تعرفه قیمت سئو برای صنایع کوچک به چه صورت است؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

 

هزینه سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

خدمات بازاریابی دیجیتال برای رشد هر کسب و کاری مهم و حتمی می باشد. با این حال ، هزینه، یکی ازعوامل مهم در هنگام انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می باشد.

هر کسب و کاری با دیگری متفاوت است، به همین دلیل مشخص کردن دقیق اینکه قیمت تعرفه های سئو چه مقدارمی باشد دشوار و متغییر است. جهت مشاوره در زمینه خدمات سئو با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

شاید تعجب کنید که قیمت هزینه های سئو ممکن است از چند صد دلار تا چند هزار دلار در ماه متغییر باشد، قطعا کیفیت خدمات یک عامل مهم و تعیین کننده می باشد، ولی هزینه سئو بسته به نوع کسب و کار شما متغییر می باشد. در اینجا برخی از عوامل برای تعیین قیمت سئو گفته شده است:

سئو محلی یا سئو ملی

همانطور که می دانید سئو محلی در رتبه بندی گوگل ، آسان تر از سئو در سطح ملی و یا در سطح جهانی می باشد. بنابراین سئو برای کسب و کارهایی که به صورت محلی تمرکز دارند ارزان می باشد.

برای بسیاری از جستجوهای محلی ، در حال حاضر ، گوگل فهرست کسب و کارهای محلی را درگوگل پلاس به همراه یک نقشه در بالای سمت راست نتایج جستجو نمایش می دهد. بنابراین به جای تلاش برای گرفتن رتبه بندی وب سایت در گوگل، شما باید بر لیست کسب و کار های محلی گوگل پلاس تمرکز کنید. این سئو ، "سئو محلی" نامیده می شود و نیاز به دانستن تاکتیک های بیشتری نسبت به سئو سنتی دارد.

سئو محلی نه تنها ارزان تر است، بلکه نسبت به سئو سنتی زودتر به نتیجه می رسد، به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم که بیشتر کسب و کار ها، در ابتدای کار خود از سئو محلی استفاده کنند.

تعداد محصولات و سرویس ها

عامل بعدی تعداد خدمات و یا محصولاتی است که شما می خواهید برای سئو، هدف قرار دهید. اگر شما 50 محصول مختلف دارید که می خواهید همه آنها را در گوگل بهینه سازی کنید، شما احتیاج به بهینه سازی 50 صفحه وب سایت در گوگل دارید.  مشخص است این کار نیاز به زمان و تلاش بیشتری برای بهینه سازی نسبت به بهینه سازی یک صفحه وب سایت دارد.

هزینه برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو بر اساس تعداد کلمات کلیدی می باشد که به  تعداد خدمات و یا محصولاتی که شما می خواهید ارتقا دهید بستگی دارد. بنابراین اگر بودجه محدود دارید، بهتر است که بر روی مهمترین کلمات کلیدی بر اساس حجم جستجو کلمات کلیدی، رقابت های سئو و حاشیه سود محصول یا خدمات خود تمرکز کنید.

توانایی رقابت

عامل بعدی، قدرت رقابت شماست. منظور رقبای مستقیم شما نمی باشد، بلکه منظور رقبای شما در موتورهای جستجو می باشد که برای کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، رقابت می کنند.

در موتور های جستجو همیشه رقیب هایی برای شما وجود دارد،  که حتی ممکن است مربوط به صنعت شما نباشند. هر چه رقابت بیشتر باشد، کار شما برای سبقت گرفتن از آنها بیشتر می باشد.

جریمه های موجود در گوگل

عامل دیگر این است که آیا وب سایت شما جریمه های گوگل را دارد یا خیر؟ بسیاری از کسب و کارها به دلیل به روز رسانی های گوگل مانند پنگوئن  یا پاندا و همچنین لینک های غیر طبیعی ، جریمه می شوند. متاسفانه برخی از این مدل کسب و کار ها نمی توانند مشکلات جریمه های وب سایت خود را بر طرف سازند . این جریمه ها مستقیما بر روی سئو آنها تاثیر می گذارد.

اگر سایتتان دچار جریمه گوگل شده است، ابتدا پیشنهاد می شود بر روی رفع مشکل تمرکز کنید. تا زمانی این مشکل کاملا از بین نرود ، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو انجام نمی شود.

سئو های قبلی که بر روی وب سایت انجام شده است

اگر شما قبلا برروی سایت خود سئو و یا بازار یابی دیجیتال انجام داده اید، پروژه فعلی سئو شما به احتمال زیاد ارزان تر خواهد بود. اگر که قبلا هیچ کدام از استراتژی های سئو را بر روی سایت خود انجام نداده اید ، ممکن است هزینه سئو برای سایت شما بیشتر شود.

اهداف تجاری

اهداف و انتظارات خاصی که، شرکتتان برای سئو سایت در نظر دارد، بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. برای مثال شرکت های بازاریابی دیجیتال که در نظر دارند رشد 10 درصدی ، 20 درصدی و یا 200 درصدی قبل از انجام سئو را داشته باشند ، هزینه های بیشتری باید پرداخت کنند.

نیاز های سئو

شما باید تصمیم بگیرید که آیا سرویس های سئو و یا استراتژی ها و یا هر دو را نیاز دارید. استراتژی شامل انجام بازرسی ها در سایت می باشد که باعث به وجود آمدن یک برنامه می شود و سرویس ها آن برنامه را در جای اصلی خود قرار می دهند.  به طور میانگین، همکاری با شرکت خدمات سئو برای طراحی استراتژی ممکن است که هزینه بیشتری نسبت به خدمات داشته باشد.

زمانی که با یک شرکت خدمات سئو جهت همکاری صحبت می کنید ، اهداف خود را مرور کنید و پروژه خود را بازبینی کنید . این کار به شما کمک خواهد کرد که بدانید ارزش واقعی آن چه مقدار خواهد بود.

شما می توانید جهت خدمات سئو برای بازاریابی دیجیتال خود به شرکت دارکوب مراجعه کنید. ما بهترین خدمات گوناگون جهت افزایش رتبه بندی وب سایت شما را با کم ترین هزینه ارائه می دهیم.

قیمت بهینه سازی وب سایت

داشتن یک وب سایت لزوما به این معنا نیست که شما می توانید از آن کسب درآمد کنید و یا آن برای شما مفید خواهد بود. اگر وب سایت شما در موتورهای جستجو به راحتی پیدا نشوند در واقع انگار شما هیچ وب سایتی ندارید. اگر وب سایتتان در SERP بالا نباشد دقیقا مثل این می ماند که شما هیچ وب سایتی ندارید.

آیا علاقه دارید که از وب سایتتان بتوانید کسب درآمد کنید؟ آیا دوست دارید که وب سایتتان تبدیل به یک شرکت سود آور شود؟  از همین حالا بهینه سازی وب سایت خود در موتور های جستجو را آغاز کنید . برای بهینه سازی حرفه ای می توانید با کارشناسان سئو در دارکوب تماس حاصل کنید.

آنچه که باید قبل از بهینه سازی بدانید

اول و مهمترین موضوع اینکه  در این مسیر ممکن است چالش های زیادی وجود داشته باشد، رسیدن به رتبه های بالادر موتورهای جستجو مستلزم سپری کردن زمان و تلاش فراوان می باشد. ولی در نهایت سودی که از آن عائدتان می شود بسیار بیشتر می باشد. به یاد داشته باشید که هیچکس نمی تواند این تضمین را به شما بدهد که در زمان کم بتوانید سایت خود را بهینه سازی کنید.  موتورهای جستجو پیشرو مانند گوگل یک الگوریتم جستجو پیشرفته با بیش از 200 عامل رتبه بندی سئو و 3000 پارامتر ، که همه آن ها بر فرآیند رتبه بندی نظارت دارند ، اعمال می کند و بر اساس آن قضاوت می کند که کدام سایت ها سزاوار رتبه بندی بالاتر می باشند.

موتور جستجوگر گوگل، که یکی از مهمترین موتور های جستجوگر پیشرو در جهان می باشد، این موضوع را کاملا تائید می کند که بیش از 90% جستجوگران در اینترنت از جستجوگر گوگل استفاده می کنند. موتور جستجو قوانینی را اعلام می کند که برای بهینه سازی سایت باید آنها را رعایت کرد.

چگونه رتبه بندی وب سایت بر روی موتورهای جستجو تاثیر می گذارد؟

در حال حاضر 200 فاکتور رتبه بندی وجود دارد که می تواند بر رتبه بندی وب سایت شما تاثیر مثبت بگذارد. با این حال ما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم:

  • تولید محتوای با کیفیت و منحصر به فرد
  • توجه به دسترسی به اطلاعات و تجربه کاربر (UX)
  • سرعت بارگزاری وب سایت باید عالی باشد
  • سرفصل ها ، عنوان ها و توضیحات صفحه باید منحصر به فرد باشد
  • افزودن قالب های کوچک به وب سایت شما
  • وب سایت خود را به رسانه های اجتماعی متصل کنید
  • بدست آوردن لینک های با کیفیت
  • و موارد دیگر ....

قیمت خدمات و پکیج های سئو

با توجه به تمام موارد بالا، می توان گفت که بهینه سازی وب سایت فقط یک فرآیند ساده که خود شما بتوانید آن را انجام دهید، نمی باشد. خوشبختانه برای این کار ما در اینجا هستیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم. تیم ما متشکل از کلرشناسان آموزش دیده و با تجربه می باشد که بسیاری از پروژه های سئو را با موفقیت انجام داده اند.

سرویس و خدمات سئو، انواع مختلفی دارد، که قیمت گذاری برای هر نوع سرویس با سرویس دیگر متفاوت می باشد. در اینجا چند مورد از این موارد گفته شده است .  همچنین در مورد مواردی که نباید تاثیری بر روی سئو داشته باشند بحث خواهیم کرد.

اندازه شرکت

 زمانی که می خواهید سئوی سایت شرکت خود را بهینه سازی کنید، مسلما باید به اندازه شرکت خود توجه داشته باشید. شرکت های بزرگتر لزوما به این معنا نیستند که بهتر از شرکت های کوچکتر هستند. درست مانند اینکه چون مک دونالد یک رستوران فست فود بزرگ می باشد ، فست فود محله شما ، فست فود خوبی نمی باشد. خیر . این فقط به این معنا می باشد که مک دونالد شعب و کارمندان زیادی دارد. بهینه سازی رتبه هر دو آنها در موتور های جستجو ،جایگاه خاص خود را  دارد و این مهم است که بدانید کدام یک از روش های بهینه سازی مناسب شرکت شما می باشد.

سئو شرکت های بزرگ به معنای شرکت هایی هستند که بیش از 100 کارمند داشته باشند، و آنها خدمات یکپارچه ای را برای شرکت های کوچک ارائه می دهند. سئو شرکت های کوچک به معنای شرکت هایی هستند که تعداد بین 5 تا 50 کارمند دارد و تمایل به ارائه خدمات با کیفیت بالا و سفارشی دارد.

بازار هدف

بازار هدف در واقع مخاطبانی هستند که، شما برای جذب آنها حاضر به پرداخت هزینه برای سئو وب سایت خود می باشید. هر چه بازار هدف شما بزرگتر  ورقابتی تر باشد،  بهینه سازی آن گرانتر خواهد بود. به طور مثال اگر شما یک سرویس جهانی آنلاین کالا بدون مرزهای جغرافیایی دارید، مسلما شما باید  هزینه هنگفتی برای سئو وب سایت خود پرداخت کنید. از سوی دیگر اگر شما یک پزشک محلی در یک شهر کوچک هستید، نیازی به صرف هزینه زیاد برای سئو سایتتان ندارید.

چقدر شما باید برای سئو پرداخت کنید؟

برای پاسخ به سوال بالا، احتیاج داریم که آن را به دو قسمت تقسیم کنیم. بخش اول اینکه هزینه های سئو چقدر است و بخش دوم اینکه شما چقدر باید برای آن پرداخت کنید.  

چرا شما به سئو نیاز دارید؟

قبل از اینکه در مورد قیمت صحبت کنیم ، یک سوال واضح که باید پاسخ داده شود این است که چرا شما به سئو نیاز دارید؟ در زیر در مورد مزایای سئو برای کسب و کار ها بیشتر توضیح داده شده است.

لازم به ذکر است که سئو و بازاریابی اینترنتی بسیار سریع تر از هر روش دیگری میتواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.  براساس یک مطالعه توسط گوگل، کسب و کارهایی که از وب سایت استفاده می کنند با سرعت بیشتری رشد می کنند نسبت به  کسب و کار هایی که از وب سایت استفاده نمی کنند.

هزینه سئو چه مقدار می باشد؟

این اولین سوالی است که صاحبان کسب و کار های کوچک می پرسند. سه مدل مختلف قیمت گذاری برای سئو وب سایت وجود دارد.

  • ساعتی
  • ماهانه
  • پروژه ای

خدمات سئو ساعتی

این مدل از سئو ، محبوب ترین نوع خدمات سئو می باشد. شما هزینه سئو را به شرکت های خدمات سئو و یا مشاوران سئو به اضای هر ساعت پرداخت می کنید. آنچه که اتفاق می افتد این است که تقریبا شما تعداد ساعت ها را قبل از شروع به کار تخمین می زنید.

در پایان هر ماه یا پروژه، یک گزارش با جزئیات و تعداد واقعی ساعت کار داده می شود. بعد از آن با توجه به ساعاتی که توافق کردید، مراحل پرداخت انجام می شود.

محدوده نرخ ساعتی چه مقدار می باشد؟

محدوده نرخ خدمات سئو از 20 دلار تا 200 دلار در هر ساعت می باشد. این تفاوت قیمت بستگی به عواملی دارد که در زیر گفته شده است:

منطقه : در برخی منطق قیمت خدمات سئو بیشتر از مناطق دیگر می باشد. برای مثال بر اساس تحقیقات انجام شده ، قیمت خدمات سئو در استرالیا بیشتر از ایالات متحده می باشد.

اندازه شرکت: مسلما شرکت های بزرگتر باید هزینه بیشتری را برای خدمات سئو پرداخت کنند.

خدمات سئو به اضای هر پروژه

این مدل با خدمات سئو ساعتی متفاوت می باشد. شما صرف نظر از ساعات انجام یک پروژه ، با یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو، در مورد بهینه سازی سایت خود به توافق می رسید.

معمولا 30 % از آن قبل از انجام پروژه پرداخت می شود و مابقی در حین انجام پروژه و پس از اتمام آن.

این روش گاهی اوقات بهترمی باشد، زمانی که شما مطمئن نیستید چند ساعت برای یک کار مشخصی زمان می برد ، همچنین برای اهداف بودجه بندی مناسب تر می باشد.

خدمات ماهانه

موفقیت آمیز ترین کمپین های سئو ، بیش از یک ماه به طول انجامیده است. بنابراین یکی از راه حل ها این است که با پرداخت ماهانه موافقت کنید.

بهترین مدل قیمت گذاری کدام است؟

بهترین مدل قیمت گذاری ترکیبی از هر سه مورد بالا می باشد. یعنی شما می توانید نرخ مدل ساعتی را با ماهانه ادغام کنید.

برای خدمات سئو چه مقدار می خواهید پرداخت کنید؟

بعد از اینکه با انواع خدمات سئو آشنا شدید، حال باید تصمیم بگیرید که برای سئو سایتتان چه هزینه ای می خواهید پرداخت کنید. پاسخی که وجود دارد این است که ، این موضوع بستگی به نوع کسب و کار شما، حضور فعلی اینترنت ، آنچه که می خواهید از اینترنت کسب کنید و بسیاری دیگر از این موارد دارد. دستورالعمل های زیر می تواند به شما کمک کند که چه مقدار هزینه برای سئو وب سایت خود کنار بگذارید:

سئو هزینه نمی باشد بلکه سرمایه گذاری می باشد: اولین چیزی که باید درک کنید این است که سئو هزینه نمی باشد بلکه یک سرمایه گذاری برای کسب و کار شماست.

دلیل آن این است که زمانی که شما شروع به انجام سئو می کنید ، نتایج در کوتاه مدت و در بلند مدت قابل مشاهده خواهد بود. شما هر چه سریعتر سئو وب سایت خود را آغاز کنید ، ترافیک وب سایت سریعتر بالا می رود.

چه مقدار از سود آوری شما از خدمات آنلاین می باشد؟  اگر کسب و کار شما وابسته به میزان ترافیک آنلاین سایت باشد، بنابراین شما مشتریان آنلاین دارید، بنابراین بیشترین هزینه شما باید صرف سئو سایتتان شود. هر چه هزینه بیشتری برای سئو سایت کنار بگذارید، سود آوری بیشتری نسبیتان خواهد شد.

اگر کسب و کار شما آفلاین می باشد و فقط نیاز به داشتن یک اینترنت مناسب دارید، بودجه ماهانه ثابت بیشتر مناسب شما خواهد بود. در این موارد پیشنهاد می شود که با یک شرکت خدمات سئو جهت همکاری ماهانه قرارداد ببندید و 20 ساعت در هر ماه برای شما کافی می باشد تا حضور شما را در شکل مناسب حفظ کند.

نتیجه گیری

خدمات سئو ، با توجه به مزایا و بازدهی بالای سرمایه گذاری ، خدمات گرانی نمی باشند. قیمت ها در هر شرکت و نوع خدمات ارائه شده متفاوت می باشد. برای کسب و کارهای محلی و کوچک که نیاز به حضور در وب و رسانه های اجتماعی دارند، این امر ضروری می باشد. بنابراین برای گسترش روز افزون کسب و کار خود از همین امروز اقدام کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز