SEO چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

سئو آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.

سئو نامی است که به یک فعالیت برای بالا بردن موتور جستجو داده شده است.
نتایج جستجو در گوگل لینک های مرتبط و معتبر است. اعتبار یک لینک از طریق تحلیل تعداد و کیفیت لینک ها از صفحات وب های دیگر قابل اندازه گیری است.
در بیان ساده تر، در صورتی که صفحات وب های دیگر به صفحات شما لینک داشته باشند، صفحات شما این توانایی را دارند که به صورت طبقه بندی شده در گوگل به نمایش در بیایند.

 

سایت خود را در گوگل به نمایش بگذارید.
یک محتوای عالی مردم و کاربران را به لینک دادن به صفحه های شما تشویق می کند وبا این کار، گوگل صفحات شما را جالب و معتبردرک می کند. ار آنجایی که گوگل تمایل به نمایش صفحات جالب و معتبر دارد، صفحه ی شما به نمایش درآمده و شما به یک نتیجه ی موفق در موتور جستجو دست یافتید.

 

گوگل چگونه صفحات خود را طبقه بندی می کند؟
گوگل صفحات معتبر را به بالاترین حد طبقه بندی خود ترفیع می دهد. بنابراین تولید صفحات معتبر از وظایف شماست. این شامل نوشته هایی می شود که مردم آن را مفید بدانند، زیرا محتوای مفید در بلاگ ها، تویتر و...نشر داده می شود. گوگل از این علامتها برای طبقه بندی کردن صفحات استفاده می کند. این مدار حرکتی بی نقص، طبقه بندی های گوگل را قوی و پایدار نگه می دارد.

 

یک راهنمایی 3 گامی برای داشتن نتیجه ی بهتر در جستجو
1.نوشتن مطالب مفید و خارق العاده به کمک کلمات و عباراتی که کاربران در محتوای محصولات و خدمات شما جستجو می کنند.
2. مطالب را برای نشر و لینک دادن برای کاربران آسان کنید.
3.به این کار خود ادامه دهید!
سئو یک فعالیت ساده برای اطمینان بخشیدن به یافت شدن یک وب سایت در موتور جستجو است. سئو این کار را از طریق کلمات و عبارات مرتبطی که در سایت شما ارائه شده است، انجام می دهد. این یک راه برای کنترل کیفیت وب سایت هاست. اگر یک صنعت که تا حدی این مطالب را درک کند وجود داشته باشد،آن فقط سئو است. اگر شما از شرکت های سئو سوال کنید که سئو چیست؟ آن ها شما را با علم و دانش گیج کرده و شما فکر می کنید که آن یک جادو و سحر سیاه است. سوال کنید و ببینید که حتی بعد از گذشت دوساعت شما چیزی درک نکردید. اما اینجا درسایت ما همچین اتفاقی رخ نخواهد داد ما می خواهیم که روشنایی درک کردن را در متقاضیان و کاربران خود ببینیم. ما ترجیح می دهیم که متقاضیان ما از آنچه که ما انجام می دهیم و حتی اینکه چرا انجام می دهیم، باخبر باشند.

 

چگونه لینک ها را به دست بیاورم؟
لینک ها بسیار اهمیت دارند. اما نباید کیفیت را با کمیت اشتباه گرفت. دانستن این امر حیاتی است که بدانید داشتن محتوای عالی شانس لینک های مرتبط با صفحات معتبر را بالا می برد. این لینک ها به شما بسیار کمک می کنند.
به بیان ساده تر، اگر شما چیز ارزشمندی برای لینک دادن داشته باشید، لینک های ارزشمندی هم دریافت خواهید کرد. سایت های عالی به محتوای بی کیفیت لینک نمی دهند. چرا باید این کار را کنند؟

 

خلاصه

وظیفه ی شما درک کردن محتوی مناسب برای مشتریان پنهان است. یک سایت عالی بسازید. محتوایی را که مردم به آن احتیاج دارند را ایجاد کنید و نشر و پخش آن را آسان سازید. این کارها را انجام دهید و خواهید دید که ترافیک سایت شما افزایش می یابد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز