هزینه طراحی سایت چقدر است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5468

4.5/5 - (15 امتیاز)

وب سایت ها تبدیل به یکی از مهمترین بخش های هر تجارتی شده اند. وب سایت ها جزء لاینفک استراتژی بازاریابی می باشند، چرا که اولین چیزی که یک کاربر از شغل شما می بیند و از طریق آن کسب و کار شما را درک می کند، وب سایت شماست.

امروزه تمام مشاغل اهمیت تجارت های آنلاین را درک کرده اند و از همین رو وب سایت ها به بخش مهمی از تجارت ها تبدیل شده اند. به طور کلی موقعیت وب سایت ها بهتر از گذشته شده است. اما در این میان برخی از وب سایت ها دارای طراحی بهتری هستند و یا ویژگی هایی دارند که کاربران را بهتر جذب می کند. مثلاً اینکه با سرعت بیشتری بارگذاری می شوند و یا ریسپانسیو هستند و به کاربران این امکان را می دهند که از هر دستگاهی به مرور وب سایت بپردازند.

در چنین شرایطی برای اینکه بتوانید در میدان رقابت پیروز باشید، باید خود را ملزم به استفاده از آخرین تکنولوژی ها در طراحی سایت کنید و اگر وب سایتی دارید که قدیمی است بایستی به فکر اعمال یک سری تغییرات و یا طراحی مجدد آن باشید.

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که هزینه ی طراحی سایت چقدر است و یا اینکه چه عواملی در تعیین هزینه ی نهایی سایت دخیل هستند؟

از آنجایی که بسیاری از مشاغل نمی دانند که چقدر برای طراحی سایت و یا بازطراحی آن پرداخت کنند و یا در قبال مبلغی که پرداخت می کنند چه انتظاراتی باید داشته باشند، در این مقاله می خواهیم به بررسی هزینه ی وب سایت ها بپردازیم.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه ی طراحی سایت چقدر است؟

هزینه ی یک طراحی سایت از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون و حتی میلیارد می تواند متفاوت باشد.

فاکتور های مختلفی بر هزینه طراحی وب سایت مؤثر هستند. برخی از این عوامل عبارتند از طرح وب سایت، ویژگی هایی که در آن پیاده سازی می شود، اندازه ی وب سایت و …

ارزانترین راه حل این است که خودتان اقدام به راه اندازی یک وب سایت و یا طراحی مجدد آن کنید. اما مطمئناً اگر سررشته ای از طراحی سایت نداشته باشید و خودتان بخواهید این کار را انجام دهید، برای این کار باید زمان و انرژی زیادی صرف کنید و به چالش های زیادی کشانده خواهید شد تا بتوانید طرحی که می خواهید را پیاده کنید و در نهایت ممکن است آنچه را که می خواهید به دست نیاورید. زیرا یک طراحی سفارشی نیاز به دانش کدنویسی و تجربه دارد.

برای اینکه خودتان طراحی کنید باید از قالب های از پیش آماده استفاده کنید. انتخاب یک قالب مناسب خود می تواند یک چالش بزرگ باشد. قالب ها اگرچه براحتی در دسترس هستند، اما قابلیت ها و عملکرد های متفاوتی دارند. بهتر است از قالب هایی استفاده کنید که بیشترین نظر مثبت را دارند و به شما امکان ویرایش بدون نیاز به مهارت فنی را می دهند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که طراحی وب سایت های سفارشی خود را به طراحان حرفه ای و مجرب بسپارید تا بتوانید وقت و انرژی خود را صرف زمینه های دیگر تجارتتان کنید.

شرکت معتبر دارکوب با بیش از 15 سال سابقه ی طراحی و برخورداری از کادری حرفه ای، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت های سفارشی و سئو می باشد.

اگر به تازگی شغلی  راه اندازی کرده اید و بودجه ی زیادی برای ایجاد یک وب سایت ندارید، نگران نباشید. گزینه های زیادی برای طراحی سایت با هزینه ی کم و مناسب وجود دارد. می توانید از این گزینه ها برای طراحی وب خود استفاده کنید و با پیشرفت کاریتان، وب سایتتان را مطابق با گستردگی حرفه تان تغییر دهید.

شرکت دارکوب گزینه های زیادی برای بودجه های مختلف برای طراحی سایت دارد. شما می توانید با صرف فقط چند صد هزار تومان وب سایت عالی و کاربردی خود را داشته باشید.

سفارش طراحی وب سایت به شرکت های مربوطه

این گزینه شاید از هر مورد دیگری برای شما پرهزینه تر تمام شود. اما می توان گفت بهترین و ایده آل ترین حالت همین است. شرکت های طراحی سایت اگرچه مبلغ بیشتری دریافت می کنند اما کیفیتی عالی ارائه می دهند. شما با واگذاری طراحی وب سایت خود به شرکت های معتبر، وب سایتی دریافت خواهید کرد که قادر به رقابت با برند های دنیا خواهد بود. یک شرکت معتبر طراحی سایت، علاوه بر ایجاد طرحی زیبا، تمام جنبه های فنی دیگر یک وب سایت مانند ایجاد محتوای با کیفیت، ایجاد تجربه ی کاربری خوب، بهینه سازی نرخ تبدیل و هر چیز دیگری که برای یک وب سایت تجاری ارزش و سرمایه محسوب می شود را در وب سایت شما انعکاس خواهد داد. در واقع با سپردن طراحی وب سایت خود به یک شرکت معتبر، هزینه نمی کنید، بلکه سرمایه گذاری می کنید. وقتی یک وب سایت حرفه ای داشته باشید که شما را از رقبایتان متمایز کند، کاربران بیشتری را به سمت کسب و کار شما می کشاند و نرخ تبدیل و سود حاصل از فروش شما را افزایش می دهد و در اندک زمانی هزینه ای را که برای طراحی وب خود صرف کرده اید، با چندین برابر سود به شما باز می گرداند.

شرکت معتبر طراحی سایت دارکوب با در نظر گرفتن بودجه ی شما، ارائه دهنده ی خدمات حرفه ای طراحی سایت و سئو می باشد.

آنچه که یک شرکت را از دیگر گزینه های طراحی سایت متمایز می کند، استراتژی های قدرتمندی است که برای طراحی یک وب سایت مؤثر متناسب با تجارت شما در نظر می گیرد. بعلاوه، شرکت های با سابقه ی طولانی طراحی سایت، منابع بیشتری در اختیار دارند. آنها از همه ی متخصصان در همه ی زمینه های طراحی از تولید محتوا گرفته تا سئوکار های حرفه ای و طراحان متخصص و بازاریاب های مجرب و همچنین ابزار های پیشرفته برخورداند. اگر به اندازه ی کافی بودجه برای سپردن طراحی وب سایت خود به شرکت های معتبر دارید، حتماً این کار را انجام دهید.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

تولید محتوا را فراموش نکنید

یکی از جنبه های اساسی طراحی وب سایت، تولید محتوا می باشد. در واقع هدف هر کسی از طراحی سایت برقراری ارتباط با مخاطبین می باشد. این وظیفه ی خطیر بر عهده ی محتوای با کیفیت و ارزشمندی می باشد که شما برای قرار دادن در وب سایتتان تولید می کنید. بنابراین باید سعی کنید در محتوایی که تولید می کنید، ارزشی را برای کاربر خلق کنید.

کاربران فی الواقع محتوای شما را مصرف می کنند و طراحی وب سایت ابزاری است که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر طراحی یک وب سایت عالی باشد، اما از محتوای خوبی برخوردار نباشد، عملاً در ارائه ی تجربه ی خوب کاربر و جذب مخاطب، قدمی برنداشته اید.

نتیجه

هزینه ی طراحی سایت از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان بسته به عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد.

شرکت دارکوب برای انواع طراحی سایت، تعرفه های مختلفی دارد که حتی افرادی که تازه شروع به کاری کرده اند و بودجه ی کافی ندارند، می توانند صاحب یک وب سایت کارآمد شوند.

شرکت دارکوب ارائه دهنده ی خدمات تخصصی طراحی سایت می باشد. اگر به دنبال طراحی وب سایتی زیبا و در عین حال کاربردی و کارآمد هستید که در آن تمام جنبه های فنی طراحی سایت رعایت شده باشد، به شرکت دارکوب مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز