتورها به نام BrandQueryFactor قابل اندازه گیری و شناسایی است، این فاکتور وظیفه این را دارد که میزان دفعاتی که نام تجاری شما توسط کاربران و مخاطبین جستجو شده است را ارزیابی و اندازه گیری کند، هرچه میزان جستجوی برند و سئو برند یک کسب و کار و شرکت بیشتر باشد احتمال این که در فهرست رتبه بندی موتور های جستجوی گوگل نتیجه بهتری را کسب کند بیشتر است.

موضوعی که تا به الان متوجه آن شده ایم این است که میزان جستجوی برند توسط کاربران کاملا بر روی رتبه و بهینه سازی سایت تاثیر گذار است و این همتن سئو برند است، اما سوال مهمی که به وجود می آید این است که این تاثیر گذاری از چه طریقی به وجود می آید و چگونه انجام می شود؟ جواب این سوال را می توانیم در پتنت گوگل بیابیم.

این پتنت به وضوح توضیح داده است که چگونه گوگل به میزان جستجوی یک برند ارزش و اهمیت قائل شده است تا جایی که سئو برند را به اندازه لینک سازی و لینک دهی با اهمیت می خواند، در واقع جستجوی برند و نام تجاری را این گونه توصیف کرده است که به عنوان پیوند و لینک های ضمنی به حساب می آیند که اعتماد و قصد کاربر را از جستجو نشان می دهند.

  • لینک ها: اهمیت سئو در لینک سازی از این جهت است که لینک ها به عنوان رای اعتمادی از سایر وب سایت ها به حساب می آیند و نشان می دهند که تا چه میزان یک وب سایت محبوبیت و اقتدار دارد.
  • جستجوی برند: جستجوهای برند توسط کاربران و مخاطبین نشان دهنده آن است که یک کاربر تا چه اندازه به آن برند و وب سایت علاقه دارد و در عین حال در حال تعامل با آن ها هستند و تا چه میزتن سئو برند شما موفق پیش رفته است.

زمانی که همه این اطلاعات و داده ها را در کنار هم قرار می دهیم به این نتیجه می رسیم که طبق رازهای لو رفته گوگل جستجوی برند، تعامل کاربران و تجزیه و تحلیل هر کدام از آن ها نشانه هایی است که گوگل آن ها را در بهینه سازی و رتبه دهی توسط موتور های جستجوی خود دخیل می کند، افزایش سرعت سایت و توجه به سئو برند می تواند رتبه های بهتری را در گوگل به دست آورد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که چه اقداماتی لازم است انجام دهیم تا با افزایش سیگنال های برند ترافیک مستقیم یک وب سایت را افزایش دهیم؟ حقیقت ناراحت کننده ای که می توان گفت این است که یک متخصص سئو هیچ فرآیندی را جهت گرفتن ترافیک مستقیم برای وب سایت در این زمینه نمی تواند انجام دهد.

در آنالیز وب سایت به این نتیجه رسیده اند که زمانی که به وسیله سئو سایت و سئو برند شروع به جذب ترافیک می کنید، شاهد این خواهید بود که جستجوی برند مورد نظرتان افزایش میابد که این یک مزیت غیر مستقیم است، تا یک استراتژی هدف دار در راستای جستجوی برند. حالا سوالی که پیش می آید این است که آیا هیچ راه حلی نیست که منجر به افزایش جستجوی برند شود؟ و یا به عبارت بهتر راه حل موثری جهت سئو برند وجود ندارد؟

برای این که بتوانید پاسخ درستی را به این سوال بدهید لازم است که بتوانید درک درستی از نحوه افزایش بازدید سایت با استفاده از سیگنال های برند داشته باشید.

تجربه یکی از کارشناس زبده در زمینه سئو این بود که زمانی که به عنوان مدیر سئو فعالیت می کرد. به نکته مهمی رسیده بود و آن این بود که هر زمان که کمپین های PPC و یا همان تبلیغات کلیکی را اجرا می کرد به این نتیجه می رسید که باعث افزایش تعداد عبارت های جستجو در یکی از ابزار سئو می شد، و اگر سوالی که برای شما پیش آمده است این است که این ابزار سئو چیست باید بگوییم سرچ کنسول ابزار جدا نشدنی سئوکاران.

دلیل این افزایش جستجوی برند ساده است و آن این است که اکثر افراد تبلیغاتی که در گوگل تحت عنوان تبلیغات کلیکی انجام شده بود را دیدند و نام برند موجود را در فهرست نتایج جستجوی گوگل جستجو کردند و همین امر باعث افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت می شود و یکی از روش های موثر در سئو برند است.

در ادامه او گفت با نگاهی ساده و کلی به نمودار های شرکت به این نتیجه رسیدیم که بیش از 70 درصد از کلمات کلیدی که در وب سایت بالا آمده اند و در ابزار سئو به صورت شاخص به نمایش گذاشته شده اند دارای برند هستند، دلیل این الگوی الگوریتم گوگل این است که هرچه مخاطبین شما برند را بیشتر ببینند، احتمال حضور برند محصولات و خدمات شما در فهرست جستجوهای گوگل بیشتر است.

یکی از برندهای معروف برای این منظور و رسیدن به ترافیک ارگانیک برای وب سایت خود با استفاده از تبلیغات در یوتیوب و تمرکز بر آن توانسته بود میزان بازدید از برند را در فهرست جستجوهای گوگل به دو برابر زمان قبلی خود برساند و این نشان دهنده اهمیت اسئو برند است. تبلیغات آن ها در صفحات یوتیوب به همراه آدرس وب سایت و دامنه آن ها منجر به سطوح بی سابقه ای از افزایش ارگانیک وب سایت شد.

نکته بسیار مهمی که لازم است بدانید این است که می توانید سیگنال های برند و سئو برند خود را با استفاده از کلمات کلیدی حول محور برند خود و ترافیک مستقیم وب سایت را با استفاده از قرار دادن تمرکز خود بر کانال ها دیگر افزایش دهید و سوال این است که به عنوان یک سئو کار در چه جایگاهی قرار داریم، سئوکار با استفاده از داده هایی که در اختیار دارند می توانند با آنالیز عبارات کلیدی متناسب با برند خود موقعیت منحصر به فردی را به دست بیاورند.

سنجش میزان تعامل با یک برند

همان طور که در قسمت بالا با استفاده از راز های لو رفته گوگل متوجه شدیم سنجش میزان جستجوی یک برند تاثیر قابل ذکری در بهینه سازی وب سایت و بهبود رتبه در فهرست جستجوهای گوگل دارد، با استفاده از همین منبع نیز می توانیم بگوییم که تعامل با یک برند نیز باعث بهبود رتبه آن وب سایت و سئو برند خواهد شد.

گوگل تعامل کاربران با یک برند را به عنوان سیگنالی قدرتمند مطرح کرده است که از معیار های تعامل می توانیم به نرخ کلیک و تعامل کاربران با محتوا و خدماتی که برند ارائه می دهد اشاره کنیم هرچه میزان تعامل بیشتر باشد بر رتبه بندی وب سایت تاثیر مثبت بیشتری می گذارد. این مورد به این معناست که تمرکز بر سئو و تجربه کاربری باعث بهبود رتبه سایت می شود و به عنوان یک جنبه حیاتی از آن نام می بریم.

بهترین روشی که می توانید به وسیله آن متوجه شوید آیا میزان تعامل با برند و وب سایت شما قابل قبول است یا خیر این است که به آنالیز وب سایت رقبا بپردازید و معیارهای تعامل رقبای خود را با معیار های تعاملی وب سایت خود مقایسه کنید.

یکی از موثر ترین و بهترین روش هایی که باعث بهبود تعامل وب سایت شما با کاربران و سئو برند می شود این است که تمرکز ویژه ای را برای بهبود تجربه کاربری خود از طراحی سایت گرفته تا ارائه امکانات و خدماتی مانند سایت واکنش گرا قرار دهید، سعی کنید که وب سایتی را طراحی کنید که سئو باشد و نقش خوبی را جهت گرفتن رتبه های بهتر در وب سایت برای شما فراهم کند.

شناخت و سنجش ماهیت یک برند

برای شناخت و سنجش ماهیت یک برند لازم است که به تولید محتوا در رابطه با برند بپردازید و در واقع محتوا و برند سئو شده را در وب سایت پیاده کنید، برای تولید محتوا در این زمینه لازم است که از کلمات کلیدی جدید و اصلاح کننده استفاده کنید چرا که زمانی که کاربران آن را در گوگل جستجو می کنند تاثیر بسیاری در طریقه ظاهر شدن وب سایت و برند شما دارد، در این مواقع ممکن است که به عنوان یک سئوکار تصور کنید تمام ترافیک حاصل از برند شما به صفحات اصلی بر می گردد اما این طور نیست و صفحات دیگر را نیز شاما می شود.

در بررسی ترافیک وب سایت خود می توانید متوجه شوید که چه قسمت ها و نقاطی از صفحات وب سایت شما ضعیف هستند و باعث می شود که مشتریان بالقوه خود را به دلیل وجود این ضعف ها نسبت به رقبای خود از دست بدهید به عنوان مثال ضعف در گرافیک سایت و یا عدم بهینه سازی و سئو طراحی سایت، برای این منظور تنها کافی است که کلمات کلیدی برند خود را جستجو کنید و کلمات کلیدی که نیاز به اصلاح دارند را بیابید تا بتوانید آن ها را جایگزین کنید.

کلمات کلیدی اصلاح کننده باید شامل موارد زیر باشد:

  • قیمت گذاری (به عنوان مثال در زمینه وب سایت طراحی سایت و سئو درج تعرفه سئو در وب سایت)
  • نظرات
  • نام برند و یا تجارت
  • محل شرکت و یا کسب و کار

با بررسی و آنالیز کلمات کلیدی که برای سئو برند خود تعبیه کرده اید و بررسی سوالات و ابهاماتی که کاربران و مخاطبین شما دارند به سادگی متوجه این موضوع شوید که کاربران به چه صورتی با برند شما در حال تعامل هستند، لازم است در درجه دوم این اطمینان را حاصل کنید که محتوای موجود به تمام سوالات و ابهامات کاربران شما پاسخ می دهد، اگر به سوالات تکراری برخوردید لازم است که بخشی را به عنوان سوالات متداول در وب سایت خود قرار دهید.

عدم توجه به این موضوع باعث می شود که متوجه شوید پس از مدت کوتاهی ترافیک وب سایت خود را از دست بدهید و یا آن را به شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و یا در مواردی بسیار بدتر به وب سایت رقبای شما منتقل شود، نکته مهم در رابطه با یوتیوب این است که طبق آمارها و بررسی هایی که انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که کاربران در بسیاری از موارد علاقمندند که به پیمایش یک صفحه وب سایت بپردازند و این به این معناست که ترافیک دریافتی در یوتیوب کاهش پیدا می کند.

در مواردی این چنینی که ممکن است ترافیک وب سایت خود را به یوتیوب منتقل کنید لازم است که بازاریابی محتوا خود را به صورت اصولی پیش ببرید به این صورت که با بررسی این موضوع که کاربران بیشتر بر روی کدام ویدیو ها کلیک می کنند بهتر است که محتوای ویدیویی خود را با ویژگی های فهرست موتور های جستجوی گوگل طراحی کنید و به این معنا که از ویدیو هایی که بازدید بیشتری دارند ایده بگیرید و برای سئو برند خود طراحی کنید.

آموزش موتورهای جستجوی گوگل در مورد برند شما

جنبه دیگری که موتور های جستجوی گوگل دارند این است که با توجه به ماهیت برند شما شروع به ارزیابی وب سایت می کنند، ابزارهای هوش مصنوعی گوگل به موتور های جستجوی گوگل اجازه می دهند که ماهیت برند ها را در دنیای واقعی درک کنند، موتور های جستجوی گوگل این کار را با استفاده از جمع آوری اطلاعات در مورد ماهیت هر برند انجام می دهند و طبقه بندی می کنند درست مانند مغز یک انسان شروع به سئو برند می کنند.

هدف از این کار این است که موتور های جستجوی گوگل و هوش مصنوعی آن بتوانند به درک درستی از روابط بین افراد و مکان های مختلف است که گوگل بتواند اطلاعات مرتبط و متنی بیشتری را فهرست موتور های جستجوی خود ارائه دهد. با ارائه اطلاعات جدید دانش گوگل دائما و هر روزه در حال گسترش و به روز رسانی است.

بخش بزرگ وبسیار زیادی از کاربران و مخاطبین، شما را می بینند و می شنوند و سپس در فهرست موتورهای جستجوی گوگل به دنبال برند شما می گردند پس سئو برند جزو فاکتورهای مهم به حساب می آید، آن چیزی که مخاطبین شما در فهرست موتور های جستجوی گوگل و سئو برند شما می بینند تماما به شما بستگی دارد، نکته مثبتی که وجود دارد این است که همانطور که گفتیم می توانید به گوگل در رابطه با برند خود آموزش های لازم را بدهید.

زمانی که شروع به آموزش گوگل در رابطه با برند خود کنید و اصول سئو برند را به آن دیکته کنید متوجه می شوید که نه تنها در فهرست موتورهای جستجوی گوگل رتبه بهتری را کسب می کنید بلکه ممکن است که برند و نام تجاری خود را در مکان های استراتژیک دیگری نیز مشاهده کنید. الگوریتم گوگل دیگر وب سایت ها را براساس کلمات کلیدی طبقه بندی نمی کند بلکه طبق آمارهای آموزش سئو نوین به این نتیجه رسیده اند که گوگل برند شما و چیستی آن را درک می کند و متوجه می شود که دقیقا به چه چیزی مربوط است.

آموزش گوگل در رابطه با برند شما

چند روش بسیار واضح و روشن در رابطه با آموزش برند شما وجود دارد که در ادامه به 3 مورد از این روش ها می پردازیم.

  • ایجاد یک صفحه در رابطه با هویت برند: در قدم اول لازم است که یک صفحه در وب سایت خود ایجاد کنید و به توضیح هویت و برند خود بپردازید، در این صفحه لازم است که مشخصا توضیح کامل و واضحی را در ارتباط با این که کسب و کار شما چیست قرار دهید و همچنین اطلاعاتی در مورد کارمندان خود قرار دهید و بهترین مکان برای این توضیحات در بخش “درباره ی ما” صفحه وب سایت شماست.
  • قرار دادن برند در همه صفحات: قرار دادن نام تجاری و برند شما در صفحات مختلف وب سایت باعث می شود که اطلاعاتی که در صفحه اصلی وب سایت قرار داده اید تقویت شوند،لازم است که توضیحات و برند شما در همه صفحات ثابت باشد تا به گوگل این پیغام را بدهد که با ماهیت صفحات اصلی شما مطابقت دارند.
  • لینک سازی داخلی: شما می توانید با استفاده از لینک سازی داخلی در صفحات مختلف وب سایت خود و همچنین پست های مهمان، ویدیو و پادکست برند و نام تجاری خود را معتبر تر کنید و این پیام را نیز به گوگل منتقل کنید.

آخرین نکته در مورد سئو بر اساس برند

اگر به عنوان یک سئو کار در دستور کار خود تنها سئو بر اساس برند را در نظر بگیرید و آن را الویت قرار دهید در واقع تنها به سئو تکنیکال وب سایت خود پرداخته اید، شما برای هویت بخشیدن به یک برند و کسب و کار به داده های بسیاری دسترسی دارید که می توانید به وسیله آن ها نتایج فوری و ملموسی را در رابطه با سئو برند خود به دست بیاورید و به وسیله آن مستقیما بر درآمد و افزایش فروش تاثیر بگذارید.

سئو برند تنها یکی از فاکتور های مهم در سئو به حساب می آید و شما برای رسیدن به جایگاه های بهتر در فهرست موتور های جستجوی گوگل لازم است که تمام فاکتور های موجود را در وب سایت خود لحاظ کنید.

مزایای سئو برند

توجه و تمرکز بر سئو برند مزایا و ویژگی های بی شماری دارد که توصیه ما به سئوکاران این است که آن را در دستور کار خود لحاظ کنند تا بتوانند نتایج بهتری را در این زمینه کسب کنند، در ادامه به چندین مزیت استفاده از سئو برند می پردازیم.

شناخت شدن برند

یکی دیگر از مهم ترین مزایایی که توجه به سئو برند برای کسب و کار شما به وجود می آورد این است که علاوه بر کاهش هزینه سئو وب سایت باعث شناخته شدن برند شما می شود، زمانی که یک نام تجاری را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید در واقع اولین گام را برای برند سازی کسب و کار خود برداشته اید، یکی از مهم ترین چالش هایی که هر کسب و کار آنلاینی و حضوری درگیر آن می شود انتخاب برند است.

نکته بسیار مهمی که باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که تمام برند هایی که توسط کسب و کارهای مختلف انتخاب می شود مشهور نمی شوند و در واقع به عنوان یک برند معروف از آن ها یاد نمی شود، یکی از دلایلی که این اتفاق می افتد این است که این افراد نام تجاری خود را بسیار شبیه به دیگر رقبای خود انتخاب کرده اند و همین موضوع باعث می شود که برند آن ها به عنوان کلمه کلیدی اصلی در رتبه بندی قرار نگیرد.

به همین دلیل توصیه ما این است که در انتخاب برند خود دقت کافی را به خرج دهید چرا که سئو برند یکی از مسائل مهمی است که باید در سئو وب سایت خود به آن توجه کنید در آموزش سئو از صفر تا صد انتخاب برند متناسب با کسب و کار شما که منجر به بهبود رتبه وب سایت شود از مسائل مهم به حساب می آید.

افزایش بک لینک

یکی دیگر از مزیت های استفاده از سئو برند این است که بک لینک سازی به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند، چرا که زمانی که شما به یک برند مطرح تبدیل شوید بک لینک های بیشتری را دریافت خواهید کرد و وب سایت های رقیب به تعامل بیشتر با شما می پردازند و در واقع تلاش می کنند که از نام تجاری و شهرت شما در ارتقای رتبه بندی وب سایت خود استفاده کنند.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که با افزایش بک لینک وب شایت شما رتبه و امتیاز بیشتری را از موتور های جستجوی گوگل دریافت می کند، چرا که خزنده های گوگل ارزش و اعتبار زیادی را برای تعداد و کیفیت بک لینک ها قائل هستند؛ به همین دلیل لازم است دقت عمل لازم را در سئو خارجی و بک لینک سازی وب سایت خود داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم توضیح کامل و واضحی را در ارتباط با سئو برند در اختیار شما قرار دهیم، توجه به سئو برند بسیار در سئو اهمیت دارد و برند سازی می تواند شما را نسبت به سایر کسب و کار ها متمایز کند چرا که زمانی که کاربران و مخاطبین با یک برند آشنایی پیدا کنند تمایل بیشتری برای استفاده از وب سایت و محصولات آن برند نشان می دهند.

فقط لازم است که این نکته را در نظر بگیرید که توجه به انتخاب یک نام تجاری و برند خاص باعث تمایز شما با سایر رقبایتان می شود بسیاری از کسب و کارها به دلیل عدم انتخاب درست برند با وجود توجه به سئو داخلی و سئو خارجی وب سایت اما نمی توانند نتیجه خوبی را در فهرست جستجوی های گوگل داشته باشند و علت آن انتخاب نادرست برند است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز