ضرورت ادامه سئو برای سایت های رتبه بالا

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=21049

ضرورت ادامه سئو
2.6/5 - (20 امتیاز)

پس از طراحی وب سایت بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها به دنبال این هستند که بتوانند به افزایش فروش و مشتری برسند و در واقع کسب و کار خود را رونق دهند، افزایش فروش و بازدهی یک وب سایت تنها با سئو و بهینه سازی سایت است که به وجود می آید و این موضوعی است که برای داشتن رتبه ی خوب در فهرست موتور های جستجوی گوگل نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که آیا پس از یک دوره سئو و بهینه سازی سایت دیگر لزومی به انجام آن نیست؟ و یا وب سایت هایی که رتبه های خوبی را در فهرست موتور های جستجوی گوگل به دست آورده اند دیگر نیازی به سئو وب سایت خود ندارند؟ واقعیت این است که اهمیت سئو سایت بسیار در کسب و کارهای مختلف به چشم می آید و نمی توانیم از آن غافل شویم.

در این مقاله قصد داریم که برای شما از ضرورت ادامه سئو برای سایت های رتبه بالا بگوییم و توضیح جامعی را از اهمیت سئو سایت برای وب سایت هایی بگوییم که رتبه های بسیار خوبی را در فهرست موتور های جستجوی گوگل دارند. پس تا انتهای این مقاله همراه شرکت دارکوب باشید.

سئو مداوم چیست؟

سئو مداوم در واقع فرآیندی است که با استفاده از انواع مختلف سئو و استراتژی های مربوط به هریک از آن ها به شما و کسب و کارتان کمک می کند که به اهداف و مقاصدی که در نظر دارید برسید و در درجه دوم به پشتیبانی بلند مدت وب سایت می پردازد تا به اندازه ای که برای آن برنامه ریزی کرده اید برسید.

سئو مداوم در واقع شامل موارد بسیار زیادی می شود که منجر به حفظ رتبه شما در فهرست موتور های جستجوی گوگل خواهد شد از مواردی که می توانیم به آن اشاره کنیم می توان از بهینه سازی وب سایت، تولید محتوا، انواع لینک سازی ها که در ادامه به هریک اشاره خواهیم کرد و در آخر ردیابی و تجزیه و تحلیل وب سایت در جهت رسیدن به اهداف مورد نیاز است.

اجرای یک استراتژی سئو مداوم و موفق مستلزم این است که زمان و تلاش را به عنوان دو فاکتور مهم همیشه همراه خود داشته باشید که می تواند منجر به رتبه بندی بالاتر و بهتر، افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت و در آخر بازگشت سرمایه از افزایش فروش و مشتری شود.

بهینه سازی و سئو وب سایت به طور منظم و همچنین تولید محتوای جدید و درج آن در سایت به شما در سئو مداوم و طولانی مدت وب سایت بسیار کمک کننده و مهم  است؛ در واقع شما با به روز رسانی کردن محتوای خود به طور مداوم و درج محتوای جدید به موتور های جستجوی گوگل کمک می کنید که متوجه شوند وب سایت شما فعال و برای کاربران مفید است. که این موضوع باعث می شود موتور های جستجو طبق الگوریتم گوگل که برای آن ها تعریف شده است رتبه های بهتری را برای وب سایت شما در نظر بگیرند و ترافیک ارگانیک آن نیز بهتر شود.

نکته مهم دیپری که لازم است به آن توجه کنید این است که سئو مداوم شامل نظارت و بهینه سازی وب سایت شما می شود تا زمانی که اطمینان حاصل شود که وب سایت و کسب و کار و خدمات شما نه تنها پایه فنی قوی خود را حفظ می کند بلکه وب سایت خود را مطابق با بهترین شیوه ها نگه داری می کنید.

مزایای سئو مداوم وب سایت های رتبه بالا

همانطور که اشاره کردیم سئو و بهینه سازی وب سایت خود برای موتور های جستجوی گوگل کاری نیست که یک بار آن را انجام دهید و سپس به حال خود رها کنید، چرا که گوگل و موتور های جستجوی آن الگوریتم های خود را دائما در حال به روز رسانی کردن هستند و هر روزه امتیازات و الویت های به خصوصی را برای بهبود رتبه سایت در نظر می گیرند.

به همین دلیل است که برای کسب و کار ها بسیار حیاتی است که از تولید محتوای وب سایت خود آگاه باشند، با وجود این بسیاری از کسب و کار ها راه اندازی یک پایه فنی محکم را تنها گامی می دانند که به وسیله آن می توانند به ارتقا رتبه سایت خود کمک کنند که البته این موضوع باعث می شود نکته مهمی مانند مدیریت طولانی مدت سئو وب سایت خود را نادیده بگیرند.

از طرفی دیگر انجام سئو های کوتاه مدت برای بهبود و ارتقا رتبه سایت گزینه خوبی هستند و برای شروع پروژه های سئو وب سایت می توانند بسیار مفید هم باشند که لازم است نظارت و تطبیق با اهداف کسب و کار خود را نیز با آن درنظر بگیریم.

فرآیند سئوی مداوم وب سایت ها باید به عنوان یک سرمایه گذاری برای هر شرکت و کسب و کار در نظر گرفته شود که در درجه اول به  وب سایت بسیار کمک کننده است و باعث افزایش دید وب سایت خواهد شد و در درجه دوم مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

  • اولین مزیتی که میتوان به آن اشاره کرد این است که سئو مداوم باعث عدم محو شدن و کاهش رتبه شما در فهرست موتورهای جستجوی گوگل می شود که عمدتا از پروژهای کوتاه مدت به وجود می آیند و از بازاریابی دیجیتال شما محافظت می کنند.
  • دومین مزیتی که سئو مداوم برای شما به همراه دارد این است که تولید محتوای مستمر و به روز در وب سایت انجام می شود که منجر به اعتبار دامنه شما در طولانی مدت می شود.
  • سومین مزیتی که سئو مداوم برای شما به همراه دارد این است که می توانید به افزایش ترافیک وب سایت خود کمک کنید به وسیله رقابت و پیشی گرفتن از رقبای خود که منجر به افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد.
  • چهارمین مزیتی که از سئو مداوم وب سایت می توانیم نام ببریم این است که همواره از به روز رسانی های الگوریتم گوگل آگاه هستید که باعث می شود از مشکلات مربوط به وب سایت خود آگاه باشید و پیش از این که هرگونه تاثیر منفی بر وب سایت شما بگذارد آن ها را رفع کنید.
  • پس از آن نیز می توان از دیگر مزیت هایی که سئو مداوم برای شما به همراه دارد به این موضوع اشاره کرد که با بررسی نحوه عملکرد صفحات وب سایت به صورت جداگانه با استفاده از ابزارهای موجود می توانید متوجه شوید که چه زمانی به روز باشید.
  • و در آخر سئو مداوم باعث می شود که به بهینه سازی صفحات وب سایت خود بپردازید که با الویت های مخاطبین شما سازگار هستند و به نفع آن ها تغییرا لازم را در سایت خود اعمال کنید.

برای این که بتوانید بهینه سازی مداوم و خوبی را برای وب سایت خود داشته باشید لازم است که با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی هدفمند،از جمله درج محتوای چدید و مفید تر، بهبود سرعت بارگذاری وب سایت و همچنین افزایش تجربه کاربری می توانید به بهبود بهینه سازی وب سایت خود کمک کنید، به علاوه این که لازم است در این مورد به تجزیه و تحلیل و بهبود جنبه های مختلف وب سایت خود بپردازید مانند توضیحات متا، تگ های عنوان و تگ های تصویری تا مطمعن شوید که با کلمات کلیدی هدفمند استخراج شده جدید همسو باشند.

با وجود کسب رتبه اول در فهرست های جستجو آیا ضرورت ادامه سئو وجود دارد؟

همه ی صاحبان کسب و کار های اینترنتی به خوبی این موضوع را درک کرده اند که برای ایجاد ارتباط و داشتن مشتریان و مخاطبین دائمی لازم دارند که در صفحه اول گوگل و در جایی بین رتبه های 1 تا 10  قرار بگیرند چرا که طبق آمارهایی که به دست آمده می توان گفت بیش از 70 درصد کاربران و مخاطبین اینترنتی تنها در همان صفحات اول وب سایت صفحه مورد نظر خود را انتخاب می کنند و هرگز به صفحات بعدی نگاهی نخواهند انداخت.

بنابراین برای همه کسب و کارها واجب است که اگر به دنبال افزایش ترافیک وب سایت و افزایش فروش هستند لازم است که با استفاده از خدمات سئو صفحات خود را در رتبه های بالای گوگل نگه دارند تا در فهرست موتور های جستجوی گوگل قابل مشاهده باشند، که رسیدن به صفحه اول گوگل و رتبه های اول آن نیازمند یک استراتژی سئو موفق و قوی می باشد.

استراتژی های سئو زمانی موفق عمل می کنند که شما به طور مداوم در حال تلاش و سازگاری با تکنیک های موجود در سئو باشید، اما زمانی که شما در صفحه اول گوگل هستید چه اتفاقی می افتد؟ آیا می توانید فرآیند دیجیتال مارکتینگ خود را متوقف کنید؟ به جرات می توانیم بگوییم هرگز. برای این که بتوانید همیشه در رتبه اول فهرست جستجوی گوگل بمانید لازم است که مواردی را رعایت کنید که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تلاش مداوم منجر به حضور مداوم در رتبه های برتر می شود

اولین قدم و فاکنوری که نیاز دارید با جدیت به آن بپردازید این است که با سئو مداوم و تلاش در این زمینه می توانید همیشه رتبه اول گوگل باشید، هدف بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که بتوانند جایگاه خود را به صفحات اول گوگل برسانند، زمانی که به صفحه اول گوگل می رسند و جایگاه خوبی را کسب می کنند معتقدند که به هدف بازاریابی و در درجه دوم بازاریابی محتوا خود رسیده اند و حالا لازم است به دنبال رسیدن به اهداف بعدی خود باشند.

نکته بسیار مهمی که لازم است حتما در مورد سئو بدانید این است که سئو و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ این گونه به سرانجام نمی رسد و اگر به دنبال این هستید که وب سایت خود را با استفاده از سئو به موفقیت برسانید لازم است که سئو را به طور مداوم در کار خود قرار دهید چرا که همان طور که پیمایش موتور های جستجو انتهایی ندارد سئو نیز باید همراه آن ها در حال انجام بر روی وب سایت های شما باشد.

فرآیند سئو یک فرآیند چند مرحله ای است که برای رسیدن به موفقیت لازم دارید تک به تک آن ها را در نظر بگیرید برای همین است زمانی که از خدمات سئو مداوم صحبت می کنیم منظور ما نحقیق کلمات کلیدی جدید، ایجاد محتوای با کیفیت بیشتر و در آخر بک لینک سازی است در واقع با رسیدن به صفحه اول گوگل نمی توانید عملیات و فرآیند سئو خود را متوقف کنید.

به بیان بهتر اگر بخواهیم سئو مداوم را تعریف کنیم باید بگوییم که سئو به نواختن پیانو بسیار شبیه است، تصور کنید که قصد نواختن پیانو را دارید شما می توانید با یادگیری اصول اولیه نواختن پیانو تا ابد به نواختن موسیقی بپردازید اما اگر قصد این را دارید که در مراحل بسیار حرفه ای تر حضور داشته باشید مانند شرکت در کنسرت ها لازم است که به طور مداوم بر روی بهبود مهارت نواختن خود تمرکز کنید و لحظه ای از تلاش دست برندارید.

سئو مداوم نیز دقیقا مشابه همین است، شما با استفاده از سئو و خدمات اولیه آن می توانید به صفحه اول گوگل برسید و رتبه خوبی را نیز به دست بیاورید، اما اگر این تلاش و استمرار را برای پیاده سازی استراتژی سئو خود متوقف کنید و وب سایت خود را در این جهت بهینه سازی نکنید حضور در فهرست موتورهای جستجوی گوگل را به طور قطع از دست خواهید داد پس برای ماندن در صفحه اول گوگل نیز به تلاش و سئو مداوم خواهید داشت.

تولید محتوا جدید و با کیفیت

موردی که الگوریتم های گوگل به آن بسیار علاقه مند هستند این است که گوگل هیچ چیزی را بیشتر از محتوای جدید و با کیفیت دوست ندارد به طور مثال از هوش مصنوعی در سئو به منظور همین تولید محتوای جدید و با کیفیت استفاده می شود و این به معنی اهمیت جایگاه محتوای جدید و با کیفیت است.

در درجه دوم این موضوع به این معناست که محتوای شما مجدد ایندکس شده است و همین موضوع باغث جلب توجه بیشتری برای وب سایت شما خواهد شد، به همین دلیل است زمانی که استراتژی سئو وب سایت خود را متوقف کنید و بر ابعاد و جنبه های دیگر کسب و کار خود تمرکز کنید قطعا ضرر خواهید کرد.

چرا که با قطع تولید محتوای جدید و به دنبال آن لینک سازی های موثری که انجام می شود هیچ یک از خزنده های گوگل به وب سایت شما مراجعه نخواهند کرد چرا که مطلب جدیدی برای پیمایش آن ها وجود ندارد و در نتیجه به سئو سایت لطمه وارد خواهید کرد؛ چرا که در این مواقع مابقی وب سایت ها و رقبای شما در حال تولید محتوای جدید و با کیفیت هستند و این منجر به جلب توجه موتورهای جستجوی گوگل به سمت آن ها می شود.

اتفاق بدی که در این زمان می افتد این است که فعالیت سایر رقبا و عدم فعالیت شما منجر می شود که رتبه وب سایت کاهش پیدا کند و سایر رقبای شما به طور جهشی بتوانند رتبه بهتر یرا در فهرست موتور های جستجوی گوگل کسب کنند و این مستقیما به این معناست که شما جایگاه خود را در رتبه های اول گوگل از دست خواهید داد.

به روز رسانی مداوم الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال به روز شدن هستند چرا که گوگل به طور مداوم به دنبال این است که راه هایی را برای بهبود موتور های جستجوی خود به جهت بهبود رابط کاربری و به دنبال آن تجربه کاربری بهتر به وجود بیاورد، که این موضوع خود شامل یافتن محتوای جدید و با کیفیت برای بهبود تجربه کاربری می شود.

به همین دلیل است که گوگل دائما در حال تغییر الگوریتم های خود است که این تغییرات شامل تغییرات کوچک تا بسیار بزرگ می شود که می تواند به صورت جدی وب سایت شما را تحت تاثیر این تغییرات قرار دهد، به طور مثال فاکتوری که هم اکنون باعث شده است شما در رتبه اول گوگل ظاهر شوید مانند ریسپانسیو بودن وب سایت می تواند برای 5 هفته آینده کاملا متفاوت باشد.

پس یکی از دلایلی مهمی که می توانیم به آن اشاره کنیم که لازم است وب سایت خود را به طور مداوم سئو کنید همین است که اگر پیوسته در حال تلاش نباشید ممکن است که رتبه خود را از دست بدهید چرا که بسیار مهم است با تغییرات الگوریتم های گوگل همراه باشید تا بتوانید استراتژی های خود را تنظیم کنید، سئو موضوعی نیست که با یک بار هزینه کردن وقت و سرمایه بتوانید برای همیشه آن را به صورت درجه یک داشته باشید بلکه یک پروژه همیشه در حال انجام است که شما موظف به حفظ آن هستید.

رقبا را دست کم نگیرید

برای این که بتوانید همیشه در رتبه اول فهرست موتور های جستجوی گوگل قرار بگیرید لازم است این نکته را در نظر بگیرید رقبای شما دائما در حال کار کردن بر روی استراتژی های سئو خود هستند چرا که هدف هریک از آن ها رسیدن به رتبه اول در گوگل است و این به این معناست که آن ها دائما در حال تلاش در زمینه سئو وب سایت خود هستند از سئو محلی وب سایت خود گرفته به منظور جذب مشتریان منطقه تا تمام خدمات بهینه سازی سایت.

اگر استراتژی های سئو رقبای شما به این صورت باشد که به طور مداوم در حال اعمال تغییرات الگوریتم های گوگل بر روی وب سایت خود باشند باید بدانید که به زودی به جایگاه شما خواهند رسید و شما از آن ها عقب خواهید ماند. کاربران و مخاطبین برای انتخاب بهترین وب سایت که به وسیله آن خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند شدیدا به فهرست موتور های جستجوی گوگل احتیاج دارند.

چرا که هریک از این مشتریان برای انتخاب وب سایت مورد نظر تنها به صفحه اول و رتبه های کسب شده در آن اکتفا می کنند پس اگر رقبای شما جایگاه بهتری را بتوانند به دست بیاورند در واقع مشتریان بیشتری را برای خود جلب کرده اند و این به معنی از دست دادن مشتریان بالقوه شما خواهد بود، چرا که ممکن است با یک بار خرید از وب سایت رقبای به مشتریان دائمی و وفادار آن ها تبدیل شوند.

در نگاه اول با توقف سئو وب سایت خود ممکن است که به پس انداز و ذخیره سازی سرمایه خود پرداخته باشید اما واقعیت این است که از آن طرف در کاهش فروش خود متضرر گشته اید و این موضوع جزو مواردی نیست که یک کسب و کار قبول به ریسک در آن شود پس پاسخ این سوال که چه زمانی سئو سایت تمام می شود؟ باید گفت سئو یک فرآیند مداوم است و پایان آن قطعا به ضرر کسب و کار شما خواهد بود.

رسانه های اجتماعی را دست کم نگیرید

امروزه بیشتر کسب و کار ها پس از این که وب سایت خود را راه اندازی کردند و سئو را به طور مداوم بر روی آن اجاره کردند با راه اندازی یک حساب کاربری مربوط به خدمات کسب و کار خود مانند فیس بوک، اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی سعی بر این موضوع دارند که با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی به صورت اصولی مشتریان و مخاطبین بیشتری را از طریق این پلتفرم ها برای خود کسب کنند.

اکثر صاحبان مشاغل بزرگ به این موضوع اشاره می کنند که رسانه های اجتماعی موردی است که نمی توانیم آن را دست کم بگیریم، اما بسیاری از افراد به اشتباه این روش بازاریابی را کنار گذاشته و تمرکز خود را بر روی موارد دیگر قرار می دهند، اگرچه که بازاریابی رسانه های اجتماعی به صورت مستقیم بر روی سئو داخلی و خارجی وب سایت تاثیر گذار نیستند اما یک راه بسیار عالی برای کاهش نرخ پرش، ارسل سیگنال های مثبت به موتور های جستجوی گوگل  و زمان صرف شده هر کاربر در وب سایت می باشد.

هدف اول و اساسی در بازاریابی دیجیتال این است که بتوانید از سایر رقبای خود جلو بزنید، بنابراین از تحقیق در رابطه با رقبای خود دست برندارید و سعی کنید که از آن ها یاد بگیرید چه از موارد مثبت و چه از موارد منفی موجود در وب سایت های آن ها چرا که هریک از آن ها بسیار آموزنده خواهند بود.

به طور مثال اگر در ایجاد ترافیک ارگانیک وب سایت و همچنین ترافیک ثابت آن دچار مشکل هستید به رقبایی که حضور آنلاین پر رنگی دارند نگاهی بیاندازید و توجه کنید که وب سایت خود را برای کدام یک از کلمات کلیدی بهینه سازی کرده اند و یا این که در کدام وب سایت ها به رپورتاژ آگهی مشغول هستند و یا این که به تبلیغ چه محتوایی پرداخته اند؟ حتی اگر کپی برداری از استراتژی رقبا را درست نمی دانید سعی کنید با آنالیز آن ها منبع خوب یرا برای کمپین سئو خود به دست آورید.

برای سئو مداوم باید چه کارهایی انجام دهیم؟

موضوع مهمی که وجود دارد این است ک برای سئو مداوم وب سایت خود لازم است دقیقا بدانید که چه کارهایی را باید انجام دهید و چه مواردی را باید رها کنید، بسیار مهم است که برای بازاریابی دیجیتال خود به طور مداوم تغییراتی را ایجاد کنید، اما بسیاری از کسب و کار ها در این موارد زیاده روی می کنند و تصمیم می گیرند که کیفیت وب سایت را فدای کمیت آن بکنند.

به طور مثال می توان گفت که آن ها برای سئو خارجی وب سایت خود لینک ها و محتواهای بسیاری را در هر مکان و زمان در دسترس قرار می دهند و ارسال می کنند و تا جایی که می توانند به تولید محتواهای بسیار و با کیفیت پایین می پردازند که منجر به انجام اشتباهات مکرر می شود نکته ای که لازم است بدانید این است که این اقدامات لزوما منجر به بهبود رتبه وب سایت شما نخواهد شد.

همچنین این که ممکن است حتی به رتبه و جایگاه فعلی وب سایت نیز ضربه وارد کند، اگر لینک سازی های خود را در وب سایت هایی قرار می دهید که از جایگاه خوبی برخوردار نیستند این موضوع باعث آسیب رساندن به وب سایت خواهد شد. اگر محتواهایی که تولید می کنید با موضوع سایت همخوانی ندارند و غیر مرتبط هستند، محتوای قدیم و توهین آمیز تولید می کنید باید بدانید که همه این ها منجر به از دست دادن رتبه وب سایت می شود.

به علاوه این که استفاده از کلمات کلیدی زیاد و مشابه و پنهان کردن آن ها در وب سایت یکی دیگر از آسیب هایی است که به وب سایت خود وارد می کنید چرا که موتور های جستجوی گوگل کلمات کلیدی پنهان را نیز شناسایی می کنند و وب سایت توسط گوگل جریمه می شود و اثرات منفی را بر برندینگ می گذارد، البته که به همان اندازه که استفاده نادرست از این تکنیک ها می تواند آسیب رسان باشد استفاده درست از هریک از این تکنیک ها بسیار کمک کننده است.

توصیه مهمی که لازم است آن را جدی بگیرید این است که باید تمرکز خود را بر کیفیت هریک از این تکنیک ها قرار دهید، گرفتن بک لینک و لینک سازی یکی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم و دقت کافی را بر منابع معتبر و میزان شهرت وب سایتی که از آن می خواهیم دامنه بگیریم قرار دهیم به علاوه این که ایجاد محتوای با کیفیت در بک لینک سازی منجر به لینک سازی های بیشتر می شود و استفاده از کلمات کلیدی باید به اندازه باشد رعایت همه این موارد در سئو تکنیکال نیز به همین اندازه مهم می باشد.

آیا از تکنیک های سئو به طور موثر استفاده می کنید؟

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید که استراتژی سئو خود را تغییر دهید ممکن است متوجه این موضوع شوید که به طور مداوم لازم است تجزیه و تحلیل ها را به صورت روزانه و حتی ساعتی چک کنید علاوه بر این که داشتن بینش در سئو بسیار مهم است باید این نکته را فراموش نکنید که سئو امری زمان بر و طولانی است. به همین دلیل صبر یکی از فاکتورهای سئو موفق است و نبود آن می تواند برای یک وب سایت بسیار مخرب باشد.

به عنوان مثال تصور کنید که در حال تولید محتوا برای صفحه یک وب سایت طراحی سایت هستید که در رابطه با ” چگونه سایت خود را سئو کنیم” در حال نوشتن هستید که با کلمه کلیدی سئو سایت آن را بهینه کرده اید، پس از گذشت چند هفته وب سایت شما هنوز در رتبه بندی گوگل قرار نگرفته است به همین دلیل به دنبال ویرایش مجدد محتوای خود می روید به امید این که شاید با ویرایش در فهرست موتور های جستجوی گوگل قرار گیرد.

اما با گذشت چندین هفته هنوز تغییری در فهرست موتور های جستجوی گوگل رخ نداده است ، اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند این است که کلمات کلیدی و محتوای مناسبی را تولید نکرده اید در صورتی که این دیدگاه می تواند اساسا اشتباه باشد و مشکل از ندادن فرصت کافی برای ایندکس شدن صفحه مورد نظر شما توسط موتور های جستجوی گوگل باشد. میلیاردها صفحه وب سایت وجود دارد که نمی توانیم انتظار این را داشته باشیم که به محض نوشتن یک محتوا گوگل آن را ایندکس کند.

اگر پیش از آن که موتور های جستجو شروع به کرال در صفحه وب سایت کنند شروع به تغییرات کنید در ایندکس شدن و به دست آوردن رتبه خوب وب سایت شکست خواهید خورد اگر با گذشت 6 ماه هنوز وب سایت شما ایندکس نشده بود حالا زمان ارزیابی مجدد وب سایت فرا رسیده است. به همین دلیل اگر هدف شما رسیدن به رتبه یک در فهرست جستجو ها و باقی ماندن در آن است سئو مداوم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نکاتی برای سئو مداوم سایت

  1. محتوا: محتوا همیشه شماره یک است و چیزی است که باعث می شود که کاربران وب سایت شما را انتخاب کنند، اگر محتوا نباشد سئویی نیز در کار نخواهد بود به همین دلیل بخش بزرگی از سئو مداوم سایت مربوط به مرور منظم محتوا برای به دست آوردن عملکرد بهتر و بررسی این که چطور می توانید محتوای بهتری داشته باشید.
  2. به روز رسانی: محتوای خود را دائما به روز کنید تا جذاب بماند به عنوان مثال یک شرکت طراحی سایت باید دائما وب سایت خود را برای فصل های مختلف آماده سازی کند تا مخاطبین بیشتری را جذب کند.
  3. مراقب کنیبال باشید: مواظب کنیبال نشدن وب سایت خود باشید، کنیبال زمانی اتفاق می افتد که تولید محتواهای مختلف را تنها برای یک کلمه کلیدی یکسان انجام دهید چرا که با این اتفاق موتور های جستجوی گوگل گیج می شوند و نمی توانند تصمیم بگیرند که کدام یک از صفحات بالاتر قرار بگیرند و این منجر به عدم الویت بندی درست در مورد صفحات مختلف وب سایت شما می شود.
  4. پاک کردن محتواهای بی کیفیت: گاهی اوقات لازم است که محتواهایی با عملکرد ضعیف را پاک کنید و یا در بایگانی قرار دهید، به روز رسانی محتواها یک سیگنال رتبه بندی به حساب می آید که محتواهای غیر مفید را زیر ذره بین قرار می دهد پس لازم است که فکری به حال محتواهای بی کیفیت کنید.

سخن آخر

سئو مداوم یکی از اصلی ترین دلیل هایی است که منجر می شود وب سایت های قدرتمند همیشه در فهرست اول گوگل قرار بگیرند چرا که سئو یک فرآیندی است که نیازمند استمرار می باشد و عدم اهمیت به سئو سایت درست زمانی که به رتبه خوبی رسیده اید می تواند لطمه بزرگی را به کسب و کار شما وارد کند.

چرا که رقبا منتظر هستند تا شما از بهینه سازی وب سایت خود دست بکشید تا بتوانند خود جایگاه فعلی شما را به دست بگیرند، پیشنهاد ما این است که سئو خود را به یک شرکت معتبر مانند دارکوب بسپارید تا بتوانید به طور مستمر و با هزینه معقول و خدمات با کیفیت همیشه وب سایت خود را در صفحه اول گوگل حفظ کنید کاری که دارکوب توانسته است در دو دهه فعالیت خود برای وب سایت خود انجام دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز