انجام خدمات سئو به صورت اقساطی

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=17882

5/5 - (13 امتیاز)

انجام خدمات سئو نقش مهمی در رونق کسب و کار و بالا آمدن وب سایت شما در صفحات گوگل دارد و میتواند باعث شناخته شدن حرفه و کار شما بشود، انجام خدمات سئو به صورت اقساطی به شما این کمک را میکند تا کل بودجه پروژه سئو خود را به صورت قسطی و ماه به ماه به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت نمایید.

سئو چیست ؟

سئو به مجموعه خدمات و فرآیند هایی گفته میشود که انجام میگردد تا وب سایت یا مدیا بر اساس کلمات کلیدی خاصی در صفحات اصلی و موتور های جستجو گوگل قرار بگیرد. از آنجایی که امروزه بیشتر مردم برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود از موتور های جستجو کمک میگیرند، بودن در صفحات اول و رتبه های برتر صفحات جستجو میتواند باعث رونق کاری و افزایش فروش شرکت ها و افراد شود.

خدمات سئو چیست؟

در فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت مجموعه فرآیند هایی انجام میگردد که اجرای اصولی و درست آن باعث افزایش رتبه و جایگاه در نتایج جستجو خواهد شد. مهمترین خدمات سئو وبسایت شامل بک لینک سازی، تولید محتوا، بهینه سازی کدهای وب سایت، بهینه سازی سرعت وب سایت، بهینه سازی عناوین وب سایت، برسی عملکرد سایت در گوگل وبمستر تولز، بهینه سازی ساختار صفحات وب سایت و منوبندی سایت میباشد. اما مهمترین فرآیند های قابل اجرا در زمینه خدمات سئو وب سایت و بهینه سازی سایت توسط سئو کار شامل تولید محتوا و خدمات بک لینک سازی است.

انواع سئو وب سایت

سه روش اصلی برای بهینه سازی وب سایت وجود دارد که شامل:

سئو کلاه سفید

منظور از سئوی کلاه سفید به کارگیری روش ها و تکنیک های مورد تایید گوگل به منظور بهینه سازی وب سایت و ارتقای رتبه وب سایت میباشد. در تکنیک های سئو کلاه سفید درخواست های کاربر در اولویت میباشد. همچنین وب سایت ها باید مطابق با قوانین و دستورالعمل های گوگل باشند تا بتوانند بهترین رتبه را کسب کنند.

سئو کلاه سیاه

سئوی کلاه سیاه در واقع به مجموعه ای از روش هایی برای بالا آوردن وب سایت گفته میشود که برخلاف رهنمود های موتور های جستجو است و همچنین استفاده از ابزاری که شرایط خدمات موتور های جستجو را نقض میکند. استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه میتواند مجازات موتورهای جستجو گر را به همراه داشته باشد.

سئو کلاه خاکستری

سئوی کلاه خاکستری ترکیبی از تکنیک های پذیرفته شده سئو و مورد تایید گوگل و روش های غیر معمول که بر خلاف قوانین گوگل است گفته میشود. و ترکیبی از سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید است.

بهترین روش برای بالا آوردن وب سایت در موتور جستجو گوگل سئو کلاه سفید است که میتوان گفت مطمئن ترین و امن ترین روش است. همچنین فعالیت های سئو به دو بخش سئو داخل سایت و سئو خارج سایت تقسیم میشود که سئو داخل سایت به محتوایی که در سایت شما قرار میگیرد مربوط میشود و شامل استراتژی های مختلف برای بهینه سازی صفحات در یک وب سایت است. اما سئو خارج سایت به اقداماتی گفته میشود که خارج از سایت شما انجام میشود و بر رتبه بندی سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو تاثیر گذار است.

تولید محتوا

به فرآیند ایجاد محتوا در سایت به صورت متنی، تصویری یا ویدیویی تولید محتوا سئو گفته میشود. تولید محتوا و مقالات به صورت سئو میتواند تاثیر بسیار مثبتی در رشد صفحات سایت شما در موتور های جستجو داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که مقاله از پایه تولید شود و محتوای ساخته شده از سایت های دیگر کپی نگردد. یکی از خدماتی که شرکت دارکوب به مشتریان خود ارائه میدهد تولید محتوای سئو شده است همچنین دارکوب پکیج های مختلفی در خصوص تولید محتوا به صورت سئو را به کاربران خود ارائه میدهد. در صورتی که تولید محتوای سایت شما توسط مجموعه دارکوب انجام شود مشاوره های لازم در زمینه تولید محتوا به کارفرما داده میشود. در غیر این صورت فرآیند تولید محتوا قابل انجام توسط تیم تولید محتوای دارکوب میباشد. همچنین اگر تمایل داشته باشید میتوانید با شرکت در کلاس های آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت آموزشگاه دارکوب و گذراندن دوره مربوط به آموزش SEO خودتان وبسایتتان را در صفحات گوگل بالا بیاورید.

آموزش سئو

مجموعه دارکوب علاوه بر انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت دارای آموزشگاه فنی حرفه ای میباشد و خدمات آموزشی در همین حوزه را ارئه مینماید. برای بررسی جزئیات و شرکت در دوره های آموزش سئو لطفا به صفحه آموزش سئو مراجعه فرمایید. آموزشگاه دارکوب اصول سئو و بهینه سازی وب سایت را به صورت کامل و عملی توسط کارشناسان سئوی با سابقه در این شرکت آموزش میدهد. به طوری که پس از گذراندن دوره آموزش سئو آماده کار در بازارهای داخلی و خارجی خواهید شد. همچنین پس از اتمام دوره آموزش سئو در صورت تایید استاد میتوانید در شرکت دارکوب استخدام شوید.

سئو اقساطی چیست؟

سئو اقساطی به فرآیندی گفته میشود که در آن کل هزینه پروژه سئو به صورت ماه به ماه و قسطی توسط مشتری پرداخت میشود. در طول انجام پروژه سئو شرکت ارائه دهنده خدمات باید پشتیبانی قوی و مطمئنی را در اختیار مشتری قرار دهد. همچنین شرکت ارائه دهنده خدمات اقساطی سئو باید راهنمایی های لازم در خصوص نحوه تولید محتوای مناسب برای وب سایت را به مشتری ارئه کند.

سئو محلی

یکی از اقداماتی که در فرآیند بالا آوردن وب سایت در گوگل انجام میشود سئوی محلی است که فرآیندی پر بازده و زود بازده است. زمانی که کاربران عباراتی را در گوگل جستجو مینمایند، گوگل از نقشه خود برخی از نتایج را به کاربران بر اساس محیط جغرافیایی و موقعیت فعلی شخص جستجو کننده نمایش میدهد. این روش یکی از اقداماتی است که در فرآیند سئو برای بالا آوردن سایت در نقشه گوگل انجام میگیرد. همچنین برخی از کاربران محل مورد نظر خود را به عبارت جستجوی خود اضافه میکنند تا نتایج جستجو بر اساس مکان خاصی نمایش داده شود که یکی دیگر از وظایف سئو کار بالا آوردن وب سایت برای کلمات کلیدی محلی میباشد.

خدمات سئو ارزان

امروزه میتوان گفت اکثر مردم به دنبال خدمات سئو ارزان و همچنین به دنبال شرکتی هستند که خدمات سئو وب سایت را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام نماید. دارکوب یکی از بهترین گزینه ها برای انجام این خدمات است. شرکت دارکوب از بابت ارائه خدمات سئو سیستم سازی نموده است تا بتواند بهترین خدمات سئو را با پایین ترین قیمت به مشتریان خود ارائه کند.

خدمات سئو ارائه شده توسط شرکت دارکوب

شرکت دارکوب دارای پکیج های سئو متفاوتی است و قیمت سئو مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. همچنین سعی کرده تا بهترین خدمات تخصصی سئو را با پایین ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت دارکوب فرآیند انجام خدمات سئو سایت و خدمات بهینه سازی سایت را به صورت یک ماهه انجام میدهد. به این صورت که مبلغ سئوی حرفه ای بر روی سایت شما در ابتدای پروژه دریافت میشود و فرآیند خدمات حرفه ای سئو بر روی سایت شما انجام میگیرد. در این فرآیند یک ماهه کارشناسان دارکوب با شما در ارتباط خواهند بود و راهنمایی های لازم در خصوص نحوه تولید محتوا برای وب سایت را در اختیار شما قرار میدهند. در فرآیند خدمات سئو و بهینه سازی سایت مسئولیت تولید محتوا بر عهده مشتری بوده و لازم است حتی الامکان هفته ای یک مقاله در زمینه فعالیت و حرفه خود تولید کرده و در سایت گذاشته شود. در خصوص نحوه تولید محتوای مناسب برای وب سایت با توجه به اصول و قواعد سئو و بهینه سازی سایت، شرکت دارکوب اصول و قواعد مربوطه را در اختیار شما قرار میدهد. در صورتی که توانایی تولید محتوای مناسب را ندارید میتوانید تولید محتوا سایت خود را به شرکت ما بسپارید. هزینه انجام تولید محتوا به هزینه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت اضافه میگردد. برای مشاوره خدمات سئو وارد سایت شده و با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

تضمین سئو

با توجه به شرایطی که برای وب سایت و حوزه فعالیت آن پیش می آید و همچنین تغییراتی که در الگوریتم گوگل به وجود می آید، هیچ شرکتی نمیتواند خدمات تضمینی سئو و رتبه اول بودن در گوگل را تضمین دهد، و زمان دقیق رسیدن به جایگاه برتر گوگل مشخص نیست. البته میتوان این زمان را به صورت حدودی پیش بینی نمود اما این پیش بینی دقیق و قطعی نیست. سئوکاران حرفه ای در سر تا سر جهان هیچ گاه خدمات سئو سایت را به صورت تضمینی ارائه نمیدهند.

البته هر سئو کار یا کارشناس سئو ممکن است روش ها و ترفند های خود را داشته باشد و بهبود سایت ممکن است با روش ها و ترفند های مختلفی انجام گیرد. اما هدف نهایی و نتیجه همه روش های صحیح سئو بالا آمدن وب سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر و جذب ورودی بیشتر از موتور جستجو گوگل است. در انجام فرآیند سئو وب سایت فعالیت ها و ترفند های بسیاری انجام میگردد تا وب سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

افزایش بازدید وب سایت

روش های بسیاری برای بالا بردن تعداد بازدید کنندگان یک وب سایت وجود دارد که سئو یکی از آنها می باشد. افزایش بازدید سایت به صورت واقعی میتواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی رتبه بندی سایت در موتور های جستجو داشته باشد. به همین دلیل است که توصیه میشود از سایر روش های افزایش بازدید سایت نظیر: تبلیغات در سایت های پر بازدید، گوگل ادورز، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام برای بالا بردن بازدید وب سایت استفاده گردد.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی دیجیتال به ابتکار و روش بازاریابی اینترنتی گفته می شود که از طریق اینترنت و رسانه های آنلاین از طریق رسانه های متصل به آن مانند رایانه های خانگی، تلفن های همراه یا اینترنت اشیا استفاده میکند. ابتکارات رایج بازاریابی دیجیتال حول توزیع پیام برند از طریق موتور های جستجو، شبکه های اجتماعی، برنامه های کاربردی، ایمیل و سایت ها متمرکز است. با به کارگیری ابتکارات و روش های بازاریابی دیجیتال، حرفه یا کسب و کار شما میتواند یک برنامه منسجم تر و مشتری مدار تر ایجاد کند. همچنین پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ میتواند برای تنظیم اهداف شرکت مفید باشد و بازگشت سرمایه خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

هم اکنون بازاریابی از طریق گوگل یکی از پربازده ترین و بهترین روش بازاریابی اینترنتی است. بالا آمدن وب سایت در صفحات اول گوگل میتواند بازدید کنندگان و مشتری های زیادی را برای کسب و کار شما جذب کند.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو در ایران

شرکت دارکوب از سال 81 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت آغاز نموده و تاکنون حدود 4000 وب سایت برنامه نویسی و طراحی نموده است و از همان سال خدمات دامنه و هاستینگ و بهینه سازی وب سایت را ارائه میکند. بهترین شرکت سئو کار شرکتی است که تسلط کامل بر طراحی وب سایت، بهینه سازی، کد نویسی، کانفینگ مناسب سرور برای گوگل، ایمن سازی، و برنامه نویسی را داشته باشد. مجموعه دارکوب میتواند امور مربوط به سئوی داخلی را به بهترین شکل انجام دهد. همچنین این مجموعه دارای تیم بزرگی از کارشناسان تولید محتوا است که تسلط کامل به اصول SEO دارند و زیر نظر کارشناسان دارکوب فعالیت میکنند و خدمات سئو و پشتیبانی سایت را در اختیار شما قرار میدهند. در زمینه سئوی خارجی نیز مجموعه دارکوب به امور سئو خارجی نظیر بک لینک سازی به صورت کامل مسلط میباشد و پروژه های سئو این مجموعه زیر نظر ناظر انجام میگیرد تا خدمات به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه گردد. شرکت دارکوب با توجه به دلایل ذکر شده میتواند یکی از بهترین شرکت ها برای تبلیغات در گوگل باشد.

نمونه کار سئو

اگر در گوگل عبارات “آگهی رایگان”، “تبلیغات رایگان”، “ثبت آگهی” را جستجو نمایید وبسایت رایگان بفروش به آدرس Sellfree.ir متعلق به شرکت دارکوب می باشد. رقبای این بخش سایتهایی نظیر شیپور و دیوار هستند و رقابت در این گروه کلمات کلیدی بسیار بالاست. این سایت نمونه کار سئو شرکت دارکوب است. در ضمن میتوانید در این سایت آگهی مربوط به کالا و خدمات خود را ثبت نمایید.

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال به بهبود جنبه های فنی وب سایت و بهینه سازی وب سایت با هدف افزایش رتبه در نتایج موتور های جستجو اشاره دارد. افزایش سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران و انجام فعالیت هایی برای خزیدن سریع و آسان صفحات سایت از نمونه تکنیک های سئو هستند.

با بهبود جنبه های فنی به موتور های جستجو کمک میکنیم تا صفحات وب سایت را سریع تر و راحت تر درک و پیمایش کنند. نتیجه این کار بدست آوردن جایگاه و رتبه بهتر در صفحات سرچ گوگل است. همچنین اگر خدمات سئو تکنیکال برای سایت انجام نشود ممکن است منجر به نتیجه منفی شده و انجام دیگر تکنیک های سئو بی نتیجه بماند و باعث از دست دادن جایگاه در نتایج سرچ گوگل شود.

سئو سایت فروشگاهی

پرتال های فروش آنلاین متفاوت با سایر سایت ها هستند. و برای نتیجه گرفتن در گوگل و بدست آوردن رتبه های بالا لازم است از استراتژی های مختلفی استفاده شود. برای انجام خدمات سئو فروشگاهی در ابتدا با توجه به حوزه فعالیت فروشگاه آنلاین لازم است تحقیق کلمات کلیدی انجام گردد و سپس لازم است اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برای آن تعریف شود تا نتیجه گرفتن از فرآیندها طولانی نگردد. بهتر است در ابتدا بر روی کلمات کلیدی بلند تمرکز گردد تا وب سایت سریعتر نتیجه بگیرد.

سرعت وب سایت

یکی از فاکتور های سئو که بر روی افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو تاثیر میگذارد، سرعت وب سایت است. منظور از سرعت وب سایت مقدار زمانی است که کاربر بر روی سایت شما کلیک میکند تا زمانی که سایت به صورت کامل لود شود. هرچه سرعت وب سایت بالاتر باشد بر روی ترافیک سایت شما تاثیر مستقیم میگذارد. خدمات افزایش سرعت سایت باعث رضایت کاربر و در نتیجه ماندگاری بیشتر کاربر در وب سایت میشود همچنین نرخ پرش کاربران را کاهش میدهد. بنابراین افزایش سرعت وب سایت تاثیر مستقیم بر روی سئو سایت دارد.

سئو کار کیست؟

سئو کار به شخصی گفته میشود که بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو را انجام میدهد. سئو کار، طراحی سایت ها را از جهات مختلف تجزیه و تحلیل میکند و در نهایت با استفاده از دانش و تجربه ای که دارد بهترین استراتژی برای بدست آوردن رتبه های بالا در موتور های جستجو را انتخاب میکند. یک متخصص سئو با پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی سایت میتواند رتبه وب سایت شما را بالا ببرد.

یک کارشناس سئو، طراحی وب سایت را بهینه سازی میکند تا مطمئن شود که نتایج جستجو مرتبط هستند، UX سایت خوب است و طراحی سایت میتواند ترافیک خوبی جذب کند. یک سئو کار ماهر با استفاده از ابزار سئو میتواند تعداد بازدید وب سایت در موتور های جستجو را افزایش دهد.

بک لینک چیست؟

بک لینک یکی از مهمترین عوامل کسب موفقیت در سئو وب سایت است. منظور از بک لینک این است که وب سایت های دیگر لینک سایت شما را در درون سایت خود قرار دهند و به وب سایت شما لینک بزنند. بک لینک های قوی و قدرتمند که از وب سایت های معتبر و مرتبط با سایت شما به دست می آید توجه موتور های جستجو را به وب سایت شما جلب میکند. بک لینک ها در بهینه سازی وب سایت بسیار موثرند و یکی از اصول مهم سئو به حساب می آیند.

بسیای از کاربران برای ایجاد بک لینک اقدام به خرید بک لینک میکنند. از دیدگاه موتور جستجو این کار تخلف به حساب می آید و میتواند موجبه جریمه شدن وب سایت شود. اما ایجاد بک لینک به صورت طبیعی میتواند تاثیر بسیار مثبتی بر سئوی وب سایت شما داشته باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز