هزینه طراحی قالب وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12670

5/5 - (1 امتیاز)
طراحی قالب سایت

هزینه طراحی قالب وردپرس

یک قالب وردپرس ظاهر طراحی سایت شما را تشکیل می دهد. قالب های وردپرس امکانات زیاد و متفاوتی دارند که قادر هستند عملکرد های مختلفی را در طراحی وب سایت شما پیاده سازی نمایند. هزینه ی طراحی قالب وردپرس نیز بر اساس این امکانات و ویژگی ها متفاوت است.

قالب وردپرسی که برای سایت خود انتخاب و یا طراحی می کنید، جلوه ی بصری سایت شما را تشکیل می دهد و برند تجاری شما را به نمایش می گذارد. وردپرس حاوی قالب های زیادی است که می توانید برای طراحی سایت خود استفاده نمایید. با این وجود اگر هیچ کدام از قالب های از پیش ساخته شده وردپرس را نمی پسندید، می توانید قالب وردپرس دلخواهتان را طراحی کنید. شما با طراحی قالب وردپرس می توانید وب سایتی داشته باشید که دقیقاً مطابق با اهداف تجاری شماست. در نظر داشته باشید اگر اولین بار است که می خواهید طراحی داشته باشید، انتخاب و یا طراحی قالب وردپرس با کیفیت اهمیت زیادی پیدا می کند.

چرا طراحی سایت؟

طراحی سایت راهکاری است که شما می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به کل دنیا معرفی کنید و کاربران و مشتریانی از سراسر دنیا جذب کنید. بعلاوه امروزه کاربران از کسب و کار های معتبر انتظار دارند وب سایتی معتبر و با کیفیت داشته باشند. یک طراحی سایت با کیفیت باعث افزایش اعتبار برند تجاری شما، جلب اعتماد کاربران و افزایش فعالیت های تجاری شما می شود.

راهکار های طراحی سایت

برای داشتن طراحی سایت دو راهکار کلی وجود دارد. استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا برنامه نویسی طراحی سایت. امروزه استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل کیفیت بالا و هزینه ی مناسبی که دارد رواج زیادی دارد. بر اساس مطالعات، بیش از 45% وب سایت های کل دنیا بر اساس وردپرس هستند. وردپرس برای بسیاری از طراحی سایت ها از وب سایت ها تجاری بزرگ گرفته تا وب سایت های شرکتی و شخصی استفاده می شود.

هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار پایین تر برنامه نویسی است. بعلاوه، طراحی سایت با وردپرس در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت امکان پذیر است. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت وردپرس بهتر است به شرکت های معتبر مراجعه کنید. اگر به دنبال طراحی سایت ارزان و آگاهی از قیمت طراحی سایت با وردپرس هستید، در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره تخصصی و رایگان شرکت دارکوب بهره مند شوید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از پر طرفدارترین cms ها در دنیا می باشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار حرفه ای و در عین حال ساده و کاربرپسند است. کار کردن با وردپرس بسیار ساده است. حتی افراد مبتدی و کم تجربه نیز براحتی می توانند طراحی سایت وردپرس خود را مدیریت کنند. وردپرس امکان اضافه کردن عملکرد های جدید، حذف پست های قبلی، ویرایش و یا اضافه کردن پست های جدید و ….. را به کاربران می دهد.

چگونه می توانم یک قالب وردپرس انتخاب کنم؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که به شما امکان مدیریت سایتتان و بهینه سازی آن را می دهد. در حالیکه قالب وردپرس چیزی است که مشتریان و کاربران شما می بینند. برای انتخاب یک قالب وردپرس بایستی چند نکته را در نظر داشته باشید:

تایپوگرافی

ابتدا باید مشخص کنید که می خواهید طراحی سایت شما چه نوع تایپوگرافی داشته باشد.

رنگ

رنگ ها در طراحی وب سایت بسیار مهم هستند. بهتر است رنگ ها را بر اساس برند تجاری خود انتخاب کنید. به طور مثال، اگر برند تجاری شما لوگو دارد، بهتر است رنگ هایی برای طراحی وبسایت خود انتخاب می کنید که با لوگو برند تجاری شما همخوانی داشته باشد.

منو

بهتر است طراحی منو را مشخص کنید. تعیین کنید منو شما چه چیز هایی را باید نمایش دهد.

عناصر طراحی

بهتر است عناصر طراحی مانند تصاویر، فیلم ها و … را پیش از انتخاب و یا طراحی قالب وردپرس مشخص کنید.

ریسپانسیو بودن

آیا می خواهید طراحی وبسایت شما در نمایشگر های موبایل نیز نمایش داده شود یا خیر! اگر می خواهید که طراحی سایت شما در هر دستگاهی قابل نمایش باشد بایستی قالب سایت ریسپانسیو انتخاب کنید.

پشتیبانی

بهترین طراحی سایت ها نیز ممکن است روزی با مشکل مواجه هستند. به همین دلیل بهتر است قالب سایتی انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی دارد. در چنین حالتی اگر خطایی بروز کند براحتی می توانید از خدمات پشتیبانی برای رفع خطای به وجود آمده استفاده نمایید.

کیفیت طراحی قالب وردپرس بسیار مهم است. به همین دلیل پیش از سفارش قالب وردپرس بهتر است لیستی از مواردی که می خواهید طراحی سایت شما دربر داشته باشد تهیه کنید و با توجه به هدف سایت خود اقدام به انتخاب و یا طراحی قالب وردپرس کنید. مثلاً آیا به دنبال فروش محصولات خود هستید و یا اینکه می خواهید مطلب منتشر کنید. اینگونه علاوه بر اینکه یک وبسایت با کیفیت خواهید داشته می توانید هزینه طراحی قالب وردپرس خود را نیز کنترل کنید.

برای انتخاب قالب وردپرس یا بایستی به وب سایت رسمی وردپرس مراجعه کنید و قالب دلخواتان را دانلود کنید و یا به شرکت هایی که قالب سایت ارائه می دهند، مراجعه کنید. فروشگاه قالب دارکوب ارائه دهنده ی قالب سایت های بسیار متنوعی است که همگی ریسپانسیو هستند و شامل خدمات پشتیبانی نیز می باشند.

هزینه طراحی قالب وردپرس

وردپرس حاوی قالب های متنوع و زیادی است. همین موضوع انتخاب یک قالب مناسب را سخت می کند. از این رو شاید خیلی از کاربران به دنبال طراحی قالب وردپرس باشند تا دقیقاً مطابق آنچه که می خواهند، باشد. هزینه طراحی قالب وردپرس با توجه به امکاناتی و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، متفاوت است.

در طراحی قالب وردپرس بایستی در نظر داشته باشید قالبی بسازید یا سفارش دهید که بیشترین هماهنگی را با اهداف تجاری شما داشته باشد. اگرچه طراحی یک قالب وردپرس ساده با امکانات کمتر، هزینه ی کمتری نسبت به طراحی قالب وردپرس پیچیده تر و با امکانات بیشتر دارد، اما بازطراحی ها هزینه ی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد که شاید از دیده ی آنها پنهان باشد. به همین دلیل پیش از اقدام به طراحی قالب وردپرس و طراحی وب سایت بهتر است اهداف و خواسته های خود را از طراحی سایت در نظر بگیرید و سپس برآورد هزینه کنید.

در خیلی از موارد طراحی قالب وردپرس کار چندان سختی نیست و کاربران به سادگی خودشان می توانند این کار را انجام دهند. کاربرانی که به دنبال آموزش طراحی سایت و یا آموزش وردپرس هستند در صورت تمایل می توانند از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایند. بعلاوه وردپرس قالب های رایگان زیادی نیز ارائه می دهد که باعث کاهش قیمت طراحی سایت برای خیلی از کاربران می شود. اما استفاده از قالب های رایگان می تواند امتیاز منحصر به فرد بودن طراحی سایت شما را از بین ببرد. برای انتخاب هر چه بهتر و یا کنترل هزینه طراحی قالب وردپرس و هزینه خرید وب سایت وردپرس و پیشگیری از هزینه های آتی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

تفاوت قالب وردپرس و پلاگین چیست؟

قالب وردپرس ظاهر سایت شما را می سازد. در حالیکه ابزارک ها یا همان پلاگین ها عملکرد های مختلف را در سایت شما پیاده سازی می کنند. به طور مثال اگر بخواهید صفحه تماس با ما در وبسایت خود داشته باشید بایستی با استفاده از پلاگین مربوطه این امکان را در طراحی سایت وردپرس خود پیاده سازی نمایید.

خلاصه

طراحی قالب های مختلف وردپرس بنا به پیچیدگی هایی که دارند و عملکرد ها و امکاناتی که ارائه می دهند، متفاوت هستند. به همین دلیل هزینه طراحی قالب های وردپرس، متفاوت از یکدیگرند. طراحی قالب وردپرس بنا به پارامتر های مختلف سنجیده می شود. کاربرانی که می خواهند که طراحی سایت ارزان وردپرس داشته باشند برای آگاهی بیشتر از هزینه طراحی قالب وردپرس و هزینه طراحی وب سایت مورد نظر خود در صورت تمایل می توانند از مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز