رونق کسب و کار در زمان بسیار کوتاه

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

امروزه شرکت ها از طرق مختلفی به تبلیغات برای معرفی کالا و خدمات خود می پردازند و هر یک سعی دارند به نوعی برند خود را معرفی نموده و اعتبار آن را بالا ببرند. یکی از راه های تبلیغات برای شرکت ها طراحی وب سایت می باشد. با توجه به رشد بالای استفاده از اینترنت داشتن وب سایت برای شرکت ها به امری بسیار مهم تبدیل شده است. زیرا کاربران بسیاری در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود هستند و در صورتی که شرکتی وب سایت نداشته باشد مشتریان بسیاری را از دست خواهد داد. تنها حضور در اینترنت کافی نیست و در صورتی که شرکت ها در اینترنت فعالیت کافی را نداشته باشند عملا سایت طراحی شده نتیجه ای در بر نخواهد داشت. بهترین وب سایت در صورتی که پشتیبانی نشود و فعالیت نداشته باشد عملا تنها به عنوان کاتالوگ استفاده می گردد و نمی توان از آن به عنوان ابزاری در جهت جذب مشتریان جدید استفاده نمود. دارکوب یکی از قدیمیترین گروه های طراحی وب در ایران می باشد و در این سال ها تجربه ساخت سایت های موفق و نا موفق بسیاری را داشته و با توجه به این تجربه می تواند مجری و مشاور نحوه حضور شرکت ها در اینترنت با پایین ترین هزینه ممکن باشد.

 

اولین قدم برای حضور در اینترنت داشتن نقشه و هدف مناسب با توجه به بودجه می باشد. بدون در نظر گرفتن بودجه شرکت شروع طراحی سایت کاری اشتباه می باشد و ممکن است باعث عدم موفقیت پروژه گردد. پس از برنامه ریزی برای پروژه اولین قدم راه اندازی خود وب سایت می باشد که می بایست طبق اصول و قواعد طراحی وب و استانداردهای سئو طراحی گردد تا سایت بیشترین نتیجه را داشته باشد. رعایت اصول و قواعد سئو در سایت بسیار بسیار مهم بوده و در صورتی که به این بخش توجه نگردد ممکن است در آینده به وب سایت و کسب و کار ضررهای جبران ناپذیری وارد آورد. ظاهر وب سایت نیز بسیار مهم می باشد و در کسب اعتماد کاربران و مشتریان نقش اساسی ایفا می نماید. گرافیک وب سایت تاثیر بسیاری بر روی جلب اعتماد کاربر خواهد داشت و در صورتی که زیره کاری ها در سایت رعایت گردند باعث کسب اعتماد بیشتر کاربران می گردد.

امروزه نوع طراحی جدیدی مطرح گردیده که کاربر پسند تر از طراحی های قدیمی می باشد و آن را دو بعدی و یا مسطح می نامند. این نوع طراحی کاملا متمایز با طراحی های قدیمی می باشد و در آن به طرح بعد داده نمی شود و بخش ها توسط رنگ از یکدیگر جدا می گردند. این نوع طراحی ها معمولا تمام صفحه بوده و کاربران حس بهتری در مواجهه با این سایت ها دارند به طوری که این نوع قالب ها را محتوا اول می نامند. به این صورت که کاربر زمانی که وارد سایت می گردد اولین مورد درگیر مطالب وب سایت می گردد و گرافیک وب سایت برای کاربر باعث از دست رفتن توجه کاربر با مطالب نمی گردد.

همچنین امروزه با توجه به میزان استفاده بسیار کاربران از موبایل و تبلت برای جستجو و گردش در اینترنت راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت بسیار مهم می باشد. دارکوب نسخه موبایلی وب سایت را به هزینه بسیار پایین انجام می دهد و این کار را با توجه به نظر گوگل به صورت طراحی سایت ریسپانسیو انجام می دهد. امروزه در حدود 50% از کاربران از موبایل برای جستجو استفاده می نمایند و داشتن نسخه موبایلی سبب می گردد کاربران بسیاری را از دست ندهید و کاربران بتوانند پس از ورود به سایت مطالب مورد نیاز خود را بیابند و مطالعه نمایند و در صورت نیاز عملیات های لازم را انجام دهند.

پس از طراحی وب سایت می بایست تبلیغات برای سایت انجام گردد. دارکوب این کار را به دو روش تبلیغات در سایت ها و همچنین بک لینک سازی انجام می دهد. بک لینک سازی به روش درست باعث افزایش رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو شدهع و به تدریج وب سایت در موتورهای جستجو بالاتر می آید و در نهایت جزو رتبه های بالا در گوگل می گردد. انجام این کار باعث می شود کاربران بسیاری که در جستجوی محصولات و خدمات شما در اینترنت هستند شما را بیابند و در صورتی که کالا و خدمات شما از نظر ایشان مناسب بود ثبت سفارش نمایند. انجام تبلیغات در سایت های دیگر هم باعث افزایش اعتبار برند شما می گردد و کاربران با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می دهند.

روش های تبلیغات بسیار دیگری باعث بالا بردن اعتبار وب سایت نظیر ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ وجود دارند که برای موارد پیشرفته تر دارکوب به مشتریان خود توضیه می نماید. البته همه موارد تبلیغاتی می بایست تحت نظر متخصص تبلیغات اینترنتی انجام گردد و در صورتی که یک بخش بدون مشورت انجام شود ممکن است باعث افت شدید کسب و کار شما و حتی شکست کسب و کار اینترنتی شما گردد.

بسیار مهم است که تبلیغات اینترنتی خود را زیر نظر متخصص توسعه وب انجام دهید تا از وقت و هزینه خود نهایت نتیجه را بگیرید. برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز